Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru obiectivul Alimentare cu apa, canalizare ape uzate si statii de epurare in comuna Dumesti, judetul Iasi
Anunt de participare numarul 43455/15.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Dumesti (Primaria Comunei Dumesti)
Adresa postala: localitatea Dumesti, judetul Iasi, Localitatea: Dumesti, Cod postal: 707185, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Sabaiduc, Tel.0232322020, Email: [email protected], Fax: 0232322020
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru obiectivulAlimentare cu apa, canalizare ape uzate si statii de epurare in comuna Dumesti, judetul Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Dumesti, judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
: Se vor executa urmatoarele faze: studii topografice, studii geotehnice, studii hidrogeologice, studii hidrologice, proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini si documentatia economica pentru lucrarile proiectate (inclusiv a celor de alimentare cu energie electrica, a instalatiilor electrice interioare si a instalatiilor de automatizare), servicii de consultanta tehnico-economica, verificarea proiectului, programul de control vizat de ISC, intocmirea documentatiilor necesare pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatia de construire, intocmirea documentatiei delicitatie pentru executia lucrarilor, asistenta tehnica din partea proiectatului pe durata executiei lucrarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
"Alimentare cu apa, canalizare ape uzate si statii de epurare in comuna Dumesti, judetul Iasi conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 710, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 7000 LEI si garantia de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program multianual prioritar de mediu si gospodarire a apelor ce contine obiective de investitii in infrastructura de mediu ale UAT, definit conform art.2 din Ordonanta Guvernului nr. 40/2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12 A Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
Formularul 12 B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.
Formularul 12 C Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original sau copie legalizataCertificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original saucopie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificatul constatator emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Generala a Finantelor Publice, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;Copii ale bilantului contabil si a contului de profit si pierdere, pentru ultimii 3(trei) ani vizate de organul competent;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa nu fie mai mica de 500000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani formular 12E din care sa reiasa ca ofertantul a elaborat si finalizat in ultimii 3 ani minim 3 servicii similare; proces verbal de receptie, recomandare, pentru fiecare contract de prestari servicii; prezentare si completare Anexa la Formular 12 E - Experienta similara
Certificat care atesta implementarea si mentinerea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO-9001/2001Certificat care atesta implementarea si mentinerea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale conform standardului OHSAS-18001/2004
Certificat care atesta implementarea si mentinerea sistemului de management de mediu conform standardului ISO-14001/2005
Declaratie care sa contina informatii referitoare la dotarile de natura tehnica de care dispune ofertantul formular nr.12HCertificat de atestare eliberat de Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor (azi MMDD) pentru intocmirea de proiecte hidroedilitare aferente lucrarilor in cauza
Atestat de tip C1A pentru proiectare de linii electrice cu tensiuni nominale de0, 4-20 kV, eliberat de ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei)Polita de asigurare a riscului profesional
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria autoritatii contractante, de luni pana vineri, intre orele 8, 00-14, 00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2008 12:00
Locul: Primaria Dumesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate o persoana imputernicita din partea fiecarui ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Alte informatii pot fi solicitate de la sediul autoritatii contractante, Primaria Comunei Dumesti, Judetul Iasi. Persoana de contact Mihai Sabaiduc Tel/Fax: 0232-322020.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Iasi, str. Anastasie Panu nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.(0232) 217.808, Email: [email protected], Fax: (0232) 217.808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice ofertant poate utiliza caile de atac specificate in termenele legale conform OG34.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Dumesti
Adresa postala: Comuna Dumesti, Judetul Iasi, Localitatea: Dumesti, Cod postal: 707185, Romania, Tel.0232 322020, Email: [email protected], Fax: 0232 322020
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2008 12:51