Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de Proiectare pentru perioada de 24 de luni, pentru lucrari de investitii in Statiile Electrice 110kV, apartinand SC CEZ DISTRIBUTIE SA


Anunt de participare (utilitati) numarul 136037/30.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Constantin LEANCA, Tel. +40 248523237, Email: [email protected], Fax: +40 248523810, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC CEZ Distributie SA
Adresa postala: str.Calea Severinului, nr.25 (fosta str.Nicolae Titulescu, nr.187);, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel. +40 248523237, Fax: +40 248523810
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC CEZ Distributie SA
Adresa postala: str.Calea Severinului, nr.25 (fosta str.Nicolae Titulescu, nr.187);, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel. +40 248523237, Fax: +40 248523810
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC CEZ Distributie SA
Adresa postala: str.Calea Severinului, nr.25 (fosta str.Nicolae Titulescu, nr.187);, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel. +40 248523237, Fax: +40 248523810
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de Proiectare pentru perioada de 24 de luni, pentru lucrari de investitii in Statiile Electrice 110kV, apartinand SC CEZ DISTRIBUTIE SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: judetele: Dolj, Arges, Valcea, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 18, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 150000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de Proiectare pentru perioada de 24 de luni, pentru lucrari de investitii in Statiile Electrice 110kV, apartinand SC CEZ DISTRIBUTIE SA - pentru judetele: Dolj, Arges, Valcea, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de Proiectare pentru perioada de 24 de luni, pentru lucrari de investitii in Statiile Electrice 110kV, apartinand SC CEZ DISTRIBUTIE SA - pentru judetele: Dolj, Arges, Valcea, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman
Valoarea estimata fara TVA: 18, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 360000 lei. In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, AC va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art.278^1 din OUG 34/2006; Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 zile de la data depunerii ofertelor; Perioada de valabilitate a garantiei de participare va cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie prin ordin de plata in contul nr. RO03 BRDE 170 SV 2668 9741 700 - BRD suc.Craiova, cont care nu este purtator de dobanda, sau printr-un orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86 din HOTATAREA NR. 925 DIN 19 IULIE 2006; Pe OP este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie; Ordinul de plata sau instrumentul de garantare, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul care contine documentele de eligibilitate. Garantia de buna executie se constituie pentru fiecare contract subsecvent; Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecvent. Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004; Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se poate constitui prin ordin de plata in contul nr. RO03 BRDE 170 SV 2668 9741 700 - BRD suc.Craiova, cont care nu este purtator de dobanda, sau printr-un orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art.90 din HOTATAREA NR. 925 DIN 19 IULIE 2006. Durata Garantiei de buna executie: conform Contract Subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri proprii, prin virament bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare; - Formularul 12A din Sectiunea Formulare;
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular din Sectiunea Formulare;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul 12B din Sectiunea Formulare;
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Formularul 12D din Sectiunea Formulare;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate in termenul de valabilitate de autoritatile competente din tara), vor trebui sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util certificatele solicitate acesta poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, urmand ca in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tarziu de data aprobarii raportului procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.- Prezentarea de documente edificatoare prin care sa faca dovada ca: 1. Nu se incadreaza in situatia de a fi condamnat in ultimii cinci ani printr-o hotarire judecatoresca definitiva;2.Nu participa la activitati ale unei organizatii criminale-coruptie-frauda-spalare de bani3.Nu a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau comiterea unei greseli in materie profesionala.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Persoane juridice / fizice romane - Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de data licitatiei.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in cazul in care acesta a prezentat actul in copie conforma cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru autentificare Certificatul in original sau copie legallizata;ATESTATE ANRE tip E1, valabil la data limita de depunere a ofertei, in conformitate cu Ordinul ANRE nr.24/2007 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatiile electrice din sistemul electroenergetic (Revizia 3).Prestatorul va prezenta si va asigura o lista cu necesarul de personal autorizat in conditiile Ordinului ANRE 90/2009 privind aprobarea Regulament pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic si va prezenta o lista a personalului autorizat implicat in desfasurarea acordului cadru si copie dupa legitimatiile de autorizare ANRE.
Pentru intocmirea documentatiilor tehnico-economice (DTE) aferente cladirilor tehnologice din RED, Prestatorul va face dovada ca are in obiectul de activitate prestarea serviciilor de proiectare pentru cladiri civile si industriale sau va prezenta contracte de asociere cu firme care au in obiectul de activitate astfel de servicii.
Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1 din Ordonanta nr. 27);Persoane juridice / fizice straine - Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: -Pentru situatia in care persoanele juridice straine nu au reprezentanta (filiala, punct de lucru sau sucursala) deschisa in Romania, vor fi prezentate sub forma de documente edificatoare echivalente celor solicitate mai sus, provenind din tara in care este inregistrat sediul social al acesteia.Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat. ntru persoanele juridice straine se accepta documentele care se elibereaza o data pe an si care atesta respectarea obligatiilor financiare in anul precedent.-Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Capacitatea financiara de sustinere a acordului cadru: - media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru pe ultimii trei ani incheiati (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin :300.000, 00 lei (fara TVA) Se vor prezenta informatii pe ultimii trei ani financiari incheiati. Se va folosi Cursul mediu BNR pentru acesti ani.
- Fisa de Informatii generale - Formularul B2 din Sectiunea: Formulare.
- Bilantul contabil pe anul 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Se va prezenta o lista cu principal.servicii prestate si duse la bun sfarsit(conf.preved.art.13/Ordin509/2011 al ANRMAP)in ultimii 3 ani, conf.Fomular12E.Aceasta lista va contine: valori, perioade de prestare, beneficiari-indiferent daca acestia sunt autorit.contractante sau clienti privati si va fi insotita de urmatoar.docum.: -copii dupa partile relevante din contract.prezentate ca si experienta similara (mentionate in formularul12E), - procesele verbale de receptie aferente contract.prezentate;
-certificari de buna executie;recomandari/certifícate constatatoare)care trebuie sa precizeze cel putin urmatoar.aspecte: a)modul de indeplinire a obligatiilor contract.pe parcursul derularii contract.;b)daca pe parcursul indeplinirii contract.au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri totale sau partiale de servicii de proiectare;c) daca serv.de proiectare au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Exp.similara a candid.in ultimii 3 ani (op.ec.sau membrii grupului de op.ec.impreuna)trebuie sa fie de cel putin: 150.000, 00lei(fara TVA).Candid.trebuie sa demonstreze serv.duse la bun sfarsit(conf.preved.art.13/Ordin509/2011alANRMAP)in ultimii 3 ani privind contr.al caror ob. a fost prestare de serv.similare;se solicita contr.care sa acopere toate tip.de faze de proiectare supuse licitatiei(SS, SF, PT+CS) CARE PRIN CUMUL SA ATINGA MINIMUL IMPUS.
Formularul 12E-copii dupa partile relevante din contr.prezentate ca si exp.similara;pv de receptie aferente contract.prezentate;
- certificari de buna executie(recomand./certif.constatatoare)care trebuie sa precizeze cel putin urmatoar.aspecte: a)mod.de indepl.a obligat.contract.pe parcursul derularii contract.;b)daca pe parcursul indepl.contract.au fost inregistrate neconform.care au condus la refaceri totale sau partiale de serv.de proiect;c)daca serv.de proiect.au fost efectuate in conform.cu normele profes.in domeniu si duse la bun sfarsit.
Cerinta 2: Formularul 12H - Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, in conformitate cu prevederile Art.188, alin.2 din OUG 34/2006. Declaratia ce va cuprinde lista cu: echipamente tehnice specifice pentru activitatea de proiectare - dotarea hardware si software (imprimante, plotter, copiator);
Cerinta 3: Formularul 12I - Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea Acordului-Cadru, conform Formularului 12I. Candidatul va prezenta : lista cu persoanele responsabile direct cu indeplinirea Acordului Cadru. Declaratia candidatului va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea Acordului-Cadru si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea acestuia.
Cerinta 4: Prestatorul va asigura necesarul de personal autorizat in conditiile Ordinului ANRE 90/2009 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instaltii electrice din sistemul electroenergetic si va prezenta o lista a personalului autorizat implicat in desfasurarea acordului cadru si copie dupa legitimatiile de autorizare ANRE.
Cerinta: Asigurarea calitatii si a protectiei mediului : Dovada certificarii sistemului de management al calitatii conform Standardelor ISO 9001:2008 si ISO 14001:2005, emise de organisme acreditate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Leg.energ.electrice nr 13 din 2007; Ord.24 din 2007 al Presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in domeniul Energiei privind aprobarea regulament.pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2012 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2012 11:00
Locul: Craiova, str. Calea Severinului nr. 25 (fosta str.Nicolae Titulescu, nr. 187), jud.Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
La data, ora si locul prevazut in invitatia de participare se vor depune decat documentele de calificare, urmand ca ofertele tehnico-financiare sa fie depuse numai de candidatii calificati dupa primirea invitatiei de participare la negociere.Negocierile se vor desfasura in runde succesive cu fiecare participant in parte pana cand oferta preliminara nu mai poate fi imbunatatita.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Teremnul de atac este stabilit in conformitate cu art.256^2 din OUG 34/2006: "10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta."
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CEZ Distributie SA
Adresa postala: str.Calea Severinului, nr.25 (fosta str.Nicolae Titulescu, nr.187);, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel. +40 248523237, Fax: +40 248523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2012 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer