Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru intocmire Proiect tehnic de inchidere si ecologizare pentru obiectivul minier Teliuc, jud. Hunedoara


Anunt de participare numarul 108157/20.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CONVERSMINS.A.
Adresa postala:  STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010366, Romania, Punct(e) de contact:  Achizitii Contracte, Tel. 021.316.80.19, In atentia:  FLORENTINA MARTINESCU, Email:  [email protected], Fax:  021.316.80.19, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere Publica
Activitate (activitati)
Altele: Conservare si inchidere mine
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru intocmire Proiect tehnic de inchidere si ecologizare pentru obiectivul minier Teliuc, jud. Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: obiectivul minier Teliuc, jud. Hunedoara
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru intocmire Proiect tehnic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71323000-8 - Servicii de proiectare tehnica pentru procese si productie industriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectul tehnic va fi structurat astfel:
ETAPA I
VOL. 1.1 : BAZA DE PROIECTARE;
VOL. 6 : PROGRAMUL LUCRARILOR DE ELIBERARE A TERENULUI SI REABILITARE ECOLOGICA A ZONELOR AFECTATE:
6.1 Amenajarea iazurilor de decantare;
VOL. 7.1 : DOCUMENTATII PENTRU AVIZE SI ACORDURI;
VOL. 8.1 : AVIZE SI ACORDURI;
VOL. 11.1 : CAIETELE DE SARCINI;
VOL. 12.1 : EVALUAREA ECONOMICA;
ANEXE GRAFICE SI FOTOGRAFII
REFERAT DE PREZENTARE
CD (ce va contine toate VOLUMELE inclusiv Anexele Grafice)
ETAPA II
VOL. 1.2 : BAZA DE PROIECTARE;
VOL. 2 : PROGRAMUL DE INCHIDERE A LUCRARILOR MINIERESUBTERANE;
VOL. 3 : PROGRAMUL DE INCHIDERE A LUCRARILOR MINIERE DE LEGATURA CU SUPRAFATA;
VOL. 4 : PROGRAMUL DE INCHIDERE A LUCRARILOR MINIERE DIN CARIERE;
VOL. 5 : PROGRAMUL LUCRARILOR DE DEMONTARE SI DEMOLARE A STRUCTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI UTILITATILOR DE LA SUPRAFATA;
VOL. 6 : PROGRAMUL LUCRARILOR DE ELIBERARE A TERENULUI SI REABILITARE ECOLOGICA A ZONELOR AFECTATE:
6.2 Amenajarea haldelor de steril si a depozitelor de deseuri;
6.3 Amenajarea incintelor si altor zone afectate;
VOL. 7.2 : DOCUMENTATII PENTRU AVIZE SI ACORDURI;
VOL. 8.2 : AVIZE SI ACORDURI;
VOL. 9 : PROGRAMUL DE MONITORIZARE IN PERIOADA DE GARANTIE(2 ani dupa receptia la terminarea lucrarilor);
VOL. 10 : PROGRAMUL DE MONITORIZARE POSTINCHIDERE;
VOL. 11.2 : CAIETELE DE SARCINI;
VOL. 12.2 : EVALUAREA ECONOMICA;
ANEXE GRAFICE SI FOTOGRAFII
REFERAT DE PREZENTARE
CD (ce va contine toate VOLUMELE inclusiv Anexele Grafice)
Valoarea estimata fara TVA: 262, 089RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 5.000 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006;
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificat constatator - privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent, copie;
Documente din care sa rezulte obiectul de activitate in domeniul asistentei tehnice cod CAEN 7112
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.
Bilantul contabil la 31.12.2009, inregistrat de organele competente, in copie, semnata si stampilat pe fiecare pagina, cu mentiunea conform cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita realizarea unei cifre de afacerimedii anuale, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, egala sau mai mare decit valoarea minima impusa de 400.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele serviciiprestatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Declaratie privind efectivul mediu anual si numarul de cadre de conducere aleofertantuluiin ultimii 3 ani.
Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului.
Certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in domeniul achizitiei, conform standard SR EN ISO 9001 sau echivalente, valabile la data depunerii ofertei.
Certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor deprotectiea mediului, conform standard SR EN ISO 14001 sau echivalente, valabile la data depunerii ofertei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea informatiilor referitoare la servicii similare prestate in ultimii 3 ani, avand o valoare totala minima de 200.000 lei.Se solicita asigurarea cu personal de specialitate necesar indeplinirii contractului si sa asigure prin personal propriu functia de Coordonator pentru securitate si sanatate in munca (cf. HG 300/2006 privind cerinte minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile, LEGEA nr. 319/ 2006 cu privire la securitatea si sanatatea in munca si Normele metodologice de aplicare) pe durata derularii proiectului tehnic pana la inceperea lucrarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2010 11:00
Locul: S.C. CONVERSMIN S.A. Bucuresti, sector 1, Str.D.I.Mendeleev nr.36 ? 38, sala licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, care vor prezenta imputernicirea (delegatie)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Bd.Uniriinr.37Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030833, Romania, Tel. 021-408.36.00, Fax:  021-408.36.00
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos Nr.6 , Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. CONVERSMIN S.A. Oficiul Juridic
Adresa postala:  Str. Mendeleev, nr.36-38, etaj 5, cam.63, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010366, Romania, Tel. 021/3114298, Fax:  021/3118399
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2010 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer