Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru obiectivul "Locuinte sociale, str.I.I. de la Brad eficiente din punct de vedere energetic"


Anunt de participare numarul 74508/01.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408367, In atentia: Cristina Scutariu, Email: [email protected], Fax: 0256-408367/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Timisoara
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul Consiliere pentru Cetateni, camera 12, ghiseul 9 sau 10 , parter, Tel.0256-408300, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru obiectivul "Locuinte sociale, str.I.I. de la Brad eficiente din punct de vedere energetic"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul prestatorului si locatia din municipiul Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectare LOCUINTE SOCIALEstr. I. I. de la BRAD eficiente din punct de vedere energetic Timisoara, Jud. Timis.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71240000-2 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de planificare (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71314300-5-Servicii de consultanta in eficienta energetica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare completa fazele: PT, CS, PAC+DDE inclusiv obtinere avize necesare pentru obtinere autorizatie de construire, asistenta tehnica pe perioada de derulare a executiei lucrarilor, audit energetic, conform temei de proiectare.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 016, 806RON
II.2.2) Optiuni
Da
autoritatea contractanta are dreptul de a aplica prevederile art. 122, lit.j din OUG nr.34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 40.000lei, garantie de buna executie: 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa: buget local;plata: 20 zile de la receptie PT, CS, DDE, PAC, avize nec.pt.obt.autoriz.;20 de zile de la finaliz. exec. lucr.pt. asist.tehnica;20 zile de la recept.doc.de audit energetic
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz. asocierea.Sit. ec.-fin.si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. pe prop. Rasp.-Form 12A, conf.art.180 din OUG 34/2006.Incadr. in sit. de la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertant; Decl. pe prop. Rasp.-Form 12B, conf.art.181 din OUG 34/2006;Incadr. insit. de la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertant;Certif. fiscal oblig.exigibile la plata, impozite si taxe-buget gen. consolid statului(original /copie legaliz);Certif.Fiscal oblig. exigibile la plata impozite si taxe-buget local(original/copie legalizata), Certif.valabile la data deschiderii ofertei. Ofertele depuse de op.econ. care auoblig. restante, neachitate la data deschiderii ofertelor, vor fi exclusi din procedura;Daca in tara de origine/tara in care este stabilit ofertantul nu se emit doc. de natura celor de mai sus, /doc. nu vizeaza toate sit. de la art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, se va prez. decl.pe prop. Rasp./decl. autentif. in fata unui notar, a unei autoritati adm-tive/judiciare/a unei asoc. profes. care are competente in acest sens;Inform. Gen.-Form. B1;Certif. constatator ORC(original/copie legalizata, nu mai vechi de 30 de zile) obiect. activitate ofertant corespunde obiectului procedurii;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Lg. nr.85/2006 privind procedura insolventei/ca ofertantul este in incapacitate de plata;Doc. care dovedesc o forma de inregistr.conform cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(original si traducere autorizata si legaliz.in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2007 si inchiderea la semestrul I 2008 ( iunie 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
vizate de autoritatile competente; Ofertantultrebuie sa aiba profitul anual net peanul fiscal 2007 pozitiv si soldul contului 121 la semestru I2008 , creditor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Resurse umane2.Experienta similara
3.Dotare tehnica
4.Informatii privind subcontractatii/asociatii
5.Standarde de asigurare a calitatii
6.Standarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Formularul 12I siinform. ref.la personalul/organismul tehnic de sp. de care dispune/al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, preg. prof./ calif. pers. resp.pt derulare contr.; nominalizare pers. care vor participa la derularea contract, cel putin: un verificator proiecte (atestat in copie), un arhitect, un ing. rezistenta, un ing.hidrotehnic, un ing. electric(autoriz. pt. proiectare copie autoriz. minim pt.0, 4 KV), un ing. instalatii(sanitare si termice);un ing. autorizatrid. topo. in proiectie nationala avizata OCPI, alipiri etc.);un sef proiect;se vor prezenta CV-uri. 2. lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;Pt. un caz din lista-certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate/de catre clientul privat beneficiar;3. licenta soft proiectare;documente din care sa rezulte ca utilizeaza softul de proiectare in mod legal.4. Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii Formular 12G, acordurile de subcontractare Formular 15, inf. gen.- Formular B1; ). Acordul de asociere (incazul ofertei depuse in comun)- Formular 14; 5.ISO 9001/2001- se va prezenta copie dupa certificat.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii; 6.ISO 14001/2005- se va prezenta copie dupa certificat.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul cel mai scazut
51%
Descriere: pretul cel mai scazut - punctaj maxim
2.
durata de prestare
10%
Descriere: cea mai mica durata de prestare - punctaj maxim
3.
solutie tehnica
39%
Descriere: Subcrit: arhit., rezist., utilit., perform. de mediu
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S25-036313 din 06.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2009 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertamntilor si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care operatorii economici solicita transmiterea prin posta a documentatiei de atribuire acestia vor achita contrav. serv. postal de transmitere a DA.Plata se face in sist. ramburs, la primire colet.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara - sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contest. a actului invocat ca nelegal, atat la CNSC cat si la autorit.contract.;in justitie conform L 554/2004; 10 zile de la comunic.deciziei CNSC, in instanta la Curtea de Apel Timisoara;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice, Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408367, Email: [email protected], Fax: 0256-408477
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2009 08:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer