Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE PENTRU FAZELE - PRO IECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATII PENTRU OBTINEREA ACORDURILOR, AVIZELOR SI AUTORIZATIILOR AFERENTE SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PENTRU OBIECTIVUL ?CREARE SI MODERNIZARE INFRASTRUCT


Anunt de participare numarul 107171/02.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VAD (CONSILIUL LOCAL VAD)
Adresa postala:  CONSILIUL LOCAL VAD, Localitatea:  Vad, Cod postal:  407575, Romania, Punct(e) de contact:  DAVID PRUNEAN, Tel. 0264 - 225201, In atentia:  David Prunean, Email:  [email protected], Fax:  0264 - 225201, Adresa internet (URL):  www.primariavad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE PENTRU FAZELE - PRO IECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATII PENTRU OBTINEREA ACORDURILOR, AVIZELOR SI AUTORIZATIILOR AFERENTE SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PENTRU OBIECTIVUL ?CREARE SI MODERNIZARE INFRASTRUCTURA FIZICA DE BAZA SI SERVICII DE BAZA PENTRU POPULATIA RURALA IN COMUNA VAD, JUDETUL CLUJ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Vad, sat VAD, sat CETAN, sat BOGATA DE JOS
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop realizarea serviciilor de proiectare tehnica - fazele PT , DDE si documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului - pentru un proiect integrat de investitii care cuprinde mai multe componente: modernizare drumuri in localitatea Cetan si DC 177, comuna Vad, infiintare si dotare centru de asistenta pentru copii dupa programul scolar in localitatea Bogata de Jos, comuna Vad, judetul Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71300000-1 - Servicii de inginerie (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total servicii de proiectare, conform caietului de sarcini.
Valoarea maxima estimata fara TVA a contractului este de: 227.000 lei53.743 euro fara TVA, cuprinzand: 1.Modernizare drumuri in localitatea Cetan si DC 177, comuna Vad, judetul ClujValoare estimata: 221.000 lei fara TVA
2.Infiintare si dotare centru de asistenta pentru copii dupa programul scolar in localitatea Bogata de Jos, comuna Vad, judetul Cluj
Valoare estimata: 6.000 lei fara TVA
CURS EURO: 4, 2238 din 13/07/2009
Pentru fiecare actiune se vor elabora: - Proiecte tehnice- Detalii de executie- Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente- Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 227, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura, Suma: 4500 lei;Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 8% din valoarea contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR prin PNDR in cadrul masurii 322e neeligibile vor fi acoperite de catre Autoritatea Contractanta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Certificatului de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, pentru persoanele juridice/fizice straine - un document echivalent/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens; Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania; Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document echivalent/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala
2. Informatii privind bilanturile contabile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim: 453.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prez o decl. ref. la efectivele medii anuale ale pers.angajat si ale cadrelor de conducere.
Se vor prezenta informatii ref.la studii, preg. prof. si calif. pers.resp. pt. indeplinirea contractului.Cap.tehnica experienta in derularea, in ultimii 3 ani, a minim1 contract similar, in care a realizat servicii de proiectare (unul de constructii de drumuri si unul de constructii civile) cu o valoare minima cumulata a contractului de servicii de 227.000 lei fara TVA, dovedita prin contractul de achizitii, copii ale proceselor verbale de predare-primire a documentatiilor de proiectare si recomandarea din partea beneficiarului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experti: 1 arhitect (cu drept de semnatura) ?trebuie sa fie absolvent SSD inspecializarea ?arhitectura?;sa aiba cel putin 2 ani exp. prof. in domeniul studiilor absolvite, 2 ingineri proiectanti drumuri si poduri ? min. 2 ani experienta, Cerinte minime obligatorii: absolvent SSD inspec. ?cai ferate, drumuri si poduri?; - cel putin 2 ani exp. prof. in domeniul studiilor absolvite1 ing proiectantconstructii civile si industrialecerinte minime obligatorii: abs.SSD inspecializarea ? constructii civile, industriale si agricole?; cel putin 2 ani exp. pr. in domeniul studiilor absolvite.1 ing proiectant constructii tehnico-edilitare/instalatii, Cerinte minime obligatorii: - abs. SSD- inspec.? constructii civile, industriale si agricole?;
- cel putin 2 ani experienta profesionala in domeniul studiilor absolviteDocumente solicitate: declaratie privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului de servicii, curriculum vitae -pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului de servicii, format european, declaratii de disponibilitate, contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, copii ale cartilor de munca.Dotari: Beneficiarul va face dovada ca detine: PC- cel putin egale cu numarul specialistilor desemnati pentru derularea contractului; Licente Software AutoCAD sau similar-minim 1buc; Licente Soft Proiectare infrastr. rutiera sau similar- minim 1buc; Licenta soft calcul structura 1 buc ; Licenta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata efectiva de prestare a serviciilor de proiectare
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nr inregistrare 15/13.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2010 11:00
Locul: la sediul Primariei Comunei Vad, sat Vad, str. Principala, nr. 146, judetul Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR) prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR) in cadrul MASURII 322 ? ?Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3 Tel.021/310.46.41, Localitatea:  Bucuresti , ,Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.421, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel CLUJ
Adresa postala:  Piata Stefan cel Mare, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/434057, Email:  [email protected], Fax:  0264/596110, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Vad
Adresa postala:  Str. Principala, nr 146, Localitatea:  VAD, Cod postal:  407575, Romania, Tel. 0264 - 225201, Email:  [email protected], Fax:  0264 - 225201, Adresa internet (URL):  www.primariavad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2010 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer