Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE PENTRU ELABORAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE + DETALII DE EXECUTIE + CAIET DE SARCINI +ASISTENTA TEHNICA+VERIFICARE TEHNICA SI EXECUTIE PENTRU OBIECTIVELE ?ASFALTAREA DRUMURILOR IN LOCALITATILE CRUCEA SI STUPINA, INFIINTAREA SI


Anunt de participare numarul 112841/14.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRUCEA (PRIMARIA COMUNEI CRUCEA)
Adresa postala:  Soseaua Constantei, nr. 45, Localitatea:  Crucea, Cod postal:  907095, Romania, Punct(e) de contact:  Istrate Alina, Tel. 0241/874825, In atentia:  Istrate Alina, Email:  [email protected], Fax:  0241/874825, Adresa internet (URL):  crucea.judetul-constanta.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE PENTRU ELABORAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE + DETALII DE EXECUTIE + CAIET DE SARCINI +ASISTENTA TEHNICA+VERIFICARE TEHNICA SI EXECUTIE PENTRU OBIECTIVELE ?ASFALTAREA DRUMURILOR IN LOCALITATILE CRUCEA SI STUPINA, INFIINTAREA SI DOTAREA CENTRULUI DE INGRIJIRE PENTRU PERSOANE VARSTNICE, COMUNA CRUCEA, JUDETUL CONSTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Crucea, judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de achzitie publica va cuprinde servicii de proiectare si lucrari de executie pentru: Actiunea I ? ? ASFALTAREA DRUMURILOR IN LOCALITATILE CRUCEA SI STUPINA?Actiunea II ? ? INFIINTAREA SI DOTAREA CENTRULUI DE INGRIJIRE PENTRU PERSOANE VARSTNICE, SAT STUPINA, COMUNA CRUCEA, JUDETUL CONSTANTA?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Actiunea I ? ? ASFALTAREA DRUMURILOR IN LOCALITATILE CRUCEA SI STUPINA?. Valoarea estimativa ?5932070 lei fara TVA, din care: - 67700 lei pentru serviciile de proiectare;
- 5864370 lei pentru lucrarile de executie.Actiunea II ? ? INFIINTAREA SI DOTAREA CENTRULUI DE INGRIJIRE PENTRU PERSOANE VARSTNICE, SAT STUPINA, COMUNA CRUCEA, JUDETUL CONSTANTA?. Valoarea estimativa ?2938570 lei fara TVA, din care: - 84620 lei pentru serviciile de proiectare;
- 2853950 lei pentru lucrarile de executie
Valoarea estimata fara TVA: 8, 870, 640RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art. 122, lit.j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 174000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL FEADR Masura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii, societati mixte, asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea
Certificat de cazier fiscal, in original sau copie legalizata
Certificat de participare la licitatii cu oferta individuala, conform ord. ANRMAP nr.314/12.10.2010, Formular nr.20
Angajament privind executarea contractului in conditiile impuse prin documentatia de atribuire- Formular nr.17Formular nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice
Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.3Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor.- original sau copie legalizata.
Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri-Formular nr.4Dateprivindsituatiile financiare anuale pe anii 2007, 2008 si 2009 (bilanturilecontabilela 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 impreuna cu anexele la bilanturi, inregistrate la Administratia financiara ).
Indicatori financiari care trebuie indepliniti: Lichiditate generala pe ultimii 3 ani > 100%- numai pentru liderul de asociatie
- Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizataDocumente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii: depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate ( scrisoare expresa de la banca in care sa se specifice suma existenta in linie cu max 3 zile inainte de tinerea licitatie si faptul ca aceasta va fi blocata pentru derularea investitiei licitate) , confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni ( incepand de la semnarea contractului ) in suma de minim 30% din valoarea ofertata, atat atat la startul executiei cat si intre transe.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani(2009, 2008, 2007)sa fie de minim 17500000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice - Formular 6
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere completat. (Formular 7)Informatii privind personalul angajat in contract (Formular 8) si Angajamentul ofertantului privind resursele umane ( Formular 9)
Informatii referitoare la personalul de conducereCurriculum Vitae persoanal , pentru specialistii angajati in contract din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate mai sus) completat pentru fiecare persoana. (Formular 10)
Declaratie de disponibilitate pentru executia lucrarii din partea fiecarui specilist nominalizat(Formular 11)
Copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele emise de autoritatile acreditate (valabilepe parcursul executarii lucrarii), contractele de munca sau de prestari servicii detinute de experti necesare pentru implementarea contractului.Formularul nr. 12 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora)Se va prezenta acordul de subcontractare
Formularul nr. 25- Angajament Tert sustinator financiar
Formularul nr. 26? ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici
Formular nr. 27? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional -utilaje
Formular nr. 28? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-personal
Formularul nr. 13 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora)
Acordul de asociere, in original sau copie legalizata
Formularul nr. 14 (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire)Declaratie privind lista principalelor LUCRARI PROIECTATE (Formular 5.2)
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani. (model Formular 5.1)
Lista lucrarilor in derulare conform Formular 29ISO- 9001ISO 14001 sau similarOHSAS 18001:2007sau alte documente echivalente.
SA 8000 sau alte documente echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Utilaje ? pentruexecutie: - Statie de preparat mixturi asfaltice - Excavator 2 buc, Autoincarcator 2 buc, Compactor terasamente ? min 3 buc, Placa vibratoare ? min 3 buc, Compactor 1to?min 2 buc, Buldozer-min 1 buc, Macara?min 1 buc, Autobasculanta 12-24 to -min 4 buc, Buldoexcavator? min 2 buc, Autogreder ? min 2 buc, Cisterna de apa min.-1 buc, Perie mecanica?1 buc, Esalon de asternere mixturi asfalticept proiectare : calculatoare 4, licente pentru programe specializate -4, copiator-2, echipament pentru editare-2 Detinerea accesulLaborator de grad II, autorizat I.S.C.PROIECTARE: a)pers. calif. in intocmirea documentatiilor tehnice ? ing. drumuri si poduri ? 10 ani vechime, arhitect? 10 ani vechime, ing. constructor- vechime 10 ani, ing. instalatii- vechime 5 ani- verif.de proiecte min 5 ani vechimesef de santier, ing./subing. instalatii pt constructii, ing/subing. constructor, ing./subing. drumuri poduri, ing.topografie/geodezie- 5 ani vechime, diploma de manager de proiectExecutie: Pers. calif: ? asfaltatori, mecanic utilaje greleResp. RTE in constructii civile ? 5 ani vechimeResp. RTE in constructii drumuri ? 5 ani vechime-Resp. CQ inconstructii civile, inconstructii edilitare si drumuri ? 5 ani vechime, manager mediu, manager calitatePt. proiectare: Dovada in ultimii 5 ani a experientei similarein care valoarea cumulata sa fie mimim 143000 lei.Pentru proiectare de lucrari de drumuri suma minima 60000 lei, Pentru proiectare de lucrari de constructii civilesuma minima a contractelor sa fie mai mare de 83000 leiPentru executieCerinta minima impusa pentru experienta similara pentru executie de lucrari de drumuri esteca suma minima a contractelor mai mare de5864370 lei, iar pentru executie de lucrari de constructii civile este ca suma minima a contractelor mai mare de 2853950 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia acordata
5%
Descriere:
3.
Durata realizare proiecte tehnice
15%
Descriere:
4.
Durata de realizare a lucrarii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2011 12:00
Locul: Primaria Comunei Crucea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatori economici sau reprezentantiiMembrii comisiei de evaluaresi experti cooptatiRerezentanti UCVAPReprezentanti CRPDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL FEADR Masura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Studiile de fezabilitate vor fi ridicate de la sediul autoritatii contractante, acestea nefiind atasate la documentatia de atribuire in format electronic din motive tehnice. Adresa autoritatii contractante: Str. Soseaua Constantei, nr. 45, Crucea, jud. Constanta, tel/fax: 0241874703, e-mail [email protected]
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos 6, Bucuresti, sector 1, ,Localitatea:  Bucuresti sector 1, ,Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta - Sectia contencios administrativ
Adresa postala:  Str. Traian nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241616003, Fax:  0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Crucea
Adresa postala:  Soseaua Constantei, nr. 45, Localitatea:  Crucea, Cod postal:  907095, Romania, Tel. 0241874703, Email:  [email protected], Fax:  0241874703, Adresa internet (URL):  crucea.judetul-constanta.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2010 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer