Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru investitia Biblioteca Judeteana Panait Istrati (BR-II-m-B-02120), un pol de dezvoltare a turismului cultural in judetul Braila


Anunt de participare numarul 60178/01.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MOISIU, Tel.0239.619.600, Email: [email protected], Fax: 0239.619.809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Achiz Pub, DSIERI cam 132, 301, Tel.0239/619600 int 249, 217, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Mocanu Antoniu Cezar, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Achiz Pub, DSIERI cam 132, 301, Tel.0239/619600 int 249, 217, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Mocanu Antoniu Cezar, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA GENERALA, Tel.0239/619600, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru investitia Biblioteca Judeteana Panait Istrati (BR-II-m-B-02120), un pol de dezvoltare a turismului cultural in judetul Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul ofertantului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop prestarea de servicii de proiectare tehnica pentru investitia Biblioteca Judeteana Panait Istrati (BR-II-m-B-02120), un pol de dezvoltare a turismului cultural in judetul Braila, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Constructia ce face obiectul acestei investitii este situata in judetul Braila, Municipiul Braila, Piata Poligon nr.4, actualul sediu al Bibliotecii JudetenePanait Istrati.Sediul Bibliotecii Judeteneface parte din patrimoniul cultural al Municipiului Braila si esteamplasat in interiorul sitului istoric al orasului Braila, (pozitia BR-II-m-B-02120) in Lista monumentelor istorice a Ministerului Culturii si Cultelor). Terenul pe care se va construi noua cladire a Bibliotecii face parte din domeniul public al Judetului Braila.
Documentatia se va intocmi conform HGR 28/2008 si a Ghidului Solicitantului din programul de finantare in cadrul Programului Operational Regional - Axa Prioritara5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului domeniul de interventie majora 5.1 - Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precumsi crearea/modernizarea infrastructurilor conexe.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Revizuirea Studiului de fezabilitate, inclusiv analiza socio-economica, conform HGR 28/2008Elaborarea documentatiei necesare obtinerii Autorizatiei de construire, a avizelor si a acordurilor de specialitate;
Elaborarea proiectuluitehnic si a caietelor de sarcini;
Elaborarea detaliilorde executie;
Elaborarea devizului confidential pentru Beneficiar (la nivel de Proiect Tehnic si Detalii de executie)
Documentele mentionate vor fi realizate astfel incat proiectul sa fie pregatit pentru obtinerea finantarii din fondurile corespunzatoare domeniilor majore de interventie ale Programului Operational Regional.
Ofertantul trebuie sa depuna oferta pentru toate fazele de proiectare in conformitate cu specificatiile tehnice prevazute in Caietul de sarcini.
Elaborarea siverificarea tehnica a proiectului Biblioteca Judeteana Panait Istrati (BR-II-m-B-02120), un pol de dezvoltare a turismului cultural in judetul Braila, se efectueaza numai deexperti si/sau specialisti atestati de catre MinisterulCulturii si Cultelor, cu respectareaexigentelorspecifice domeniuluimonumentelor istorice si a cerintelorprivindcalitatea lucrarilor in constructii.
Serviciul Verificator proiect va fi asigurat in cadrul obiectului contractului, de catre specialisti verificatori de proiecte atestati MDLPL, altii decat specialistii elaboratori ai proiectului, contravaloarea serviciului fiind asigurata de catre proiectant si evidentiata in oferta, in mod distinct.
Valoarea estimata fara TVA: 551, 260.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 7000 RON, perioada de valabilitate a garantiei de participare 120 zile Garantia de buna executie 10 % din valoarea contractului de achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate prin HGR nr.513/2008 priv modif Anexa la HGR nr.1424/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legalize formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de data semnarii contractului de servicii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Form 12 A si 12 BCertificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local, valabile la data deschiderii, in original sau copie legalizataCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil o luna de la data emiterii - in original sau copie legalizata, Copie dupa certificatul de inregistrare, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse si legalizate in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale -Formular 2Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1650000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani - Formular 12 ERecomand de la minim 2 beneficiari, din care cel putin o recomandare privind realizarea unui contract de servicii similare, Declaratie referitoare la echipamentele specifice - Formular 12 HInformatii generale privind angajatii operatorului economic - Formular 12IPersonalul cheie care este propus sa lucreze in contract - Formular 4Curriculum Vitae al personalului angajat in contract - Formular 5Declaratie privind subcontractarea - Formular 12GDeclaratie privind asocierea - Formular 3
verificatori de proiecte atestati MDLPL
Experti si/sau specialisti specialisti atestati de catre MinisterulCulturii si Cultelor, cu respectareaexigentelorspecifice domeniuluimonumentelor istorice si a cerintelorprivindcalitatea lucrarilor in constructii
Certificat ISO 9001:2000 sau echiv
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea si finalizarea a cel putin 3 contracte de servicii pentru proiectare faza SF+PT+DE sau faza PT+DE in valoare de 300000 lei cu TVA. Conform cerintelor privind personalul din Caietul de sarcini Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente ce atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2008 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Braila, camera 404, etaj IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se depun la CNSC in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Piata Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619600 int 223, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2008 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer