Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE pentru CENTRUL REGIONAL DE MONITORIZARE SI INTERVENTII RAPIDE IN SITUATII DE URGENTA CIRESU, JUD. MEHEDINTI
Anunt de participare numarul 79848/10.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel.0372521137, Email: [email protected], Fax: 0372521137; 0252311892, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE pentru CENTRUL REGIONAL DE MONITORIZARE SI INTERVENTII RAPIDE IN SITUATII DE URGENTA CIRESU, JUD. MEHEDINTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE pentru CENTRUL REGIONAL DE MONITORIZARE SI INTERVENTII RAPIDE IN SITUATII DE URGENTA CIRESU, JUD. MEHEDINTI
Intocmire expertiza tehnica, avand in vedere ca se vor executa lucrari de mansardare
Intocmire DALI , avand in vedere continutul cadru prevazut in HG 28/09.01.2008
Indeplinirea obligatiilor proiectantului, conform Legii nr. 10/1995
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79930000-2 - Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmire expertiza tehnica, avand in vedere ca se vor executa lucrari de mansardare
Intocmire DALI , avand in vedere continutul cadru prevazut in HG 28/09.01.2008
Indeplinirea obligatiilor proiectantului, conform Legii nr. 10/1995
Valoarea estimata fara TVA: intre 33, 613 si 40, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 200 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
3. completare formular nr. 12 BCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident) eliberate cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor
- Certificat de plata a impozitelor eliberat de primarie
- Certificat de plata a impozitelor si taxelor eliberat de D.G.F.P.C.F.S
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil pe anul 2008 pozitiv, vizat de Directia Generala a Finantelor Publice2.Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii trei ani. (2006, 2007, 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. cifra medie anuala de afaceri pe perioada 2006-2008, inclusiv: valoare minima impusa este 50.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor prestatii in ultimii 3 ani
2. Experienta similara
3. Certificat care atesta certificarea de management al calitatii ISO9001/2001
4. Declaratie privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se va completa formularul nr. 12E Declaratie privind lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani. Pentru demonstrarea executarii prestatiilor operatorul va prezentacertificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.2. Cerinta minima impusa pentru experienta similara este un contract deminim 10.000 lei fara TVA4. Se va prezenta formularul nr. 12I Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Se vor atasa CV-urile personalului care va participa la indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Dialog competitiv
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Da
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2009 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Mehedinti, str. Traian, nr. 89, Dr Tr Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS, NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: BLVD. N. TITULESCU NR 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: STR. TRAIAN, NR. 89, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 220122, Romania, Tel.0252311218
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2009 14:29