Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE PENTRU CAMPUS SCOLAR DIN MUNICIPIUL CAREI
Anunt de participare numarul 50529/23.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Carei
Adresa postala: 1 Decembrie 1918 nr.17, Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Punct(e) de contact: Dorel Petru Oprea, Tel.0261861661, In atentia: Veress Toma, Email: [email protected], Fax: 0261861663, Adresa internet (URL): www.primariacarei.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE PENTRU CAMPUS SCOLAR DIN MUNICIPIUL CAREI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: in atelier de proiectare si pe teren
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE A UNUI "CAMPUS SCOLAR" CU 24 SALI DE CLASE: STUDIUL DE FEZABILITATE,
PLAN URBANISTIC ZONAL, PROIECT TEHNIC DE EXECUTIE, DOCUMENTATIA PENTRU LICITAREA EXECUTIEI, ASISTENTA TEHNICA IN TIMPUL EXECUTIEI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA PENTRU LUCRARI PUBLICE
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 000 si 127, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SE SOLICITA GARANTIA DE BUNA EXECUTIE A LUCRARII, CVANTUMUL GARANTIEI FIIND 10% DIN VALOAREA LA CARE SE VA INCHEIA CONTRACTUL.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SE FINANTEAZA DIN BUGET DE STAT. SE DECONTEAZA LA BENEFICIAR PE BAZA FACTURIILOR SI A PROCESELOR VERBALE DE PREDARE-PRIMIRE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SI SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Documente necesare evaluarii situatiei personale a candidatului: -Declaratia de eligibilitate;
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181;
-Certificat fiscal;
-Certificat de atestare fiscala.- Documente necesare evaluarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale: -Certificat de inregistrare;
-Certificat constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani;
-Bilant contabil pe ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cerinta minima: cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani sa fie de minimum 600000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat;
-Declaratie privind subcontractantii.- Documente necesare evaluarii subconractantilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cerinta minima: prezentarea unui contract de servicii de proiectare despre o lucrare similara cu o valoare de min.100000 lei, executat de ofertant, cu certificat de buna aplicabilitate;
-Cerinta minima: Certificat ISO 9001-2001 pentru lucrari de proiectare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2008 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2008 12:30
Locul: Primaria Municipiului Carei, str.1 Decembrie 1918, nr. 17, Sala mica de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si ofertantii
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6.Sect.3. Bucuresti., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatii se pot depune in termen de 10 zile de la luarea la cunostinta al unui act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic din cadrul primariei
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr.17. jud. Satu Mare, Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Tel.0261-861661, Email: [email protected], Fax: 0261-861663, Adresa internet (URL): www.primariacarei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2008 08:12