Licitatie Publica - servicii de proiectare pentru Documentatia privind Planul de Amenajare a Teritoriului Judetean BRAILA - Actualizare
Anunt de participare numarul 39018/14.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MOISIU, Tel.0239.619.600, Email: [email protected], Fax: 0239.619.809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA, CUI 4205491
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, cam 315, Tel.0239/619600 int 210, In atentia: Popescu Ionica, Zaritchi Florinela, Email: [email protected], Fax: 0239/619809
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA, CUI 4205491
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, cam 315, Tel.0239/619600 int 210, In atentia: Popescu Ionica, Zaritchi Florinela, Email: [email protected], Fax: 0239/619809
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA GENERALA, Tel.0239/619600, Email: [email protected], Fax: 0239/619809
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de proiectare pentru Documentatia privind Planul de Amenajare a Teritoriului Judetean BRAILA -Actualizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: unitatea teritorial administrativa Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru Documentatia privind Planul de Amenajare a Teritoriului Judetean BRAILA -Actualizare, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini din Capitolul II al prezentei documentatii de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74251000-3 - Servicii de urbanism (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare pentru Documentatia privind Planul de Amenajare a Teritoriului Judetean BRAILA -Actualizare* Etapa I 3 luni - Identificarea elementelor care conditioneaza dezvoltarea, cu evidentierea problemelor si disfunctionalitatilor
* Etapa II 6 luni - Diagnostic prospectiv si general, evaluarea decalajului dintre situatia actuala si cea anticipata si dorita pentru orizontul stabilit. Strategia de dezvoltare spatiala si programul de masuri* Etapa III 2 luni Documentatii pentru obtinerea avizelor si introducerea observatiilorEtapele I si II vor fi supuse avizarii Comisiei tehnice de amenajare a teritoriului si urbanism din cadrul Consiliului Judetean Braila. Etapa III este conditionata de acest aviz
Valoarea estimata fara TVA: 596, 638.65RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 8900 RON. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului de achizitie publica.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Braila pe anul 2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formular 12A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 - Formular 12B
Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrul Comertului
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale, in termenul de valabilitate, eliberat de Consiile locale
Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, in termenul de valabilitate, eliberat de Administratiile Financiare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 2000000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor prestate in ultimii 3 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a elaborat in ultimii 3 ani cel putin un serviciu de proiectare pentru Documentatia privind Planul de Amenajare a Teritoriului Judetean, in valoare egala sau mai mare cu 180000, 00 lei.
Ofertantul trebuie sa prezinte o lista care sa contina dotarile tehnice specifice conf doc atribuire
Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la asigurarea cu personal de specialitate conf doc atribuireOfertantul trebuie sa aiba experti cheie care sa indeplineasca conditiile din doc atribuire
Ofertantul va face dovada atestarii profesionale a personalului conform Legii nr.350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, modificata si completata prin Legea 289/2006, a Hotararii Consiliului Superior alRegistrului Urbanistilor din Romania nr.26/2006 pentru aprobarea Regulamentului privind dreptul de semnatura pentru documentatiile de amenajarea teritoriului si de urbanism, prin prezentarea certificatelor de atestare (in copie)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2008 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Braila, cam. 404, et.IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se depun la CNSC in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, cam. 315, et 3, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619600 int 210, Email: [email protected], Fax: 0239/619809
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2007 09:36