Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru cladire cu spatii de invatamant si cladire cu spatii de cazare


Anunt de participare numarul 74980/08.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOV
Adresa postala: Bdul Eroilor nr 29, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500036, Romania, Punct(e) de contact: Liviu Doru Dogar, Tel.0268 413000 int 101, Email: [email protected], Fax: 0268 414900, Adresa internet (URL): www.unitbv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru cladire cu spatii de invatamant si cladire cu spatii de cazare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Brasov, in cadrul perimetrului dintre str. Traian Grozavescu, str. Mihai Viteazu, str. Sitei si cladirea Aula Universitatii Transilvania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru Cladiri spatii de invatamant si spatii de cazare, fazele de proiectare: Studiul geotehnic; DT/PT-inclusiv antemasuratorile si caietele de sarcini; DT/PAC-inclusiv documentatiile pentru obtinerea avizelor si acordurilor; DT/DE-inclusiv devizul general; Asistenta tehnica pe toata durata de executie a lucrarii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71223000-7 - Servicii de arhitectura pentru lucrari de extindere a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare pentru Cladiri spatii de invatamant si spatii de cazare, fazele de proiectare: Studiul geotehnic; DT/PT-inclusiv antemasuratorile si caietele de sarcini; DT/PAC-inclusiv documentatiile pentru obtinerea avizelor si acordurilor; DT/DE-inclusiv devizul general; Asistenta tehnica pe toata durata de executie a lucrarii
Valoarea estimata fara TVA: 1, 815, 496RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10000 lei cu scrisoare de garantie sau cu OP in contul autoritatii contractante. Garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform prevederilor art 44 din OG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitarea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181(d) din OG 34/2006 la care se ataseaza Certificat de atestare fiscala, inclusiv de plata taxelor locale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constator emis de Registrul Comertului, Certificat unic de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2008 inregistrat si vizat, Informatii privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani va fi de minim 400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat ISO 9001 pentru ofertant, Lista cu principalele prestarii de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valoarea contractelor, perioada de prestare a serviciului si beneficiarii acestora, avand ca obiect proiectarea de spatii de cazare, spatii de birouri, spatii de invatamant, recomandari. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani. Lista cu personal de specialitate pe meserii, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, personele care vor fi implicate direct in indeplinirea contractului. Ofertantul va face dovada existentei specialistilor in arhitectura, rezistenta, instalatii, etc.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea unui contract similar de minim 200.000 lei incheiat in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2009 11:00
Locul: Brasov, Bdul Eroilor nr 29, Cladirea Rectorat, Sala 222, etaj 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice, documentatia de atribuire nu poate fi atasata anuntului de participare. Documentatia de atribuire se poate ridica de la adresa: Brasov, B-dul Eroilor nr.29, cladirea Rectorat, Biroul de Achizitii Publice, camera 223, intre orele 7:30-15:30.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: Bdul. Eroilor nr 25, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500003, Romania, Tel.0268/414114, Email: [email protected], Fax: 0268/475146, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimenul Juridic-contencios
Adresa postala: Bdul. Eroilor nr 29, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500036, Romania, Tel.0268.413000 int 120, Fax: 0268/410525, Adresa internet (URL): www.unitbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2009 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer