Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru obiectivul "PROIECTAREA RESTULUI DE EXECUTAT ACTUALIZAT AL OBIECTIVULUI DE INVESTITII ?PALATUL DE JUSTITIE PRAHOVA? FAZELE PT+DE+DL+CS+DTAC+ASISTENTA PE TOATA PERIOADA DE URMARIRE A EXECUTIEI "


Anunt de participare numarul 140963/06.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL PRAHOVA
Adresa postala: STR. GHEORGHE LAZAR NR.6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Punct(e) de contact: PAULA ENE, Tel. +40 244524064, Email: [email protected], Fax: +40 244524064, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru obiectivul "PROIECTAREA RESTULUI DE EXECUTAT ACTUALIZAT AL OBIECTIVULUI DE INVESTITII ?PALATUL DE JUSTITIE PRAHOVA? FAZELE PT+DE+DL+CS+DTAC+ASISTENTA PE TOATA PERIOADA DE URMARIRE A EXECUTIEI "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Tribunalul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va asigura Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor pentru obiectivul "PROIECTAREA RESTULUI DE EXECUTAT ACTUALIZAT AL OBIECTIVULUI DE INVESTITII ?PALATUL DE JUSTITIE PRAHOVA? FAZELE PT+DE+DL+CS+DTAC+ASISTENTA PE TOATA PERIOADA DE URMARIRE A EXECUTIEI ". Se recomanda vizitezea amplasamentului investitiei inaintea inaintarii ofertelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
"PROIECTAREA RESTULUI DE EXECUTAT ACTUALIZAT AL OBIECTIVULUI DE INVESTITII ?PALATUL DE JUSTITIE PRAHOVA? FAZELE PT+DE+DL+CS+DTAC+ASISTENTA PE TOATA PERIOADA DE URMARIRE A EXECUTIEI ". Se recomanda vizitezea amplasamentului investitiei inaintea inaintarii ofertelor.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 952, 610RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP este de 39.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor)1. GP se constituie conform art. 86, aln. (1), (2), (3) din HGR 925/2006. Cont RO06TREZ5215005XXX000096 deschisla TREZORERIAPloiesti, In aceasta situatie se prezinta ordinul de plata confirmat de banca ofertantului sau-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Indiferent de forma de constituire a garantiei de participare, dovada constituirii se prezinta in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata vor fi respinse. (Model orientativ Formular nr. 1)In cazul in care operatorul economic constituie garantia de participare in moneda euro , echivalenta leu/euro ce se va lua in considerare se va face la cursul BNR din data anterioara limitei de depunere a ofertelor cu 5 zile .In cazul depunerii unei contestatii de catre operatorii economici ofertanti, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 5732, 6 lei, prevazuta de art.278^1, alin.(1), lit.b)din OUG 34/2006 actualizata. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare in conf.cu prevederile art.88 din HG 925/2006 actualizata. Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea fara TVA a contractului.Garantia se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original - Formularul 2, care va deveni anexa la contract , conform prevederilor art.90 alin 1, din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre contractant inainte de semnarea contractului. Restituirea garantie de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 alin 3, lit.b din HG nr.925/2006, cu modificariel si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractelor, inlimita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.12)
3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Radu Mihail ? Presedinte Tribunalul Prahova, Ene Paula ? Manager Economic, Grigore Catalina ? presedinte comisie evaluare, Bengea Ligia- membru, Ungureanu Roxana - membru Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestoraPentru persoanele juridice straine
Documente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu 3.900.000 lei
Declaratie privind cifra de afaceri ( Completare Formular nr.7)
Documente relevante:
Copie bilant contabil pentru anul 2011, 2010, 2009Se va lua in calcul cursul Euro Anul 2009 - 1 euro = 4, 2373 lei -Anul 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei - Anul 2011 - 1 euro = 4, 2379 leiIn cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.
Ofertantul trebuie sa prezinte dovada privind asigurarea riscului profesional (proiectantului) aferent contractului ce urmeaza a fi atribuit. Se solicita prezentarea unei declaratii prin care operatorul economic participant la procedura de achizitie publica va prezenta la semnarea contractului dovada privind asigurarea riscului profesional in situatia in care va fi declarat castigator
In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelorservicii prestate in ultimii 3 ani, (Completare Formular nr.8).
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a executat si dus la bun sfarsit cel putin un contracte de servicii similare de proiectare si urmarire executie cu o valoare cel putin egala sau mai mare cu valoarea de 1.950.000lei. Vor fi prezentate certificate/documente emise de beneficiarul serviciilor din care sa reiasa valoarea, serviciile ce fac obiectul contractului si perioadele de executie insotite de p.v. de predare-primire, autorizatie de constructie pentru obiectivul proiectat sau dovada ca a fost inaintata la autoritatea locala documentatia pentru obtinerea autorizatiei de constructie a obiectivului prezentat ca experienta similara si recomandare
Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele:
- copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul, perioada (inclusiv data semnarii contractului)- procesul-verbal de predare primire a documentatiei
-autorizatia de construire pentru obiectivul proiectat prezentat ca experienta similara sau dovada ca a fost inaintata la autoritatea locala documentatia pentru obtinerea autorizatiei de constructie a obiectivului prezentat ca experienta similara, sau orice alte documente care dovedesc, ca sunt executale serviciile de proiectare prezentate ca experienta similara.
Declaratie privind personalul mediu angajat in ultimii 3 ani. Se va completa Formularul nr 15
Lista privind echipa propusa pentru indeplinirea contractului pentru serviciile de proiectare - Formular nr.14
Ofertantul va face dovada detinerii minim a urmatorului personal de specialitateSe vor prezenta CV uri semnate in original de fiecare persoana, pentru personalul solicitat.Coordonator de proiect - arhitect cu drept de semnatura- inginer proiectant constuctii civile - absolvent studii superioare de lunga durata -institut de constructii civile sau cai fertate drumur si poduri.
- inginer proiectant instalatii electrice de joasa tensiune - absolvent studii superioare de lunga durata Facultatea Instalatii
- inginer proiectant instalatii electrice de medie tensiune absolvent studii superioare de lunga durata Facultatea Instalatii
- inginer proiectant instalatii pentru constructii (termice si vetilatie) studii superioare de lunga durata Facultatea Instalatii
- inginer proiectant instalatii gaze studii superioare de lunga durata Facultatea Instalatii
inginer proiectant drumuri - absolvent studii superioare de lunga durata -institut de constructii civile sau cai fertate drumur si poduri.
- responsabil SSM nivel mediu - conform ?Normele metodologice din 11/10/2006 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 882 din 30/10/2006 de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006?Responsabilul SSM si arhitectul cu drept de semnatura vor prezenta atestatele/autorizarile valide si cu prelungirile la zi (acolo unde este cazul)
Restul personalului va avea o experienta profesionala generala de minim trei ani si va face dovada ca a fost implicat in cel putin un contract similar.
Pentru personalul care nu este angajat cu carte de munca al ofertantului/asociatului/subcontractantului/sustinatorului se vor depune declaratii de disponibilitate in forma autentica.
Informatii privind subcontractantii si asocierea
Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/ partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia. Se vor completa Formularul 13 si anexa la formularul 13
In cazul castigatorului se solicita completareasi prezentarea Formular nr. 16 - Acord de subcontractare pana la semnarea contractului.
Informatii privind asocierea
Se completeaza si se prezinta un acord de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna - Formular nr. 3 si 3A. Nota: Formularul privind asocierea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie deasociati .In acest caz se va preciza ( pe formular) ?Nu este Cazul".
Informatii privind tertul sustinator - daca este cazul.
In conformitate cu prevederile art. 186 alin.(2) si cele ale art. 190 alin.(2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economic financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficieaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica prin care acesta sa confirme faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate si/sau resursele tehnice si profesionale invocate-
Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii pentru serviciile acoperite de prezentul contract din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, sau Probe sau dovezi (documente prezentate in copie lizibila semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul) prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii .
Certificatele solicitate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: ?Pentru pretul ofertei cel mai mic se va acorda punctajul maxim, respectiv 85 de puncte. Ceilalati ofertanti vor primi un numar de puncte diminuat proportional cu depasirea pretului mentionat anterior, calculat astfel: Punctep = (Pretul ofertat cel mai mic/Pretul ofertei ?n?) x 85 puncte. Pretul ofertei este pretul total in lei fara tva al propunerii financiare. Ofertele care depasesc valoarea de 1.952.610 lei fara TVA ( valoarea estimata a lucrarilor) vor fi considerate inacceptabile in conformitate cu art.36, alin.1, litera e din H.G.nr.925/2006 cu modificarile si adaugirile ulterioare.
2.
Termen de predare al proiectului respectiv PT+DE+DL+CS+DTAC
15%
Descriere: Pt Term de predare al PT+DE+DL+CS+DTAC ofertat mai mic sau=cu6 luni, se va acorda punctajul max, respectiv 15 puncte;Ceilalti ofertanti vor primi un nr de puncte diminuat proportional cu depasirea termenului mentionat, calculat astfel: Puncte tep=(termenul cel mai mic oferit/termenul ofertei?n?)x15 Ofertele care vor avea Termen de predare al proiectului respectiv PT+DE+DL+CS+DTAC mai mic de 6 luni vor primi punctajul max de 15 pct.Term de predare al proiectului se oferteaza in multiplu de luni si se calculeaza de la data la care se da ordinul de incepere pentru proiectare, dupa semnarea ctr si dupa constit garantiei de buna executie. Of care au ca termen un alt multiplu sunt considerate neconforme in conformitate cu art.36, aln.(2), lit.A din HG925/2006.Of care prev un term de predare al proiectului respectiv PT+DE+DL+CS+DTAC mai mari de 10 luni vor fi considerate neconforme in conformitate cu art.36, aln.(2), lit.A din HG 925/2006.Termenul nu contine per neces obtinerii avizelor si autoriz.
Punctaj maxim componenta tehnica: 15
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2013 11:00
Locul: Tribunalul Prahova, Str. Gheorghe Lazar, nr. 6, Ploiesti, Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanle imputernicite de catre ofertanti, Expertii cooptati,
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte intrunesc punctaje egale, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Ofertele care nu sunt complete, in sensul ca nu contin un doument solicitat in sectiunea III.2 si IV se incadreaza in prevederile art. 36, alin (1) lit. b) din HG 925/2006 si sunt considerate inacceptabile.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Tribunalul Prahova
Adresa postala: Str. Gheorghe Lazar, nr. 6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel. +4 0244524064, Fax: +4 0244524064
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2012 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer