Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru fazele DALI, PT si DDE, inclusiv servicii de Asistenta tehnica pe parcursul executiei la obiectivul ?Reparatii pod pe DN1, km 115+347 peste Torent la Posada?
Anunt de participare numarul 117387/22.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii publice, Tel. 021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii Publice, Tel. 0213186684, Email: [email protected], Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii Publice, Tel. 0213186684, Email: [email protected], Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii Publice, Tel. 0213186684, Email: [email protected], Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru fazele DALI, PT si DDE, inclusiv servicii de Asistenta tehnica pe parcursul executiei la obiectivul ?Reparatii pod pe DN1, km 115+347 peste Torent la Posada?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Pod pe DN1, km 115+347 peste Torent la Posada
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru fazele DALI, PT si DDE, inclusiv servicii de Asistenta tehnica pe parcursul executiei la obiectivul?Reparatii pod pe DN1, km 115+347 peste Torent la Posada?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322300-4 - Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare pentru fazele DALI, PT si DDE, inclusiv servicii de Asistenta tehnica pe parcursul executiei la obiectivul?Reparatii pod pe DN1, km 115+347 peste Torent la Posada?
Serviciile de proiectare se vor presta pe o perioada de 60 zile (20 zile pentru fiecare faza), durata estimata - de la emiterea Ordinului de incepere, respectiv de la comanda dupa aprobarea fazei prealabile. Asistenta tehnica se va acorda pe toata durata de executie a lucrarilor proiectate.
Valoarea estimata fara TVA: 43, 499RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare = 870 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si fonduri BEI ? Imprumut contract nr. 23.371
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate privind obligatiile de plata:
- catre bugetul de stat consolidat, in urma verificarii balantei la 31.01.2011 sau ulterior ;
- catre bugetul local la data de 31.01.2011 sau ulterior.Certificat constatator emis, de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.Certificatul constatator trebuie sa contina codurile CAEN actualizate conform Ordinului INS nr. 337/2007.
Certificat de inregistrare fiscala (C.U.I.), copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Bilantul contabil (fara notele explicative) la 31.12.2008 si la 31.12.2009, vizate de organele competente.Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti, daca exista.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie , valoare minima :86.998 lei/20.747 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor executari de servicii efectuate in ultimii 3 ani (socotiti prin raportare la data-limita de depunere a ofertelor, astfel cum este mentionata in anuntul de participare). Experienta similara: ofertantul trebuie sa faca dovada executarii (incepere si finalizare) unor servicii in ultimii 3 ani prin prezentarea unui singur contract, a caruial carui obiect a fost prestarea unor servicii similare (aceeasi categorie, conform cod CPV pentru proiectare de poduri).Recomandari/Certificate constatatoare din partea altor beneficiari/clienti.Se va prezenta Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii, respectiv ISO 9001 sau alte documente echivalente.
Documentele trebuie sa fie emise pentru domeniul de activitate ce face obiectul procedurii.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca pe parcursul indeplinirii contractului.Declaratie pe propria raspundere si, totodata, dovezi privind dotarea tehnica pentru indeplinirea contractului, in conformitate cu cerintele dincaietul de sarcini, pe toata durata de valabilitate a viitorului contract de achizitie.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara, valoare minima (fara TVA) :21.749 lei /5.187 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2011 10:00
Locul: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti , B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
In vederea asigurarii unui grad ridicat de transparenta si de concurenta intre operatorii economici potential ofertanti, cu urmarea ca, in plus, in acest fel, va fi obtinut un prêt competitiv al serviciilor in cauza, asigurandu-se eficienta utilizare a fondurilor publice, In temeiul art. 2 alin. 1 lit. a), c) si d) si alin. 2 lit. d) si f), raportat la prevederile art. 20 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Documentatia se obtine prin accesare directa a fisierului electronic disponibil in SEAP la adresa de internet www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 77113, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040034, Romania, Tel. 021-3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti ? Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel. 0213186684, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2011 12:56