Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru obiectivul: ?Proiect integrat: Imbunatatirea infrastructurii fizice si a serviciilor de baza in comuna Covasint, judetul Arad?.


Anunt de participare numarul 106772/27.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA COVASINT
Adresa postala:  Covasint nr.319, judetul Arad, Localitatea:  Covasint, Cod postal:  317090, Romania, Punct(e) de contact:  GIANINA CUZMAN, Tel. 0257/385005, Email:  [email protected], Fax:  0257/385000, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru obiectivul: ?Proiect integrat: Imbunatatirea infrastructurii fizice si a serviciilor de baza in comuna Covasint, judetul Arad?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Covasint, jud.Arad.
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea avizelor, acorduri, autorizatii de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul: ?Proiect integrat: Imbunatatirea infrastructurii fizice si a serviciilor de baza in comuna Covasint, judetul Arad?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru: ?Modernizare strazi in comuna Covasint, judetul Arad?;Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru: ?Statie de epurare si canalizare in comuna Covasint, judetul Arad?;
Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru: ?Extindere retea de alimentare cu apa in comuna Covasint, judetul Arad?;
Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru: ?Infiintare Centru de servicii sociale de tip after school in comuna Covasint, judetul Arad?.
Valoarea estimata fara TVA: 608, 667RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: 10.000 RON; Garantia de buna executie se va constitui in procent de: 2% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Masura 322, Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR), implementat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibilitatea; Decl.privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 actualizata; Decl.privind calitatea de participant la procedura; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat; Certificatfiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile + anexele la data: 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente. Situatia economico-financiara pentru exercitiile financiare: 2007, 2008, 2009, trebuie sa prezinte profit.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009) sa fie egala sau mai mare decat: 1.200.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; Fisa de experienta similara; Recomandari pentru serviciile similare din partea beneficiarilor/clientilor; Decl.privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009); Decl.privind personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului;
Certificat tip B emis de ANRE pentru proiectare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale; Decl.privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii; Certificat privind implementarea standardelor de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalentul); Certificat privind implementarea standardelor de management al calitatii (SR RN ISO 9001 sau echivalentul);Decl.privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea cel putin unui contract similar, al carui obiect a fost proiectarea de drumuri, strazi, a carui valoare sa fie egala sau mai mare decat: 40.000 RON;Incheierea si indeplinirea cel putin unui contract similar, al carui obiect a fost proiectarea de constructii edilitare (canalizare + statie de epurare), a carui valoare sa fie egala sau mai mare decat: 500.000 RON;Incheierea si indeplinirea cel putin unui contract similar, al carui obiect a fost proiectarea de constructii edilitare (alimentare cu apa), a carui valoare sa fie egala sau mai mare decat: 35.000 RON;Incheierea si indeplinirea cel putin unui contract similar, al carui obiect a fost proiectarea de constructii civile, a carui valoare sa fie egala sau mai mare decat: 20.000 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2010 10:00
Locul: Primaria comunei Covasint, nr.319, jud.Arad.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observatori desemnati C.R.P.D.R.P; Observatori desemnati U.C.V.A.P.; Membrii comisiei de evaluare; Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, Persoane autorizate de autoritatea contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR) - Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR), Masura 322.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala:  Str. Piata Tepes Voda, nr.2A, jud.Timis., Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256498054, Email:  [email protected], Fax:  0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2010 16:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer