Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru locatiile Politiei de Frontiera ? 5 LOTURI
Anunt de participare numarul 140345/09.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala: Bd. Geniului, nr.42C, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060116T, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 213162598-19360, In atentia: d-lui Lucian Gogoi, Email: [email protected], Fax: +40 214087419, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru locatiile Politiei de Frontiera ? 5 LOTURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Inspectoratul General al Politiei al Frontiera, Bucuresti, bd. Geniului, nr. 42C, sector 6
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de proiectare vor include realizarea fazelor de proiectare DTOE+DTAC+PT+DE (proiectul tehnic efectiv, care sa includa siproiectele necesare pentru autorizarea instalatiilor sub presiune si de ridicat, proiectul pentru partea de curenti slabi, proiectul pentru demolari, detalii tehnice de executie, proiect de amenajari interioare si exterioare/peisagistice, etc.). Se va realiza si actualizarea devizului general din Studiul de Fezabilitate. Se va realiza verificarea tehnica a proiectarii prin intermediul verificatorilor de proiect autorizati pentru fiecare specialitate in parte, intocmireadocumentatiilor pentru obtinerea / prelungirea avizelor, acordurilor, autorizatiilor faza PT precum si obtinerea acestora in numele autoritatii contractante, asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de derulare a achizitiei de lucrari si a executiei lucrarilor, realizarea expertizei tehnice, realizarea studiului geotehnic, ridicari topografice, dupa caz, intocmirea documentatiei cadastrale si realizarea inscrierii in cartea funciara sau actualizarea acesteia, dupa caz.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza servicii de proiectare astfel:
Lotul 1 - RO-EBF/2012/P1/A1/02 Servicii de proiectare pentru construire sediu SPF Isaccea
Lotul 2 - RO-EBF/2012/P1/A1/03 Servicii de proiectare sediu nou Grup de Nave Mangalia
Lotul 3 - RO-EBF/2012/P1/A1/05 Servicii de proiectare pentru modernizare sediu SPF Valea Viseului
Lotul 4 - RO-EBF/2012/P1/A1/06 Servicii de proiectare pentru modernizare sediu SPF Darabani
Lotul 5 - RO-EBF/2012/P1/A1/07 Servicii de proiectare pentru modernizare sediu SPF Falciu
Valoarea estimata fara TVA: 215, 751EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare se va constitui si va fi depusa in original, pentru suma de: Lotul 1 - 1300 euro; Lotul 2- 600 euro; Lotul 3- 800 euro; Lotul 4- 800euro; Lotul 5- 600 euro. Modul de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar (in aceasta situatie va fi depus documentul care face dovada platii, cu semnatura si stampila bancii in original) sau prin orice - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (scrisoare de garantie de participare - FORMULARUL 4); Codul fiscal al autoritatii contractante este 4193222. Contul de euro al autoritatii contractante este: RO70BRDE 450 SV 09881994500 deschis la BRD sucursala Turn BRD, B-dul Ion Mihalache, nr. 1-7, Bucuresti. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei, si va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura de atribuire.In situatia in care ofertantul a depus o contestatie cu privire la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica care a fost respinsa in totalitate de catre Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, acestuia ii va fi retinuta suma prevazuta la art 278 indice 1 din OUG 34/2006 actualizata, in functie de valoarea estimata a lotului/loturilor pentru care depune oferta. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica, in Euro, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care va deveni anexa la contract (scrisoare de garantie de buna executie - FORMULARUL 5); Codul fiscal al autoritatii contractante este 4193222. Contul de euro al autoritatii contractante este: RO70BRDE 450 SV 09881994500 deschis la BRD sucursala Turn BRD, B-dul Ion Mihalache, nr. 1-7, Bucuresti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-PROGRAMUL FONDUL FRONTIERELOR EXTERNE -75%, BUGETUL DE STAT - Contributie Nationala-25%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- valabilitatea mandatului administratorului/ administratorilor.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.
Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documentele vor fi prezentate in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal si traducere autorizata in limba romana) in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere ? Formularul D prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele doua optiuni: a) ca, in termen de 45 de zile de la comunicarea instiintarii, sa prezinte dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil aferent exercitiului financiar 2011 vizat si inregistrat de organele competente sau altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta bilantul contabil. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte bilanturile, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Resurse umane si structura managementului. Vor fi acoperite urmatoarele pozitii cheie: 1) Sef proiect (arhitect cu drept de semnatura sau inginer constructor) cu experienta in proiectarea lucrarilor de constructii civile de cel putin 3 ani. 2) proiectant specializare arhitectura, proiectant specializare rezistenta, proiectant instalatii termice, proiectant instalatii electrice, proiectant instalatii sanitare, proiectant instalatii curenti slabi cu experienta in proiectarea lucrarilor pe specialitati de cel putin 2 ani. 3) verificator proiecte pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate, atestat conform Legii 10/1995, actualizata. 4.) expert tehnic pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate, atestat conform Legii 10/1995, actualizata. In mod obligatoriu, acestia vor fi angaj.ai oper.econ., al unuia dintre membrii de asociere in cazul unei asocieri, colabor.pe baza de contr.se va accepta si alta forma de angajament.
Fiecare specialist enumerat la punctele 1-2 trebuie sa descrie in CV responsabilitatile indeplinite si activitatile derulate in cadrul proiectelor ce ii sustin experienta profesionala(Formular G). Autorit. contract. va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor suport (copii conform cu originalul ale diplomelor, atestarilor si certificarilor valabile, ale contractelor/carnetelor de munca, sau ale altor acte doveditoare din care sa reiasa calificarea, vechimea si experienta, precum si cate o declaratie de disponibilitate). Precizam ca este permisa nominalizarea unei persoane pentru a ocupa una sau mai multe pozitii cheie in conditiile respectarii cerintelor minime prezentate mai sus.
Ofertantul va demonstra ca, in ultimii 3 ani, a prestat servicii proiectare: - contract/e de servicii de proiectare in valoare de minim: Lotul 1 - 65.000 euro fara TVA; Lotul 2 - 30.000 euro fara TVA; Lotul 3 - 40.000 euro fara TVA; Lotul 4 - 40.000 euro fara TVA; Lotul 5 - 30.000 euro fara TVA. Se pot prezenta contracte din care sa rezulte prestarea de servicii de proiectare. Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anii de referinta (2009:1 euro = 4, 2373 lei, 2010:1 euro = 4, 2099 lei, 2011:1 euro = 4, 2379 lei). Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.Cerinta va fi indeplinita prin prezentarea a cel mult 2 contracte de servicii de proiectare ale caror valori insumate ating cel putin pragurile valorice de referinta.Se va prezenta Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani pentru contracte similare.
Ofertantul va prezenta obligatoriu pentru contractele propuse ca experienta similara, copii xerox dupa: - certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de benef.serviciilor; - procese verbale de receptie partiale/la sfarsitul prestarii serviciilor fara obiectiuni; - recomandari din partea benefic. sau doc.constatatoare emise in conf.cu prev.art. 97 ind 1 din HG 925/2006, actualiz. Din documentele prezentate, vor rezulta numele beneficiarilor, valorile contractelor si perioada serviciilor.
Informatii privind subcontractantii si asociatii
Informatii privind masurile de protectie a mediului.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul confirma faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privind masurile de protectie a mediului pe care acesta le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de prestari servicii.
- implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii: sa cunoasca in orice moment pozitia lor in clasament; sa nu cunoasca numarul ofertantilor. Pragul minim de licitare este de 1% din valoarea estimata, respectiv Lotul 1 - 677, 58 euro, Lotul 2 - 321, 55 euro, Lotul 3 - 422, 52 euro, Lotul 4 - 410, 9 euro, Lotul 5 - 324, 96 euro, Licitatia electronica se desfasoara intr-o singura runda cu durata de 1 zi.Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare: Pretul ofertei. Nu se prelungeste licitatia electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO-EBF/2012/P1/A1/02; RO-EBF/2012/P1/A1/03; RO-EBF/2012/P1/A1/05; RO-EBF/2012/P1/A1/06; RO-EBF/2012/P1/A1/07;
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.01.2013 10:00
Locul: Sediul Inspectoratului General al Politiei de Frontiera, Bucuresti, Bd. Geniului, nr. 42C, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul pentru Frontierele Externe)
VI.3) Alte informatii
1) In cazul in care se constata ca exista oferte cu preturi egale clasate pe primul loc autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2012 10:32