Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru Alimentare cu apa, canalizare menajera si statie de epurare in localitatile Prisaca si Zagujeni, comuna Constantin Daicoviciu, Judet Caras-Severin


Anunt de participare numarul 72347/19.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Constantin Daicoviciu (Consiliul Local Constantin Daicoviciu)
Adresa postala: Constantin Daicoviciu Nr. 101, Localitatea: Constantin Daicoviciu, Cod postal: 327090, Romania, Punct(e) de contact: Consiliul local Constantin Daicoviciu, Tel.0255510126, Email: [email protected], Fax: 0255510126, Adresa internet (URL): www.primariaconstantindaicoviciu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: Alimentare cu apa, canalizare menajera si statie de epurare in localitatile Prisaca si Zagujeni, comuna Constantin Daicoviciu, Judet Caras-Severin
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru Alimentare cu apa, canalizare menajera si statie de epurare in localitatile Prisaca si Zagujeni, comuna Constantin Daicoviciu, Judet Caras-Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: localitatile Prisaca si Zagujeni, comuna Constantin Daicoviciu, Judet Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru Alimentare cu apa, canalizare menajera si statie de epurare in localitatile Prisaca si Zagujeni, comuna Constantin Daicoviciu, Judet Caras-Severin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare pentru Alimentare cu apa, canalizare menajera si statie de epurare in localitatile Prisaca si Zagujeni, comuna Constantin Daicoviciu, Judet Caras-Severin
Valoarea estimata fara TVA: 445, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare pentru Lot: 3000 RON si pentru Lot 2:5000 RON; garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat H.G. nr. 1338/8.11.2007, prin Trezoreria CaransebesPrin programul FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG 34/2006, subcontractanti conf. art. 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Registrul Comertului
Autorizatie de functionare/echivalente
Declaratii privind eligibilitatea
Adeverinte eliberate de organele de specialitate privind plata impozitelor si taxelor catre bugetele locale si de stat
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie pe anii 2005-2007 pentru: Lot 1:400.000 RonLot 2:600.000 Ron
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile sau extrasele pe ultimii 3 ani, vizate de organele de stat/echivalenteScrisoare de bonitate bancaraLichiditatea generala sa fie mai mare de 100%; solvabilitatea patrimoniala sa fie mai mare de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12E
Probe minime
Formularul 12 H
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3 aniPrezentarea a minim 1 contract receptionat, similarDeclaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
80%
Descriere:
2.
Termen executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita la casieria Primariei Constantin Daicoviciu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2009 11:00
Locul: sediul Consiliului Local al comunei Constantin Daicoviciu, str. Principala, Nr. 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau reprezentantii ofertantilor, membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program FEADR cu nr. c 322010851100004 din data de 27.08.2008 incheiat intre Consiliul Local Constantin Daicoviciu si APDRP
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata de catre autoritatea contractanta pentru toti ofertantii in data de 06.03.2009 ora 10.00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Tepes Voda, Nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al comunei Constantin Daicoviciu
Adresa postala: str. Pincipala, Nr. 11, Localitatea: Constantin Daicoviciu, Cod postal: 327090, Romania, Tel.0255-510126, Email: [email protected], Fax: 0255-510126, Adresa internet (URL): http: //primariaconstantindaicoviciu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2009 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer