Licitatie Publica - servicii de proiectare pentru obiectivul de investitii"Modernizare parcare Bowling' din Municipiul Pitesti
Anunt de participare numarul 84608/14.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Adresa postala: Âstr. Victoriei, nr. 24, Localitatea: ÂPitesti, Cod postal: Â110017, Romania, Punct(e) de contact: ÂMihaela Stanca, Tel.Â0248-213994, Email: Â[email protected], Fax: Â0248-212166, Adresa internet (URL): Âhttp: //www.primariapitesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de proiectare pentru obiectivul de investitii"Modernizare parcare Bowling' din Municipiul Pitesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Pitesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertiza tehnica , Documentatie de avizare a lucrarilor de interventie inclusiv analiza cost-beneficiu, Documentatie avize, acorduri, Cerere de finantare, Proiect de Autorizatie de construire, Proiect Tehnic, Caiete de sarcini , Detalii de executie siasigurarea asistentei proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor pentru obiectivul de investitii: “MODERNIZARE PARCARE BOWLING“din municipiul Pitesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 105, 245RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 2000 lei prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006
Certificat constatator privind îndeplinireaobligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor catre bugetul de stat consolidat;
Certificat constatator privind îndeplinireaobligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor catre bugetul local;
Copie dupa , ,Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, prin care sa se faca dovada ca are in obiectul de activitate activitati care fac obiectul prezentei proceduri ( cod CAEN 7022 - Activitati de consultanta pentru afaceri si management ) eliberat cu maxim 30 zile inainte de termenulde depunere al ofertelor(pentru persoanele juridice romane)Copie dupa Certificatul de inregistrareDocumente care dovedesc o forma de înregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru a dovedi echivalenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului(pentru persoanele juridice straine). Se accepta orice document echivalent documentelor solicitate pentru persoanele juridice romane.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantului contabil, la 31.12.2008, depus si inregistrat la organele competente..
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte deprestariservicii în ultimii 3ani
Lista de experienta similaraDeclaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta solicita ca si cerinta minima obligativitatea asigurarii personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru îndeplinirea contractului de servicii si anume :1)Manager de proiect, proiectant, cu experienta in realizarea si implementarea proiectelor cu finantare europeana – 1 persoana cu minim 5 ani experienta in domeniu. Certificarea managerului de proiect poate fi dovedita prin act recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului si de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse. Act doveditor poate fi diploma de absolvire de cursuri postuniversitare în managementul proiectelor, precum si certificatul de manager de proiect (recunoscut CNFPA), act ce atesta competente de manager de proiect în conformitate cu standardul ocupational „Manager de proiectâ€, cod COR 241919. Sunt luate în considerare si actele similare recunoscute de autoritatile din tara de provenienta a ofertantului (pentru ofertantii persoane juridice straine).2)Consultant – specialist analiza cost beneficiu – 1 persoana cu minim 3 ani experienta in domeniu3) Expert Fonduri Structurale: minim 2 proiecte , elaborate si acceptate, pentru finantare din fonduri structurale.Ofertantul va prezenta CV-uri ale persoanelor responsabile direct cu îndeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2009 12:00
Locul: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei nr.24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autoritatii contractante si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: ÂStr.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â0213104641, Email: Â[email protected], Fax: Â0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Âstr, Victoriei nr.24, Localitatea: ÂPitesti, Cod postal: Â110017, Romania, Tel.Â0248213994, Fax: Â0248212166
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2009 13:52