Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru construirea de sedii noi pentru doua facultati in cadrul Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti Facultatea de Inginerie in Limbi Straine si Facultatea de Geodezie


Anunt de participare numarul 85244/27.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti
Adresa postala: B-dul Lacul Tei, Nr. 122 - 124, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020396, Romania, Punct(e) de contact: Directia Tehnica Investitii, Tel.0212422719/376, 0720.048.598, In atentia: Ing. Daniela COMANCEANU, Fax: 0212420031, Adresa internet (URL): http: //www.utcb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru construirea de sedii noi pentru doua facultati in cadrul Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti Facultatea de Inginerie in Limbi Straine si Facultatea de Geodezie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti, Str. Rascoala 1907, nr.5, sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta incluzand realizarea studiului de fezabilitate, documentatie de urbanism de tip PUD/PUZ, realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, Documentatia Tehnica de Autorizare a Constructiei si documentatia pentru constructor pentru Construirea de sedii noi pentru doua facultati in cadrul Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti Facultatea de Inginerie in Limbi Straine si Facultatea de Geodezie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prezentul contract de proiectare are ca obiect servicii de proiectare pentru construirea de sedii noi pentru doua facultati din cadrul UTCB. Principalele activitati pentru cele doua facultati:
Intocmirea documentatiei tehnico-economice in fazele:
SF, DTAC, PTh, DE, in conformitate cu legislatia in vigoare ( Legea 10/1995; HG 28/2008; Ordin 913/2005, Legea 50/1991 cu adaogirile si modificarile ulterioare;
Intocmirea documentatiei de urbanism de tip PUD/PUZ asa cum este cerut prin Certificatul de Urbanism
Intocmirea documentatiei pentru avize, acorduri, autorizatii, intocmite in 2 exemplare proiectantul va obtine toate avizele necesare conform Certificatului de Urbanism
Intocmire caiet de sarcini si documentatie de atribuire in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare
Asigurarea verificarii proiectului de catre verificatori tehnici atestati
Asigurarea prezentei pe santier a specialistilor angrenati in proiect, la fazele determinante stabilite conform legii
Valoarea estimata fara TVA: 2, 757, 550RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare-50000lei(25000lei-IMM) si de buna executie (5% din valoarea contractului fara TVA) se vor constitui conf.art.86 si 90 din HG925/06 modif. prin HG 834/09 art 53 si 55.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat , in original sau copie legalizata.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de autoritatile competente de pe langa unitatile administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social , in original sau copie legalizata.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2007 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificatul constatator eliberat de OficiulRegistrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat deOficiul Registrului Comertului, in xerocopie copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare, 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente, copie conforma cu originalul.Informatii privind cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008).b) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin 1.300.000 Euro pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008). Lichiditate generala( trebuie sa fie mai mare de 100 %).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor-cheie din cadrul echipei de proiect.
Informatii privind standardele de asigurarea a calitatii: Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertanta, respectiv: ISO 9001 SAU ECHIVALENTISO 14001 SAU ECHIVALENTISO 18001 SAU ECHIVALENT
Ofertantul trebuie sa aiba incheiata o polita de raspundere profesionala de minim 655.000 EURO cu o firma de profil.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
datorita naturii exceptionale a situatiei economice, conf. Ord. ANRMAP nr. 51/2009
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Criteriile de preselectie vor fi: 1. Asigurarea cu personalul de specialitate punctaj acordat 70 pct2. Dotarea tehnica punctaj acordat 30 pct
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
20%
Descriere:
2.
oferta tehnica
80%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2009 11:00
Locul: Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti, Bd. Lacul Tei, nr. 122-124, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai firmelor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti, Sectia IX Contencios Administrativ
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr. 37 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.0213044543, Fax: 021304452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Consilieri Juridici
Adresa postala: Bd. Lacul Tei, nr. 122-124, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020396, Romania, Tel.0212421208/391, Email: [email protected], Fax: 0212420781
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2009 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer