Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru obiectivele "Refacere taluz albie pe DN15B km 4+900; Refacere zid de sprijin pe DN15B km 5+250 stanga; Refacere aparari de mal pe DN15B km 6+700-6+736


Anunt de participare numarul 105769/10.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si poduri Iasi
Adresa postala:  Str. Gheorghe Asachi, nr. 19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Tel. 0232.214430, In atentia:  ing.Lenuta Radu, Email:  [email protected], Fax:  0232.214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si poduri Iasi
Adresa postala:  Str. Gheorghe Asachi, nr. 19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Tel. 0232.214430, In atentia:  ing. Lenuta Radu, Email:  [email protected], Fax:  0232.214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si poduri Iasi
Adresa postala:  Str. Gheorghe Asachi, nr. 19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, In atentia:  Registratura, Email:  [email protected], Fax:  0232.214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru obiectivele "Refacere taluz albie pe DN15B km 4+900; Refacere zid de sprijin pe DN15B km 5+250 stanga; Refacere aparari de mal pe DN15B km 6+700-6+736
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DN15B+sediul prestatiei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Documentatii pentru obtinerea avizelor, Proiect tehnic si detalii de executie, Documentatia tehnica pentru autorizarea lucrarilor, Liste de cantitati si caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Documentatii pentru obtinerea avizelor, Proiect tehnic si detalii de executie, Documentatia tehnica pentru autorizarea lucrarilor, Liste de cantitati si caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitorul isi rezerva dreptul de a achizitiona suplimentar servicii similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BEI si BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;Certificate fiscale ? in original sau copie legalizata - privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale valabile la data deschiderii ofertelor;. Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, copie; Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la data de 31.12.2009 inregistrat la Registrul Comertului ? copie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv 2007, 2008, 2009, sa fie de cel putin 100.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind dotarea cu echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.2. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu anual al personalului angajat. 3. Declaratie privind persoanele responsabile cu indeplinirea contractului de prestari servicii.4. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similiare prestate in ultimii 3 ani.Certificat ISO.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si prestarii in ultimii 3 ani (socotiti prin raportare la data publicarii anuntului de participare), in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a unui contract de prestari servicii de proiectare lucrari de natura si complexitate similara celor ce fac obiectul procedurii, a carui valoare sa fie de cel putin 50.000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2010 12:00
Locul: Sediul DRDP Iasi - Str.Gheorghe Asachi, nr. 19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori si max 2 persoane imputernicite din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, sector 3, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.41, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  str. Anastasie Panu nr. 25, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700023, Romania, Tel. 0232.217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DRDP IASI - Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str. Ggeorghe Asachi, nr.19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Tel. 0232.214430, Email:  [email protected], Fax:  0232.214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2010 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer