Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE PENTRU FAZELE - PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE DOCUMENTATII NECESARE PENTRU OBTINEREA ACORDURILOR, AVIZELOR, AUTORIZATIILOR SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PENTRU OBIECTIVUL : ?REABILITARE INFRASTRUCTURA IN COMUN


Anunt de participare numarul 107195/02.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Gilau
Adresa postala:  str.Principala nr.723, Localitatea:  Gilau, Cod postal:  407310, Romania, Punct(e) de contact:  Fodor Mihai, Tel. 0264/371646, Email:  [email protected], Fax:  0264/371646, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Comuna Gilau
Adresa postala:  str. Principala, nr. 723, Localitatea:  Gilau, Cod postal:  407310, Romania, Tel. 0264-371.644, Email:  [email protected], Fax:  0264-371.644, 0264-371.709, Adresa internet (URL):  www.primariagilau.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Comuna Gilau
Adresa postala:  str. Principala, nr. 723, Localitatea:  Gilau, Cod postal:  407310, Romania, Tel. 0264-371.644, Email:  [email protected], Fax:  0264-371.644, 0264-371.709, Adresa internet (URL):  www.primariagilau.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Comuna Gilau
Adresa postala:  str. Principala, nr. 723, Localitatea:  Gilau, Cod postal:  407310, Romania, Tel. 0264-371.644, Email:  [email protected], Fax:  0264-371.644, 0264-371.709, Adresa internet (URL):  www.primariagilau.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE PENTRU FAZELE - PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE DOCUMENTATII NECESARE PENTRU OBTINEREA ACORDURILOR, AVIZELOR, AUTORIZATIILOR SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PENTRU OBIECTIVUL : ?REABILITARE INFRASTRUCTURA IN COMUNA GILAU, JUDETUL CLUJ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Gilau, sat Gilau, jud. Cluj, Romania
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop realizarea serviciilor de proiectare tehnica - fazele proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata realizarii proiectului - pentru un proiect integrat de investitii care cuprinde mai multe componente: modernizare strazi, reabilitare retele apa, centru After school
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71321000-4 - Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea maxima estimata fara TVA a contractului este de: 148.932 lei34.516, 54 euro fara TVADefalcata pe actiuni:
1.Modernizare straziValoare estimata: 82.514 lei fara TVA2.Reabilitare retele apaValoare estimata: 58.850 lei fara TVA3. Centru After school
Valoare estimata: 7.568 lei fara TVACURS EURO: 4, 3148 din 21/01/2009Pentru fiecare actiune se vor elabora : - Proiecte tehnice- Detalii de executie- Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente- Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 148, 932RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara, Suma: 2.900lei;Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 8% din valoarea contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea din FEADR prin PNDR in cadrul M322?Renovare, dezv. satelor, imbunatatirea serv. de baza pentru economia si populatia rurala...Costurile neeligibile vor fi acoperite de catre Aut.contractanta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei disponibila online, aceasta fiind atasata anuntului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala
2. Informatii privind bilanturile contabile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim: 297.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conform fisei de date a achizitiei disponibila online, aceasta fiind atasata anuntului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de prestare a serviciilor
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. de inregistrare :6 / 17.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2010 12:00
Locul: Sala de sedinte din cadrul Primariei Gilau.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluate pentru atribuirea contractelor de achizitii publice si membrii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR) prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR) in cadrul MASURII 322 ? ?Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru prestarea integrala a serviciilor, exclusiv T.V.A.Formula de calcul a punctajului final este: P final = P vo + P de, unde: P final ? punctaj finalP vo? punctaj pentru factorul de evaluare ?valoarea ofertei?P de ? punctaj pentru factorul de evaluare ?durata efectiva de prestare a serviciilor?1.Punctajul pentru factorul de evaluare ?valoarea ofertei? este de maximum 80 de puncte si se acorda astfel: a. pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 80 de puncte;b. pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a, punctajul se acorda astfel: P vo = ( pret minim / pret ofertat ) x 80 puncte.2. Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata efectiva de prestare a serviciilor de proiectare? este de maxim 20 puncte si se acorda astfel: a. pragul minim pentru durata efectiva de prestare a serviciilor de proiectare este de 15 zile lucratoare;b. pentru orice durata mai mica decat pragul minim stabilit la lit. a, punctajul acordat este de 0 puncte;c. pentru cea mai mica durata efectiva de prestare a serviciilor de proiectare ( 15 zile lucratoare ), se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 20 puncte;d. pentru o durata de prestare mai mare, punctajul se acorda astfel: P de = ( durata minima / durata ofertata ) x 20 puncte.Obs. Valoarea criteriului de evaluare ?durata efectiva de prestare a serviciilor de proiectare? se exprima in zile lucratoare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  Piata Stefan cel Mare, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/434057, Email:  [email protected], Fax:  0264/596110, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Gilau
Adresa postala:  str. Principala, nr. 723, Localitatea:  Gilau, Cod postal:  407310, Romania, Tel. 0264-371.646, Email:  [email protected], Fax:  0264-371.646, 0264-371.709, Adresa internet (URL):  www.primariagilau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2010 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer