Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru depozitare zgura si cenusa de termocentrala, dozare biomasa pe benzile de carbune si bilant de ape in termocentrala
Anunt de participare (utilitati) numarul 139675/15.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: LIVIA MIHAELA COCLET, Tel. +40 250733601/ +40 250733602-365, Email: [email protected], Fax: +40 0250732890, Adresa internet (URL): http: //www.cetgovora.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala care desfasoara activitati relevante
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de proiectare pentru depozitare zgura si cenusa de termocentrala, dozare biomasa pe benzile de carbune si bilant de ape in termocentrala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul achizitorului si sediul prestatorului
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va intocmi urmatoarele documentatii:
a)Studiu de solutie pentru depozitarea cenusii in alte tehnologii decat cea hidraulica
b) Consolidarea depozitului la cota 226, 50 mdMN: Proiect tehnic+Caiete de Sarcini+Documentatie de executie
c) Suprainaltarea depozitului de zgura si cenusa la cota 251, 50 mdMN (compartimentele C1+C2): Documentatie de executie
d) Inchiderea depozitului de zgura si cenusa: Studiu de fezabilitate, PT+CS, DTAC, Referat de prezentare la terminarea lucrarilor.
e)Dozarea biomasei pe transportoarele cu banda de cauciuc si transportul amestecului concasat si biomasa pana la buncarii de carbune ai cazanului.Studiu de solutie
f) Studiu de solutie privind modernizarea instalatiei de tratare a apei la CET Govora, inclusiv bilantul de apa in centrala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71313410-2 - Evaluare a riscurilor sau a pericolelor pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 655, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
210 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare 20.000 lei. Perioada de valabilitate: 2 luni de la data limita de primire oferte. Se constituie prin virament bancar (RO45 RNCB 026300618057 0001/RON, deschis la BCR Suc.Valcea) sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta inoriginal, in cuantumul precizat si pentru perioada de valabilitate a ofertei. In situatia in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma prevazuta de art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006. 10% din valoarea contractului atribuit (exclusiv TVA) Modul de constituire: Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - completare si prezentare Formular 12 A;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din OUG 34/2006 -completare si prezentare Formular 12 B;
- Certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original , copie legalizata sau copie certificata ? conform cu originalul?;
- Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original , copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul??
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie cel putin egala cu 3.300.000 lei
Declaratie privind bonitatea, prin care candidatul/ofertantul se angajeaza ca, in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, va prezenta, la semnarea contractului, declaratii bancare corespunzatoare prin care va demonstra ca la data semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in valoare de 472.800 Ron , pentru a realiza cash-flow-ul de executie al lucrarii, pe o perioada de 2 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara. Lista va contine contracte de servicii de proiectare similare, executate in ultimii trei ani, prin care ofertantul trebuie sa dovedeasca:
Cerinta 1. Experienta in proiectare de depozite in slam dens provenit din cenusa de termocentrala. Sa fi proiectat cel putin un depozit pentru zgura si cenusa de capacitateminim 200000 mc in tehnologia de slam dens;
Cerinta 2. Experienta in proiectarea lucrarilor de stabilizare a zgurii si cenusii de termocentrala (cu var, ciment, geosintetice etc.) la depozitele de zgura si cenusa, cu un volum de minim 500000 mc. Sa fi elaborat un proiect de conditionarea zgurii si cenusii similar;
Cerinta 3.Experienta in elaborarea de proiecte de inchidere de depozite de cenusa de termocentrala. Sa fi elaborat un proiect de inchidere de depozite mai mari de 40 hafinalizat (pentru care au fost finalizate lucrarile cu Proces Verbal de Receptie Definitiva)
Cerinta 4. Experienta in elaborare proiecte pentru implementarea tehnologiei pe biomasa pentru producerea energiei electrice si termice. Sa fi elaborat cel putin un studiu referitor la utilizarea biomasei;
Cerinta 5. Experienta in proiectarea instalatiilor de tratare chimica a apei specifice domeniului energetic si inelaborarea bilanturilor de apa. Sa fi elaborat cel putin un studiu referitor la modernizare instalatii de tratare apa si un bilant de apa pe circuite si pe centrala.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani.Informatii privind studiile, pregatirea profesionala, calificarea persoanelor implicate in executarea lucrarilor. Ofertantul va prezenta o echipa de proiect care sa fi elaborat astfel de documentatii si care trebuie sa includa cel putin urmatorii specialisti: Specialist lucrari de constructii hidrotehnice si amenajari hidrotehnice; Specialist instalatii hidromecanice; Specialist studii de mediu;Specialist termomecanic/ energetician;Specialist instalatii de tratare chimica a apei; Specialist instalatii tehnologice electrice atestat ANRE in conformitate cu Legea 13/1997 prinOrdinul 90/2009 cu modificarile si completarile ulterioare; Specialist instalatii de automatizare; specialist lucrari civile; Specialist analiza economico-financiara; specialist devize;
Specialist masuratori topo autorizat ANCPI in conformitate cu OG 10/2000 prin Ordin MAI/ANCPI 107/2010pentru categoria D; Expert tehnic atestat MMP in conformitate cu OG 244/2000 prin Ord. 114/2002; Verificatori atestati MLPAT in conformitate cu legea 10/1995 prin Ord.777/2003 si MEC in conformitate cu legea 440/2002 prin Ord.324/2005pentru domeniile proiectului; Coordonator in materie de Securitate si Sanatate in Munca in conformitate cu HG 300/2006 prin Ord.242/2007
Certificat de atestare pentru intocmirea studiilor de gospodarire a apelor si elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului/ autorizatiei de gospodarire a apelor, in conformitate cu Ord. 1671/2007 al MMP
Certificate emise de organisme autorizate care sa ateste ca ofertantul detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001, alte certificate echivalente, valabile la data depunerii ofertelor.
Certificate emise de organisme autorizate care sa ateste ca ofertantul detine un sistem de management de mediu ce indeplineste cerintele ISO 14001, alte certificate echivalente, valabile la data depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2012 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comsiei de evaluare si persoane imputernicite din partea candidatilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a) In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, pentru a departaja ofertele, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor sa depuna o noua oferta de pret in plic inchis, contractul urmand sa fie atribuit ofertantului a carui noua oferta de pret are pretul cel mai scazut.b) In situatia in care se solicita clarificari la documentatia de atribuire , acestea vor fi transmise in scris autoritatii contractante pana la data limita de primire a solicitarilor de clarificari. Raspunsurile la solicitari de clarificari se vor posta in SEAP intr-un document atasat documentatiei de atribuire si fac parte integranta din aceasta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile Art. 256 indice 2 din OUG 34/2006, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic - autoritatea contractanta
Adresa postala: Strada Industriilor nr. 1 , jud. Valcea, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel. +40 250733601-258, Fax: +40 250732890
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2012 15:54