Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru ?LUCRARI DE INTERVENTIE IN VEDEREA CRESTERII PERFORMANTEI ENERGETICE LA CLADIRILE DIN CADRUL UNIVERSITATII TEHNICE CLUJ NAPOCA, FACULTATEA CONSTRUCTII DE MASINI- FILIALA ZALAU
Anunt de participare numarul 141834/06.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SALAJ
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Maria Vultur, Tel. +40 0260614120, Email: [email protected], Fax: +40 0260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru ?LUCRARI DE INTERVENTIE IN VEDEREA CRESTERII PERFORMANTEI ENERGETICE LA CLADIRILE DIN CADRUL UNIVERSITATII TEHNICE CLUJ NAPOCA, FACULTATEA CONSTRUCTII DE MASINI- FILIALA ZALAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: La sediul operatorului economic si CLADIRILE DIN CADRUL UNIVERSITATII TEHNICE CLUJ NAPOCA, FACULTATEA CONSTRUCTII DE MASINI- FILIALA ZALAU?
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru ?LUCRARI DE INTERVENTIE IN VEDEREA CRESTERII PERFORMANTEI ENERGETICE LA CLADIRILE DIN CADRUL UNIVERSITATII TEHNICE CLUJ NAPOCA, FACULTATEA CONSTRUCTII DE MASINI- FILIALA ZALAU?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare pentru ?LUCRARI DE INTERVENTIE IN VEDEREA CRESTERII PERFORMANTEI ENERGETICE LA CLADIRILE DIN CADRUL UNIVERSITATII TEHNICE CLUJ NAPOCA, FACULTATEA CONSTRUCTII DE MASINI- FILIALA ZALAU?, compusa din : -corpul C1 ? Sediu administrativ si sali de curs, P+3E, suprafata construita desfa?urata de 2.336, 00 mp;
-corpul C2 ?Sali de curs si ateliere , P+1E, suprafata construita desfa?urata de 1.730, 00 mp.-Expertizare tehnica si proiectare ? fazele: -Documentatiei de avizare a lucrarilor de interventie;
-Proiect tehnic;
-Caiete de sarcini in vederea executiei lucrarilor;
-Detalii de executie;
-Documenta?iei tehnica pentru autorizarea lucrarilor de construire;
-Verificarea tehnica a proiectelor;
-Asisten?a tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor pentru lucrari de interven?ie in vederea cresterii performantei energetice la cladirile din cadrul Universitatii Tehnice Cluj Napoca, Facultatea Constructii de Masini - Filiala Zalau, situate in str. Salcamilor, nr.1
Valoarea estimata fara TVA: 195, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 3900 lei. Formular 11. Valab. 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Se va avea in vedere cursul de referinta leuvaluta de la data publicarii anuntului de participare.Constituire: prin virament bancar in contul nr.RO22TREZ5615006XXX000188 deschis la Trez. Zalau, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului ?sau? instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valab egala cu per. de valab a ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Dovada garant. de participare se va prezenta la Registratura AC, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catre Autoritatea Contractanta conf. art.88 din HG 925/2006 cu modif si compl. ulterioare.Daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia suma calculata conform prev. art. 278^1 din OUG 34/2006 Cuantum: 10% din pretul contr. fara TVA. Constituire: Instr. de garantare emis in cond. legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari?se va prezenta in original in maxim 10 zile de la semnarea contr. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate ?sau? Retineri succesive din sumeledatorate pentru facturi partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia AC la unitatea Trez.Statului din cadrul org. fiscal competent, suma initiala -cel putin 0, 5% din pretul contr. si de a prezenta in maxim 10 zile de la semnarea contr. extrasul de cont cu suma depusa. AC alimenteza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in DA.)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Se va completa formular 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Daca este cazul, tertul sustinator va prezenta documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 180.Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa formular 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Tertul sustinator va prezenta doc. privind neincadrarii in prev. art. 181, lit.a), c^1) si d).
Cerinta nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituriale bugetului local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurarisociale la bugetul consolidat -Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice. Dovada achitarii taxelor seva face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de Autoritatea Contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant(Ofertantul va completa formularul 12 C In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Seva completa Formularul 13)Cerinta nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari (Se va completa Formularul 14 de catre ofertant, cat si de asociat/subcontractant/tert sustinator, daca este cazul) In cazul uneiasocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Presedinte ? Tiberiu Marc, Vicepresedinte ? Csoka Tiberiu, Vicepresedinte Crisan Valeriu, Secretarul judetului ? Vlaicu Cosmin Radu, Administrator public ? Ciunt Ionel, director executiv- Directia economica - Mesesan Viorica, director executiv- Crihan Catita - Directia managementul proiectelor si dezvoltare regionala, sef birou - Biroul achizitii publice Vultur Maria, sef serviciu - serviciul patrimoniul public si privat al judetului- Pop Mircea, consilier- Directia managementul proiectelor si dezvoltare regionala- Lemeni Laura, consilier- consilier Biroul achizitii publice Rob Mariana, consilier- Biroul achizitii publice - Iepure Liliana, ?ef serviciu Directia juridica ?i administratie locala Cuzdriorean Adrian- Cosmin - in cadrul Autoritatii Contractante ? Judetul Salaj.Consilieri judeteni Abrudan Ioan, Berinde Adrian, Biris Gavril, Chende Livia, Ciobanu Cristina ? Elisabeta, Crisan Marian- Danut, Crisan Mihai ? Cristian, Dari Toma, Demle Alin, Dimitriu Alexandru, Domokos Francisc, Domuta Claudiu ? Remus, Filip Alexandra - Lorena ? Maria, Ghete Mircea ? Raul, Ghiurco Dan, Iancu - Salajanu Dinu, Lukacs Iosif, Lup Gheorghe, Olah Nicolae, Panie Sergiu, Penciuc Corin, Pop Augustin, Ratiu Viorel, Szabo; Stefan-Carol, Szilagyi Ro;bert-Istvan, Sandru Gabriel ? Marius, Veresezan Marius-Mihai, Zaharia Marcel ?Claudiu). Cerinta nr. 1 - Persoane juridice/fizice Se va prezenta certificatul constatator in original sau copie conforma cu originalul emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care operatorul economic , clasat pe primul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conf. cu originalul AC are dreptul de a solicita depunerea in original sau copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine ? se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2 - Bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al
cenzorilor Se va prezenta bilant contabil/extras de bilant/raport de
audit/raport al cenzorilor, etc inregistrat la administratia financiara la data de
31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012 ? in copie ?conform cu originalul? incazul in care publicarea acestor bilanturieste prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul - sau alte
documente edificatoare.Daca o asociere de operatori economici depune o
oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente,
iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii
Cerinta nr. 1 - Informatii privind cifra de afaceri Se va prezenta media cifrei
de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3
ani de minim 390.000 lei. In cazul in care la o procedura de achizitie publica
participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerintaprivind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi indeplinitaprin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. In cazul incare oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat (inclusiv liderul) vaprezenta formularul.Operatorul economic poate beneficia de prevederileart.186 din OUG nr.34 cu modif. si compl.ulterioare privind angajamentul ferm
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta bilanturile contabile/extrasele debilant/rapoartele de audit/rapoartele cenzorilor sau altedocumente edificatoareSe va completa Anexa 1-Informatii Generale. Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cumurmeaza: 2010 :1 Euro = 4, 2099 lei, 2011:1Euro = 4, 2379 , 2012:1 Euro = 4, 4560 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 4 - Se va prezenta lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarea serviciilor similare va fi confirmata prin prezentareaa minim un certificat/document sau un numar maxim de 3 certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, a caror valoare cumulata sa fie de minim 195.000 lei. Se va completa Formular 12 E. Se va avea in vedere cursul mediu BNR aferent anului incheierii contractului/contractelor prezentate in vedere demonstrarii experientei similare. Formular B3 si B4. In cazul unei asocieri(daca este cazul): - in cazul prezentarii unui contract, cerinta va fi indeplinita de catre unul din membrii asocierii, iar in cazul prezentarii mai multor contracte cerinta se va indeplini in mod cumulativ de carte membrii asocierii(daca este cazul).
Cerinta nr. 7 - Declaratie privind echipamentele tehnice Se va prezenta o
declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care
dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a
contractului de servicii.
Cerinta 6 - Acordul de asociere semnat de fiecare asociat - in cazul in care
se depune o oferta in asociere se va preciza cine este lider al asocierii cu
identificarea din punct de vedere fizic si valoric a serviciilor prestate defiecare asociat(daca este cazul). Ofertantul, in cazul in care este format dintr
-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o
declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata astigatoare, asocierea, va prezenta Autoritatii Contractante acordul de asociere in forma legalizata, inainte de data semnarii contractului(dac esta cazul).
Doc doveditoare pentru verificatori tehnici atestati in domeniul constructii siarhitectura cerintele A1, B1, C, D, E si F si instalatii cerintele Is, If si Ie -CV
format european, cu inf. actualizate, datat si semnat- carti munc /contr. individ. munca/extras REVISA /angajament sau acord de
participare, -copie certificat de atestare verificator tehnic atestat in domeniul constructi
si arhitectura cerintele A1, B1, C, D, E si F si instalatii cerintele Is, If si Ie,
insotite de legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Documente doveditoare pentru inginer constructii, specialitatea instalatii;
-
CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat-diploma de studii
superioare de specialitate- carti munca / contr. individ. munca / extras
REVISAL / angajament sau acord de participare, - documente privind
dovada experientei profesionala specifice in proiectare de cel putin 3 ani -declaratie de disponibilitate formular D.
Documente doveditoare pentru inginer constructor, specialitatea constructiicivile - CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat-diploma destudii superioare de specialitate - carti munca / contr. individ. munca / extrasREVISAL / angajament sau acord de participare, - documente privinddovada experientei profesionala specifice in proiectare de cel putin 3 ani - declaratie de disponibilitate formular D
Documente doveditoare pentru expert tehnic atestat in domeniul A1;
- CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat -diploma de studiisuperioare de specialitate - carti munca / contr. individ. munca / extrasREVISAL / angajament sau acord de participare, -certificat de atestareprofesionala ca si expert tehnic in domeniul A1 insotit de legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor .- declaratie de disponibilitate formular D
Documente doveditoare pentru arhitect, -documente privind dovada ca estemembru OAR cu drept de semnatura conform legii nr.184/2001, modificatasi completata cu Legea nr.43/2004: - CV format european, cu inf.actualizate, datat si semnat -diploma de studii superioare de specialitate - carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL / angajament sauacord de participare, - declaratie de disponibilitate formular D
Cerinta nr. 2 -Se va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului de servicii si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil. Personal minim obligatoriu: - 1 arhitect, membru OAR cu drept de semnatura conform legii nr.184/2001, modificata si completata cu Legea nr.43/2004;
- 1 expert tehnic atestat in domeniul A1;
- 1 inginer constructor, specialitatea constructii civile, cu experienta profesionala specifica in proiectare de cel putin 3 ani;
- 1 inginer constructii, specialitatea instalatii, cu experienta profesionala specifica in proiectare de cel putin 3 ani;
- verificatori tehnici atestati in domeniul constructi siarhitectura cerintele A1, B1, C, D, E si F;
-verificatori tehnici atestati in domeniul instalatii pentru cerintele Is, If si Ie.
Cerinta nr. 1 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate Se vaprezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personaluluiangajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Cerinta 1 -Informatii privind masurile de protectie a mediului. Se va prezenta certificatului ISO 14001:2005 sau echivalent pentru domeniul licitat Se va
prezenta copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul?. Se vor
respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a
contractului de servicii. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in
acest sens de catre toti asociatii. In cazul unei asocieri, prezentarea
certificatului este obligatorie pentru liderul asocierii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formular 12 E. Formular B3 si B4. Se va avea in vedere cursul mediu BNRaferent anului incheierii contractului/contractelor prezentate invedere demonstrarii experientei similare.Se va completa Formular 12 HSe va prezenta acordul de asociere, daca este cazul.Se vor prezenta documentele solicitateSe vor prezenta documentele solicitateSe vor prezenta documentele solicitate.Se vor prezenta documentele solicitate.Se vor prezenta documentele solicitate.Se va completa Formularul B1Se va completa formular 12 IFormular 12 K. Se va prezenta certificatul ISO 14001:2005 sau echivalent pentru domeniul licitat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
96/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2013 11:00
Locul: Sediul - Consiliul Judetean Salaj, Zalau, str . 1 Decembrie 1918, nr. 12 , jud. Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisie de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca operatorul economic prezinta decl. IMM(F B5), beneficiaza de reducere cu 50% pt. cifra de afaceri, garnt.participare, garant. buna executie. Restituire garant.participare: dupa semnarea contract. achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei valab ofertei. Oferta are caracter obligatoriu, din punct de vedere al continutului pe toata perioada de valabilitate.In DA orice norme, marci, standarde si certificate vor fi insotite de mentiunea ?sau echivalent?. Clauze contractuale insusite. Ofertantul are obligatia de a preciza in cadrul ofertei, respectiv Formularul ? anexa 1 Informatii generale, adresa de corespondenta.Daca in urma aplicarii crit. atribuire ?pretul cel mai scazut? doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantilor, o noua propunere financiara in plic inchis care va fi depusa la o data si ora stabilita.Restituirea garantiei de buna executie: Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie dupa cum urmeaza: -in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra lui.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5- zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, despre un act al Autoritatii Contractnate considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918, nr. 12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Tel. +40 260/614120, Email: [email protected], Fax: +40 260661097, Adresa internet (URL): www.cjsj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2013 14:32