Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru obiectivul de investitii: ?Reabilitare termica a blocurilor de locuinte din Municipiul Bacau? ? 138 de blocuri


Anunt de participare numarul 114494/25.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala:  STR. MARASESTI NR.6, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600017, Romania, Punct(e) de contact:  CORINA NEAGA, Tel. 0234-581849;0723683160, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0234-588757, Adresa internet (URL):  www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru obiectivul de investitii: ?Reabilitare termica a blocurilor de locuinte din Municipiul Bacau? ? 138 de blocuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL BACAU
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare, constand din:
I.Expertiza tehnica a structurilor de rezistenta, II. Audit energetic cu elaborarea certificatelor de performanta energetica,
III. Documentatie obtinere certificate de urbanism(CU) si avize si accorduri,
IV. Documentatia de Avizare a Lucrarilor de Interventie,
V. Documentatie tehnicade autorizare a lucrarilor de interventii , Proiect tehnic + Detalii deExecutie + Caiete de Sarcini + Detalii pentru achizitia lucrarilor de interventie, pentru 138 de blocuri din Municipiul Bacau, cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71319000-7-Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Operatorii economici vor depune oferta pentru intreaga cantitate de servicii, incluse in caietul de sarcini, detaliata pentru fiecarebloc in parte
Valoarea estimata fara TVA: 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
220 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie :36000 lei.Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere-daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitate - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 si prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , precum si aimpozitelor si taxelor locale.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura sicertificatul de participare la procedura cu oferta independentaCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si declaratii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) ;
- Cifra medie de afaceri globala a ofertantului, (individual sau asociatie), pentru ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie cel putin 3.600.000 lei sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri globala a ofertantului, pentru ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin 3.600.000 lei sau echivalent
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindexperienta similara: - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca afinalizat, ( proces verbal de receptie a serviciilor) in cursul ultimilor3 ani, unul sau mai multe contracte de servicii de proiectare similare, respectivproiecte de cladiri civile si instalatii aferente acestor cladiri civile, precum si proiecte de lucrari de interventie asupra cladirilor civile si instalatiilor aferente acestora, in valoare totala de cel putin 1.800.000 lei fara TVA.Ofertantul va prezenta o echipa minima de specialisti pentru realizarea documentatiilor aferente fazelor de proiectare solicitate prin caietul de sarcini, formata dincel putin: un sef de proiect, doi arhitecti (membri OAR), un auditor energetic ( atestat MTCT), doi ingineri proiectare rezistenta, un inginer instalatii termice ( studii - instalatii termice), un expert tehnic (inginer constructii civile), un operator devize.Vechimea minima solicitata, pentru specialistii inclusi in echipa, este de 3 ani.- Ofertantul va prezenta o echipa de verificatori de proiecte pe domeniul: - constructii si arhitectura : Rezistenta si stabilitate , Siguranta in exploatare, Securitate la incendiu, Economie de energie si izolare termica. Verificatorii de proiecte vor fi altii decat membrii echipei de proiect care elaboreaza documentatiile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Unul sau mai multe contracte de servicii de proiectare similare, respectivproiecte de cladiri civile si instalatii aferente acestor cladiri civile, precum si proiecte de lucrari de interventie asupra cladirilor civile si instalatiilor aferente acestora, in valoare totala de cel putin 1.800.000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
80%
80
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de plata al facturilor
10%
10
Descriere: componenta tehnica
3.
Durata de elaborare a proiectelor
10%
10
Descriere: componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2011 18:00
Locul: la sediul Primariei Municipiului Bacau, strada Marasesti nr. 6 prin intermediul SEAP.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 alin. (1), lit.a) din OUG 34/2006, actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala:  str. Marasesti , nr. 6, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600017, Romania, Tel. 0234 / 581849, Email:  [email protected], Fax:  0234 / 588757, Adresa internet (URL):  www.primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2011 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer