Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru obiectivul Sectie de detinere din orasul Pantelimon, judetul Ilfov


Anunt de participare numarul 4149/02.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala a Penitenciarelor
Adresa postala: str. Maria Ghiculeasa, nr. 47, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023761, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Ghiberdicu, Tel.2086150 int 27507, Email: [email protected], [email protected], Fax: 2420597
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Administratia Nationala a Penitenciarelor
Adresa postala: str. Maria Ghiculeasa, nr. 47, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023761, Punct(e) de contact: Gabriel Sevastre, Tel.2086150, int 27522, 27476, In atentia: Aurelian Iacob, Silvia Bratu, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2420597, 2422005
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Administratia Nationala a Penitenciarelor
Adresa postala: str. Maria Ghiculeasa, nr. 47, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023761, Punct(e) de contact: Gabriel Sevastre, Tel.2086150, int 27522, 27476, In atentia: Aurelian Iacob, Silvia Bratu, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2420597, 2422005, Adresa internet (URL): ftp: //anp: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Administratia Nationala a Penitenciarelor
Adresa postala: str. Maria Ghiculeasa, nr. 47, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023761, Punct(e) de contact: Gabriel Sevastre, Tel.2086150, int 27522, 27476, In atentia: Aurelian Iacob, Silvia Bratu, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2420597, 2422005
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru obiectivul Sectie de detinere din orasul Pantelimon, judetul Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Administratia Nationala a Penitenciarelor-sediu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare: expertiza tehnica, proiectare pe toate fazele si asistenta tehnica pe toata perioada de executie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231900-6 - Servicii de expertiza (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
74276200-6-Servicii de asistenta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 4000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri externe nerambursabile sibugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ;Cerinta obligatorie: prezentare formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, solicitata;Cerinta obligatorie: completare formular B.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara, solicitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Lichiditatea generala, medie din ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare de 100% si cu tendinte crescatoare;
-Solvabilitatea patrimoniala, medie pe ultimii trei ani mai mare de 30% si cu tendinta de crestere;
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani Cifra globala de afaceri la decembrie 2003, 2004, 2005 si va fi de cel putin 66.000 RON;
-Bilantul contabil la 31.12.2005 si 30.06.2006 vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica, solicitate.Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Lista principalelor prestatii in ultimii 3ani, solicitata.Se va completa formularul C2.- Declaratie privind efectivele medii, pe ultimii trei ani ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, formularul F.Se va completa formularul D cu subcontractantii si specializarea acestora, daca este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
punctaj financiar
60%
Descriere:
2.
punctaj tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
207999
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2007 11:00
Locul: Sediul Administratiei Nationale a Penitenciarelor, Bucuresti, str. Maria Ghiculeasa, nr. 47, sect.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor si reprezentanti ai UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE SI BUGETARE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a constestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, din cadrul Adminstratiei Nationale a Penitenciarelor
Adresa postala: Str. Maria Ghiculeasa, nr.47 , sect. 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 023761, Tel.2086150, int 27542
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2007 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer