Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru intomirea documentatiei tehnico economice necesare obtinerii finantarii in vederea Reabilitarii, modernizarii si dotare corp D si Reabilitare cladire si refunctionalizare pod camin studentesc nr.1


Anunt de participare numarul 73534/14.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Munteanu, Tel.0330103703, Email: [email protected], Fax: 0330103703, Adresa internet (URL): www.usv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Universitatea Stefan cel Mare Suceava Biroul Achizitii
Adresa postala: str. Universitatii nr.13 (Corp F), Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 216 147 int 424, In atentia: d-nei Ramona Mihai, Adresa internet (URL): [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea Stefan cel Mare Registratura
Adresa postala: str. Universitatii nr.13 (Corp E), Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 216 147
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru intomirea documentatiei tehnico economice necesare obtinerii finantarii in vederea Reabilitarii, modernizarii si dotare corp D si Reabilitare cladire si refunctionalizare pod camin studentesc nr.1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Universitatea Stefan cel Mare, str. Universitatii nr. 13 Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru intocmirea documentatiei tehnico economice necesare obtinerii finantarii in vederea Reabilitarii, modernizarii si dotare corp D si Reabilitare cladire si refunctionalizare pod camin studentesc nr.1 Universitatea Stefan cel Mare Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 581, 589RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 11.000 lei. Gar de buna executie: 5% din val. contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri P.O.R., Fonduri buget M.E.C.I.Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii se va prezenta acordul de asociereF B5 din sectiunea Formular.In cazul declararii of ca si castig, acordul de asociere va lua forma unui contract de asociere si va fi legaliz
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale despre furnizor Formular nr. 20; Declaratie de eligibilitate: Formular nr. 12A. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Formular nr. 12C. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: Formular nr. 12B.Certificatul constatator, in original sau copie legalizata, emis de oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul localitatii unde au sediul firmele (va fi specificat unul din codurile CAEN: 7420, 7110, 7430, sau 7111, 7112, 7120). Certificatul constatator trebuie sa fie in termen de valabilitate (30 de zile de la data eliberarii pana la data deschiderii),
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala cu valoarea de 1.700.000 lei(aprox.400.000 euro) - se solicita sustinerea cifrei de afaceri prin copii bilant la 31 dec 2006, 2007, 2008 in scopul alegerii unui contractant eligibil, serios, cu o capacitate economico-financiara corespunzatoare importantei si amploarei obiectului de investitie si respectiv contractului ce urmeaza a fi incheiat, care sa poata sustine si derula serviciile in conditii corespunzatoare si care poate garanta executia serviciilor de proiectare in termenul stabilit si in conditiile de calitate cerute.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani, a doua contracte cu o valoare minima de 290.000 lei/67.600 euro, al caror obiect a fost prestarea unor servicii cu activitati similare (refunctionalizari, reabilitari, modernizari, extinderi etc. pentru institutii de invatamant universitar) cu o valoarea corespunzatoare. Se va prezenta Formularul B3 insotit de copia contractului declarat si recomandarea beneficiarului original sau copie legalizata.13) Dotarea cu echipamente tehnice specifice pentru indeplinirea contractului Formular 12H.14) Lista personalului de specialitate care poate fi disponibilizat pentru indeplinirea contractului (CV-uri, contracte de colaborare etc.). pentru personalul care nu este angajat al firmei, documente doveditoare contract de colaborare care sa dovedeasca natura relatiei dintre parti precum si declaratie de disponibilitate si exclusivitate a persoanei in cauza ca poate sa presteze serviciile pe perioada derularii contractului.
15).Expert tehnic de calitate atestat de M.L.P.T.L., pentru cerinta A1 si A3 REZISTENTA SI STABILITATE, avand certificatul de atestare vizat la zi.
16). Verificator de proiecte atestat de M.L.P.T.L., pentru cerinta A1 si A3 - REZISTENTA SI STABILITATE, avand certificatul de atestare vizat la zi.
17). Verificator de proiecte atestat de M.L.P.T.L., pentru cerinta C SIGURANTA LA FOC avand certificatul de atestare vizat la zi.
18). Arhitect cu drept de semnatura OAR cu experienta in lucrari similare de min 10 ani.
19) Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte faptul ca ofertantii in cadrul elaborarii ofertei au tinut cont de conditiile de munca si protectia muncii, care sunt in vigoare la nivel national si care trebuie respectate pe parcursul indeplinirii contractului. Institutia competenta de la care operatorii economici pot obtine informatii detaliate privind reglementarile la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt in vigoare la nivel national este Inspectoratul Teritorial de Munca din localitatea in care acestia isi au sediul (Legea 319/2006)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Financiar
55%
Descriere:
2.
punctaj tehnic
35%
Descriere:
3.
termen realizare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3002
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2009 12:00
Locul: sediul Universitatii Stefan cel Mare, Corp F, Sala de sedinte, nr. 218, Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire scrisa in original si BI / CI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - Formularul de contestatii 18A
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, Nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 214948
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Universitatii Stefan cel Mare
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13 , ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.+40 230 520 081
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2009 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer