Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru lucrari de interventie in vederea cresterii performantei energetice la Spitalul Judetean de Urgenta Zalau pentru imobilele situate in str.Simion Benutiu nr.67, str.Dumbrava nr.58 si 60


Anunt de participare numarul 141476/16.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SALAJ
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Maria Vultur, Tel. +40 0260614120, Email: [email protected], Fax: +40 0260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru lucrari de interventie in vederea cresterii performantei energetice la Spitalul Judetean de Urgenta Zalau pentru imobilele situate in str.Simion Benutiu nr.67, str.Dumbrava nr.58 si 60
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Spitalul Judetena de Urgenta Zalau, imobilele situate pe str. Simion Barnutiu nr.67, str. Dumbrava nr.58 si 60
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru lucrari de interventie in vederea cresterii performantei energetice la Spitalul Judetean de Urgenta Zalau, pentru imobilele situate pe str. Simion Barnutiu nr.67, str. Dumbrava nr.58 si 60.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare pentru lucrari de interventie in vederea cresterii performantei energetice la Spitalul Judetean de Urgenta Zalau, imobilele situate pe str. Simion Barnutiu nr.67, str. Dumbrava nr.58 si 60, care consta in: expertiza tehnica, documnetatie de avizare a lucrarilor de interventie, proiect tehnic, caiete de sarcini oin vederea executiei lucrarilor, detalii de executie, documentatie tehnica pentru autorizarea lucrarilor de construire, verificare tehnica a proiectelor, asistenta tehnice din partea proiectantului pe durat de executie a lucrarilor.
Valoarea estimata este de 440000 lei fara TVA, defalcata astfel:
- 393000 lei fara TVA pentru imobilul din str. Simion Barnutiu nr.67 - 3 corpuri de cladire
- 47000 lei fara TVA pentru imobilele din str. Dumbrava nr.58 si 60.
Valoarea estimata fara TVA: 440, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 8800 lei. Formular 11. Valab. 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Se va avea in vedere cursul de referinta leu-valuta de la data publicarii anuntului de participare.Constituire: prin virament bancar in contul nr.RO22TREZ5615006XXX000188 deschis la Trez. Zalau, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului ?sau? instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valab egala cu per. de valab a ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Dovada garant. de participare se va prezenta la Registratura AC, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catre Autoritatea Contractanta conf. art.88 din HG 925/2006 cu modif si compl. ulterioare.Daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia sumacalculata conform prev. art. 278^1 din OUG 34/2006. Cuantum: 10% din pretul contr. fara TVA. Constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari?se va prezenta in original in maxim 10 zile de la semnarea contr. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate ?sau? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia AC la unitatea Trez.Statului din cadrul org. fiscal competent, sumainitiala -cel putin 0, 5% din pretul contr. si de a prezenta in maxim 10 zile de la semnarea contr. extrasul de cont cu suma depusa. AC alimenteza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in DA.)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Se va completa formular 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte
acest formular.Daca este cazul, tertul sustinator va prezenta documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 180.Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa formular 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Tertul sustinator va prezenta doc. privind neincadrarii in prev. art. 181, lit.a), c^1) si d).Cerinta nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituriale bugetului local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat -Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice. Dovada achitarii taxelor seva face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente inluna anterioara celei in care se depun ofertele . Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de Autoritatea Contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant(Ofertantul va completa formularul 12 C In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Se
va completa Formularul 13)Cerinta nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari (Se va completa Formularul 14 de catre ofertant, cat si de asociat/subcontractant/tert sustinator, daca este cazul) In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Presedinte ? Tiberiu Marc, Vicepresedinte ? Csoka Tiberiu, Vicepresedinte Crisan Valeriu, Secretarul judetului ? Vlaicu Cosmin Radu, Administrator public ? Ciunt Ionel, director executiv- Directia economica - Mesesan Viorica, director , director executiv- Crihan Catita - Directia managementul proiectelor si dezvoltare regionala, sef serviciu - Cuzdriorean Adrian-Cosmin, sef birou - Biroul achizitii publice Vultur Maria, sef serviciu - serviciul patrimoniul public si privat al judetului- Pop Mircea, consilier- Directia managementul proiectelor si dezvoltare regionala- Lemeni Laura, consilier- Biroul achizitii publice Tioran Ionela-Irina, consilier- Biroul achizitii publice - Rob Mariana, - in cadrul Autoritatii Contractante ? Judetul Salaj. Consilieri judeteni Abrudan Ioan, Berinde Adrian, Biris Gavril, Chende Livia, Ciobanu Cristina ? Elisabeta, Crisan Marian- Danut, Crisan
Mihai ? Cristian, Dari Toma, Demle Alin, Dimitriu Alexandru, Domokos Francisc, Domuta Claudiu ? Remus, Filip Alexandra - Lorena ? Maria, Ghete Mircea ? Raul, Ghiurco Dan, Iancu - Salajanu Dinu, Lukacs Iosif, Lup Gheorghe, Olah Nicolae, Panie Sergiu, Penciuc Corin, Pop Augustin, Ratiu Viorel, Szabo; Stefan-Carol, Szilagyi Ro;bert-Istvan, Sandru Gabriel ? Marius, Veresezan Marius-Mihai, Zaharia Marcel ? Claudiu). Cerinta nr. 1 - Persoane juridice/fizice Se va prezenta certificatul constatator in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea copie conform cu originalul, emis de ONRC care sa informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care operatorul economic , clasat pe primul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conf. cu originalul AC are dreptul de a solicita depunerea in original sau copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine ? se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Informatii privind cifra de afaceri Se va prezenta media cifreide afaceri globala pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3(2010, 2011, 2012)
ani de minim 880.000 lei. In cazul in care la o procedura de achizitie publicaparticipa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerintaprivind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi indeplinitaprin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. In cazul incare oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat (inclusiv liderul) vaprezenta formularul.Operatorul economic poate beneficia de prevederile art.186 din OUG nr.34 cu modif. si compl.ulterioare privind angajamentul ferm .
Cerinta nr. 2 - Indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri se lasa la latitudinea operatorilor economici - documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii acestei cerintei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate Se vaprezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului
angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 2 -Se va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului de servicii si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil.Personal minim obligatoriu: - 1 arhitect, membru OAR cu drept de semnatura conform legii nr.184/2001, modificata si completata cu Legea nr.43/2004;
- 1 expert tehnic atestat in domeniul A1;
- 1 inginer constructor, specialitatea constructii civile, cu experienta profesionala specifica in proiectare de cel putin 3 ani;
- 1 inginer constructii, specialitatea instalatii, cu experienta profesionala specifica in proiectare de cel putin 3 ani;
- verificatori tehnici atestati in domeniul constructi si arhitectura cerintele A1, B1, C, D, E si F;
-verificatori tehnici atestati in domeniul instalatii pentru cerintele Is, If si Ie.
Documente doveditoare pentru arhitect,
-documente privind dovada ca este membru OAR cu drept de semnatura conform legii nr.184/2001, modificata si completata cu Legea nr.43/2004:
- CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat
-diploma de studii superioare de specialitate
- carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL / angajament sau
acord de participare, - declaratie de disponibilitate formular D
Documente doveditoare pentru expert tehnic atestat in domeniul A1;
- CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat
-diploma de studii superioare de specialitate
- carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL / angajament sau
acord de participare, -certificat de atestare profesionala ca ;i expert tehnic insotit de legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor
- declaratie de disponibilitate formular D
Documente doveditoare pentru inginer constructor, specialitatea constructii civile
- CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat
-diploma de studii superioare de specialitate
- carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL / angajament sau
acord de participare, - documente privind dovada experientei profesionala specifice in proiectare de cel putin 3 ani
- declaratie de disponibilitate formular D
Documente doveditoare pentru inginer constructii, specialitatea instalatii
- CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat
-diploma de studii superioare de specialitate
- carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL / angajament sau
acord de participare, - documente privind dovada experientei profesionala specifice in proiectare de cel putin 3 ani
-declaratie de disponibilitate formular D
Doc doveditoare pentru verificatori tehnici atestati in domeniul constructii si arhitectura cerintele A1, B1, C, D, E si F si instalatii cerintele Is, If si Ie-CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat
- carti munc /contr. individ. munca/extras REVISA /angajament sau
acord de participare, -copie certificat de atestare verificator tehnic atestat in domeniul constructi si arhitectura cerintele A1, B1, C, D, E si F si instalatii cerintele Is, If si Ie, insotite de legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor
Cerinta 5- Lista cuprinzand subcontractantii ? ofertantul va completa lista
cuprinzand subcontractantii ? cu precizarea exacta a partilor din contract
care urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor
parti(daca este cazul). Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare
va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta,
inaintea semnarii contractului de achizitie publica cu specificarea concreta a
serviciilor ce se vor presta de catre acestia, in exprimare fizica si valorica.
Formular 12 G. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are
dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul
autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa
conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.(daca este
cazul)
Cerinta 6 - Acordul de asociere semnat de fiecare asociat - in cazul in care
se depune o oferta in asociere se va preciza cine este lider al asocierii cu
identificarea din punct de vedere fizic si valoric a serviciilor prestate de
fiecare asociat(daca este cazul). Ofertantul, in cazul in care este format dintr
-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o
declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare,
asocierea, va prezenta Autoritatii Contractante acordul de asociere in forma
legalizata, inainte de data semnarii contractului(dac esta cazul).
Cerinta nr. 7 - Declaratie privind echipamentele tehnice Se va prezenta o
declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care
dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a
contractului de servicii
Cerinta 3 - Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani, continand valori,
perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt
autoritati contractante sau clienti privati .
Cerinta 4 - Lista cu experienta similara Se va prezenta minim un contract - maxim 3 contracte de servicii de aceeasi natura si complexitate a caror valoare cumulata sa fie de minim 440000 lei fara TVA. Prestarea serviciilor similare
va fi confirmata prin prezentarea unor certificate/documente emise sau
contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, cum ar fi
contracte(copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor) / proces
verbal de receptie / recomandari etc din care sa rezulte prestarea se servicii
similare.In cazul unei asocieri(daca este cazul):
- daca se prezinta un contract, cerinta va fi indeplinita de catre unul din
membrii asocierii, - in cazul prezentarii mai multor contracte cerinta se va indeplini in mod
cumulativ de carte membrii asocierii.
Cerinta 1 -Informatii privind masurile de protectie a mediului. Se va prezenta
certificatului ISO 14001:2005 sau echivalent pentru domeniul licitat Se va
prezenta copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul?. Se vor
respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a
contractului de servicii. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in
acest sens de catre toti asociatii. In cazul unei asocieri, prezentarea
certificatului este obligatorie pentru liderul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
97/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2013 11:00
Locul: Consiliul Judetean Salaj, P-ta 1 Decembrie 1918, nr.12, loc. Zalau, jud. Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisie de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca operatorul economic prezinta decl. IMM(F B5), beneficiaza de reducere cu 50% pt. cifra de afaceri, garnt.participare, garant. buna executie. Restituire garant.participare: dupa semnarea contract. achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei valab ofertei. Oferta are caracter obligatoriu, din punct de vedere al continutului pe toata perioada de valabilitate.Clauzele contractuale insusite.In DA orice norme, marci, standarde si certificate vor fi insotite de mentiunea ?sau echivalent?.Ofertantul are obligatia de a preciza in cadrul ofertei, respectiv Formularul ? anexa 1 Informatii generale, adresa de corespondenta.Daca in urma aplicarii crit. atribuire ?pretul cel maiscazut? doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantilor, o noua propunere financiara in plic inchis care va fi depusa la o data si ora stabilita.Restituirea garantiei de buna executie: Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie dupa cum urmeaza: -in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate princontractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra lui.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, despre un act al Autoritatii Contractnate considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta1 decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Tel. +40 260614120, Email: [email protected], Fax: +40 260661097, Adresa internet (URL): www.cjsj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2013 08:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer