Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE PENTRU FAZELE - PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATII NECESARE PENTRU OBTINEREA ACORDURILOR, AVIZELOR, AUTORIZATIILOR SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PENTRU OBIECTIVUL ?PROIECT INTEGRAT: MODERNIZARE DRUM C


Anunt de participare numarul 107206/02.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAALUNIS - JUDETUL CLUJ
Adresa postala:  Comuna Alunis, sat Alunis, nr. 83, judetul Cluj, Localitatea:  Alunis, Cod postal:  407030, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAI SAV, Tel. 0264-263505, Email:  [email protected], Fax:  0264-263505
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE PENTRU FAZELE - PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATII NECESARE PENTRU OBTINEREA ACORDURILOR, AVIZELOR, AUTORIZATIILOR SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PENTRU OBIECTIVUL ?PROIECT INTEGRAT: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 169 IN LOCALITATEA GHIROLT; INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE, STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA ALUNIS; PRIMA INFIINTARE GRADINITA IN LOCALITATEA GHIROLT; DOTARE CAMIN CULTURAL IN LOCALITATEA ALUNIS, COMUNA ALUNIS, JUDETUL CLUJ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Comuna Alunis, satAlunis, sat Ghirolt,
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop realizarea serviciilor de proiectare tehnica - fazele PT , DDE si documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului - pentru un proiect integrat de investitii care cuprinde mai multe componente: modernizarea drum comunal DC 169 in localitatea Ghirolt, infiintare retea de canalizare, statie de epurare in localitatea Alunis si infiintare gradinita in localitatea Ghirolt si dotare camin cultural in localitatea Alunis.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71321000-4 - Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini atasat
Valoarea maxima estimata fara TVA a contractului este de :285.396 lei67.408, 94 euro fara TVA
Defalcata pe actiuni:
1.Modernizare drum comunal DC169 in localitatea Ghirolt, comuna Alunis, jud ClujValoare estimata :130.668 lei fara TVA2.Infiintare retea de canalizare, statie de epurare in localitatea Alunis, jud. ClujValoare estimata :135.997 lei fara TVA3. Prima infiintare de Gradinita in localitatea Ghirolt, comuna Alunis, jud. Cluj
Valoare estimata: 18.731 lei fara TVACURS EURO: 4, 2338 din 16/06/2009Pentru fiecare actiune se vor elabora : - Proiecte tehnice- Detalii de executie- Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente- Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 285, 396RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la procedura Suma: 5700 lei;Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 8% din valoarea contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fin.FEADR prin PNDR in cadrul MASURA 322.Costurile neeligibile vor fi acoperite de catre Aut.Contractanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Certificatului de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, pentru persoanele juridice/fizice straine - un document echivalent/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens; Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania; Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document echivalent/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala
2. Informatii privind bilanturile contabile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim: 570.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exp.in derularea, in ultimii 3ani, a min. unui contr.similar de aceeasi complex.sau a 3 contr.cumulate, in care a realizat serv.de proiectare (1 de constr.de drumuri, 1 de constr.civile si 1 de canalizare) cu o val.min.cumulata a contr.de serv.de 280.000 lei fara TVA, dovedita prin copii ale PV de predare-primire a doc.de proiectare, contr.de achizitii si recom.din partea beneficiarului.Experti: Personal min.: 1 arhitect(cu drept de semnatura) care trebuie sa fie absolv.studii sup.de lunga durata inspecializ. ?arhitectura?;sa aiba cel putin 2 ani exp.prof.in dom.studiilor absolvite;1 inginer proiectant constructii civile si industriale.Cerinte min.oblig.: absolv.studii sup.de lunga durata in specializ. ?constructii civile, ind.si agricole?;cel putin 2 ani exp.prof.in dom.studiilor absolvite.2 ing.proiectanti drumuri si poduri ? min.2 ani exp.Cerinte min.oblig.: absolvent studii sup.de lunga durata inspecializ.?cai ferate, drumuri si poduri?; cel putin 2 ani experienta profes.in domeniul studiilor absolvite 1 ing.proiectant inst.elec.pentru constructii atestatANRE pentru proiectare alim.cu energ.electrica-min. 2 ani exp.cerinte min.oblig.: abs.studii sup.de lunga durata inspecializ.?proiectare alim.cu energ. electrica?; cel putin 2 ani exp.prof.in dom.studiilor absolvite, 1 ing.proiectant constructii tehnico-edilitare/instalatii, cerinte min.oblig: absolvent studii sup.de lungaurata inspecializ.?Constr.tehnico-edilitare/inst.?;cel putin 2 ani exp.profes.in dom.studiilor absolvite.Doc.solicitate: decl.privind pers.respons.cu indeplinirea contr.de serv., CV-pentru pers.resp. cu indeplinirea contr.de serv., format european, declaratii de disponibilitate, contr.de colab.cu pers.de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, copii ale cartilor de munca.Dotari: Benef.va face dovada ca detine urmatoarele: echipamente IT si software: Calculatoare-cel putin egale cu nr. specialistilor ?cheie? desemn.pt.derularea contract; Licente AutoCAD sau similar-min.1buc; Licente Proiectare infrastructra rutiera sau similar-min.1buc; Licenta soft calcul structura 1 buc ; Licenta soft Devizier-min.1buc. Doc.solicitate: doc.justificative vor fi copii dupa fact.si licente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere.Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata efectiva de prestare a serviciilor
40%
Descriere: Durata de prestare a serv.se exprima in zile lucr.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2010 11:00
Locul: la sediul Primariei Comunei Alunis, sat Alunis, str. Principala, nr. 83, judetul Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR) prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR) in cadrul MASURII 322 ? ?Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  Piata Stefan cel Mare, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/434057, Email:  [email protected], Fax:  0264/596110, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Alunis
Adresa postala:  str. Principala, nr. 83, ,Localitatea:  Alunis, Cod postal:  407030, Romania, Tel. 0264263505, Email:  [email protected], Fax:  0264263505
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2010 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer