Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru elaborarea documentatiei tehnico-economice pentru "Construire, extindere si modernizare terminale pasageri" la Aeroportul Oradea
Anunt de participare (utilitati) numarul 25629/30.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. AEROPORTUL ORADEA
Adresa postala: STRADA CALEA ARADULUI, NR. 80, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410223, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL BAICAN, Tel.0259416082, Email: [email protected], Fax: 0259455641
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de proiectare pentru elaborarea documentatiei tehnico-economice pentru "Construire, extindere si modernizare terminale pasageri" la Aeroportul Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul operatorului economic si sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare studiu de fezabilitate, proiect tehnic si caiete de sarcini aferente obiectivului de investitii "Construire, extindere si modernizare terminale pasageri"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
74131500-1-Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare studiu de fezabilitate, proiect tehnic si caiete de sarcini aferente obiectivului de investitii "Construire, modernizare si extindere terminale de pasageri"
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 100, 000 si 1, 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 25000 lei, Garantie de buna executie: 5 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: buget propriu, buget local, buget de stat. Plata serviciilor: esalonat, la finalizarea etapei I, respectiv etapei a II-a, dupa avizarea documentatiilor de catre A.A.C.R.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea este necesar a fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea: Formularul 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta nr. 34/2006: Formularul 12B, Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Formularul 12C, Certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat la 30.06.2007
Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului. Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiara la 30.06.2007: Raportarea semestriala
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel minim necesar: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani va fi de minim 3.750.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani: Formularul 12E
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere: Formularul 12I, Recomandari din partea a cel putin 3 beneficiari, Informatii privind subcontractantii daca este cazul: Formularul 12G. Formularul nr. 4 se va semna si stampila pe fiecare fila.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Ofertantii sa detina Certificat de autorizare eliberat de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pentru domeniul care face obiectul contractului
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Contracost la sediul autoritatii contractante sau gratuit prin e-mail
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2007 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante: Oradea, Calea Aradului nr. 80
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Parcul Traian nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259426881, Fax: 0259426882
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile.Deciziile Consiliului privind solutionarea contestatiilor pot fi atacate cu plangere in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic si Informatii Publice
Adresa postala: Calea Aradului, nr. 80, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410223, Romania, Tel.0259416082, Fax: 0259455641
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2007 14:20