Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru elaborarea documentatiilor tehnico economice in faza de studiu de fezabilitate, proiect tehnic si caiete de sarcini, pentru obiectivul de investitii Extindere si modernizare suprafete aeroportuare la Aeroportul Oradea


Anunt de participare (utilitati) numarul 67438/28.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. AEROPORTUL ORADEA
Adresa postala: STRADA CALEA ARADULUI, NR. 80, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410223, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL BAICAN, Tel.0259416082, Email: [email protected], Fax: 0259455641
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de proiectare pentru elaborarea documentatiilor tehnico economice in faza de studiu de fezabilitate, proiect tehnic si caiete de sarcini, pentru obiectivul de investitii Extindere si modernizare suprafete aeroportuare la Aeroportul Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante si sediul operatorului economic
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiilor tehnico economice in faza de studiu de fezabilitate, proiect tehnic si caiete de sarcini, pentru obiectivul de investitii Extindere si modernizare suprafete aeroportuare la Aeroportul Oradea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311240-5 - Servicii de inginerie aeroportuara (Rev.2)
71313400-9-Evaluare a impactului asupra mediului pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea documentatiilor tehnico economice in faza de studiu de fezabilitate, proiect tehnic si caiete de sarcini, pentru obiectivul de investitii Extindere si modernizare suprafete aeroportuare la Aeroportul Oradea
Valoarea estimata fara TVA: 1, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la procedura: 25000 lei.Garantie de buna executie: 10 % din valoarea contratului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: bugetul propriu si transferuri provenite din Bugetul Consiliului Judetean Bihor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea este necesar a fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea: Formularul 12A
Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din ordonanta nr. 34/2006: Formularul 12B
Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Formularul 12C
Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului
Certificat de inregistrare al societatii emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul TeritorialCertificat de autorizare eliberat de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pentru domeniul care face obiectul contractului cu valabilitate cel putin pana la data finalizarii etapei I, respectiv etapei a II-a
Persoane juridice/fizice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiara la 30.06.2008: Raportarea semestriala
Informatii generale si declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: Formularul nr. 1
Nivel minim necesar: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani va fi de minim 3.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani: Formularul 12E
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere: Formularul 12I
Dovada certificarii sistemului de calitate
Recomandari din partea a cel putin 3 beneficiari (experienta similara)
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): Formularul 12 G
Ofertantul trebuie sa fie de acord cu conditiile contractuale prevazute in formularul nr. 4 din Documentatia de atribuire sens in care il va semna si stampila pe fiecare fila
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Ofertantii au obligatia de a detine Certificat de autorizare eliberat de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana pentru domeniul care face obiectul contractului
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Contracost la sediul autoritatii contractante sau gratuit prin e-mail sau descarcare de pe site-ul www.e-licitatie.ro, sectiunea licitatii deschise
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2008 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Oradea, Calea Aradului nr. 80, cod 410223
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stavropoleos nr. 6, et. 4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104642, Fax: +40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Parcul Traian nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.+40259426881, Fax: +40259426882
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de contestare: 5 (cinci) zile (Art. 272 alin. 3)din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006). Deciziile Consiliului privind solutionarea contestatiilor pot fi atacate cu plangere in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic si Informatii Publice
Adresa postala: Calea Aradului nr. 80, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410223, Romania, Tel.+40259416082, Email: [email protected], Fax: +40259455641
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2008 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer