Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru investitia O poarta spre patrimoniul cultural brailean (reabilitarea cladirii de patrimoniu Ana Aslan 27-29-BR-II-s-A-02062).
Anunt de participare numarul 58176/10.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MOISIU, Tel.0239.619.600, Email: [email protected], Fax: 0239.619.809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Achiz Pub, DSIERI cam 132, 301, Tel.0239/619600 int 249, 217, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Mocanu Antoniu Cezar, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Achiz Pub, DSIERI cam 132, 301, Tel.0239/619600 int 249, 217, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Mocanu Antoniu Cezar, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0239/619600, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru investitia O poarta spre patrimoniul cultural brailean (reabilitarea cladirii de patrimoniu Ana Aslan 27-29-BR-II-s-A-02062).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul ofertantului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop prestarea de servicii de proiectare tehnica pentru investitia O poarta spre patrimoniul cultural brailean (reabilitarea cladirii de patrimoniu Ana Aslan 27-29-BR-II-s-A-02062), in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Cladireaface parte din patrimoniul cultural al municipiului Braila, fiind amplasate in interiorul sitului istoric al orasului Braila (pozitia BR-II-s-A-02062 in Lista monumentelor istorice a Ministerului Culturii si Cultelor)
Doc intocmita conf HGR 28/2008 si a Ghidului Solicitantului din programul de finantare in cadrul Programului Operational Regional - Axa Prioritara5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului domeniul de interventie majora 5.1 - Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precumsi crearea/modernizarea infrastructurilor conexe.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Revizuirea SF, inclusiv analiza socio-economica, conform HGR 28/2008-Elaborare doc necesare obtinerii Autorizatiei de construire, a avizelor si a acordurilor de specialitate;
-Elaborare PT si CS;
-Elaborare DE;
- Elaborare deviz confidential pentru Beneficiar (la nivel de PT si DE)Documentele mentionate vor fi realizate astfel incat proiectul sa fie pregatit pentru obtinerea finantarii din fondurile corespunzatoare domeniilor majore de interventie ale POR
Ofertantul trebuie sa depuna oferta pentru toate fazele de proiectare in conformitate cu specificatiile tehnice prevazute in Caietul de sarcini.
Elaborarea siverificarea tehnica a proiectului Reabilitarea cladirii de patrimoniu Ana Aslan 27-29-BR-II-s-A-02062 se efectueaza numai deexperti si/sau specialisti atestati de catre MinisterulCulturii si Cultelor, cu respectareaexigentelorspecifice domeniuluimonumentelor istorice si a cerintelorprivindcalitatea lucrarilor in constructii.Serviciul Verificator proiect va fi asigurat in cadrul obiectului contractului, de catre specialisti verificatori de proiecte atestati MDLPL, altii decat specialistii elaboratori ai proiectului, contravaloarea serviciului fiind asigurata de catre proiectant si evidentiata in oferta, in mod distinct.
Valoarea estimata fara TVA: 344, 537.82RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 4000 RON. Garantia de buna executie 10 % din valoarea contractului de achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate prin HGR nr.1424/2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legalize formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de data semnarii contractului de servicii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Form 12 A si 12 BCertificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local, valabile la data deschiderii, in original sau copie legalizataCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil o luna de la data emiterii - in original sau copie legalizata, Copie dupa certificatul de inregistrare, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse si legalizate in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competenteFisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani Form 2
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1033000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip serv prestate in ultimii 3 ani - continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - se completeaza Form 12ERecomand de la min 2 benefic din care cel putin o recomandare privind realizarea unui contract de servicii similare.Declar refe la echip specifice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contract de serv Form 12HPers cheie care este propus sa lucreze in contract Form 4CVuri pers ce trebuie angajat in contract Form 5Verificatori de proiecte atestatiexperti si/sau specialisti atestati de catre Ministerul Culturii si Cultelor, cu respectarea exigentelor specifice domeniului monumentelor istorice si a cerintelor privind calitatea lucrarilor in constructiiDeclaratie privind partea/partile din contract care vor fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Form 12G obligatorie pt activ care nu sunt cuprinse in dom de activ al ofertant.Lista insotita de acordurile de subcontractareAcord asociere va consemna partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar Form 3In contractul de asociere va fi desemnat asociatul ofertant care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractantaIn situatia in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, liderul asociatiei va prezenta autoritatii contractante o copie legalizata a contractului de asociere inainte de data semnarii contractului de servicii.Ofertantul reprezentant al asocierii va indeplini toate conditiile de eligibilitate inregistrare calific tehn si calific ec-finan cerute in docCeilalti asociati (altii decat reprezentantul asocierii) trebuie sa indeplineasca cerintele privind eligibilitatea inregistrarea precum si prezentarea capacit tehn pt parte din contract ce urmeaza a o indeplini prin acordul de asociereCertif emis de organ indep care atesta respect standard asig calit fotocopie ISO 9001 :2000 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea si finalizarea a cel putin 3 contracte de servicii pentru proiectare faza SF+PT+DE sau faza PT+DE in valoare de 205000 lei cu TVA. Se vor nominaliza pers cu rol important in realizarea contract si copii dupa orice atestat/calificare/autorizatie care sa dovedeasca pregatirea profes a acestora. Nu se vor subcontracta parti din contract unor operatori economici nedeclarati ca subcontractanti In cazul asocierii aceasta conditie trebuie indeplinita de liderul asociatiei. Vor fi descalificati ofertant care prezinta doc care atesta ca sunt in curs de obtinere a certif solicit si nu au aceste certif la data deschiderii oferte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2008 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Braila, camera 404, etaj IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se depun la CNSC in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Piata Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619600 int 223, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2008 14:36