Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru construire ,modernizare, reabilitare,reparatii strazi,poduri,lucrari pentru siguranta circulatiei si trafic rutier necesare a se realiza in municipiul Oradea
Anunt de participare numarul 107426/09.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: iuliana kocsis, Tel. 0259.437000, int233, Email: [email protected], Fax: 0259.409406, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Oradea- Serviciul Relatii cu Publicul, cam 23, parter
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: stoica viorela, Tel. 0259-437000, int.243
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru construire , modernizare, reabilitare, reparatii strazi, poduri, lucrari pentru siguranta circulatiei si trafic rutier necesare a se realiza in municipiul Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 500, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 3 contracte subsecvente(unul pe fiecare an), fiecare cu o valoare de maxim 1500000 Ron fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-contracte pentru servicii de proiectare solicitate conform tema de proiectare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
63712700-0-Servicii de control al traficului (Rev.2)
71319000-7-Servicii de expertiza (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform tema de proiectare
Valoarea estimata fara TVA: 4, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantie de particicipare: 45000RON-garantie de buna executie: 10% din pretul contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere legalizata inainte de semnarea acordului cadru
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioae
-Certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor de platala bugetul general consolidat ;
-Certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor de platala bugetul local.
-Certificat constatator emis de Oficiul Rregistrului Comertului-Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale
-bilantul contabil , vizat si inregistrat de organele competente pe anii 2007, 2008, 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Prezentarea unui document din care sa rezulte ca valoarea cifrei de afaceri medie anuala in ultimii 3 ani fiscali (2007, 2008 si 2009) in domeniul de activitate ?Servicii de proiectare este mai mare sau cel putin egala cu 1.500.000 lei-Profitul operational trebuie sa fie pozitiv in fiecare din cei 3 ani fiscali (2007-2009)-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani-copiile contractelor finalizate si declarate pentru a fi luate in calcul la indeplinirea cerintelor minime solicitate, insotite de procese verbale de receptie sirecomandari, de la beneficiar cu calificativ numai de foarte bine
-certificatul de atestare tehnica eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si poduri din Romania pentru proiectare drumuri si poduri , valabil pentru anul in curs.
-Declaratie referitoare la efectivelemedii anuale ale personalului angajat si al personalului de conducere in ultimii 3 ani
-Declaratie cu informatii privind asigurarea cu personal de specialitate
-Declaratieprivind asigurarea cu echipamente si dotari necesare pentru realizarea contractului
-documente prin care dovedesc detinerea dotarilor si echipamentelor
-Lista cusubcontractantii, specializarea acestora+acordurile de subcontractare- Certificate SR EN ISO 9001/2008; SR EN ISO 14001/2005; OHSAS 18001:2004
-Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-contracte de proiectare pentru construire straziin mediul urban incluzand si lucrari de canalizare sitrafic rutier si minim un contract de proiectare pod a caror valoare insumata pe un an sa fie de minim 1.500.000 RON fara TVA-asigurarea cu personal de specialitate minim solicitat in fisa de date-asigurarea cu echipamente si dotari minim solicitat in fisa de date-Ofertantul trebuie fie sa faca dovada ca detine sediu, filiala sau punct de lucru necesar desfasurarii activitatii, situat pe raza Municipiului Oradea(contract de inchiriere, vanzare-cumparare sau alta forma de detinere), fie sa prezinte un angajament in forma autentica, conform art.65 din Legea 36/1995- Notarii Publici, prin care se obliga ca in max.30 zile de la semnarea contractului de lucrari, isi va infiinta un punct de lucru in Oradea pentruexecutarea lucrarilor contractate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2010 11:00
Locul: sediul Primariei municipiului Oradea - Sala Mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persopane imputernicite din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: Parcul Traian nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel. 0259-426881, Fax: 0259-415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Oradea-Directia Juridica
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel. 0259-437000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2010 09:50