Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru proiectul ?Cresterea eficientei energetice a blocurilor de locuinte in municipiul Craiova?- LOTURILE 1-6


Anunt de participare numarul 141115/14.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. +40 251/415907, In atentia: Sef Serviciu, Email: [email protected], Fax: +40 251/411561, Adresa internet (URL): www.primariacraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Craiova, Centrul de Informare pentru Cetateni
Adresa postala: str. A. I. Cuza, nr. 7, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. +40 251/416235, In atentia: Sef Serviciu, Fax: +40 251/411561
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru proiectul ?Cresterea eficientei energetice a blocurilor de locuinte in municipiul Craiova?- LOTURILE 1-6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru proiectul ?Cresterea eficientei energetice a blocurilor de locuinte in municipiul Craiova?- LOTURILE 1-6
Obiectul contractului de servicii:
- Expertiza tehnica;
- Audit energetic;
- Documentatie de avizare a lucrarilor de interventie;
- Documentatie tehnica pentru autorizatie de construire;
- Proiect tehnic;
- Detalii de executie;
- Asistenta din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71314300-5-Servicii de consultanta in eficienta energetica (Rev.2)
71319000-7-Servicii de expertiza (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
79314000-8-Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ConformCaiet de sarcini nr. 140051/23.10.2012.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 243, 712.51RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
85 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: - pt. LOT 1:9.000 lei; pt. LOT 2:14.000lei; pt. LOT 3:6.500 lei; pt. LOT 4:12.500 lei; pt. LOT 5:5.000 lei; pt. LOT 6:16.500 lei; Perioada de valab., pe fiecare lot in parte: cel putin egala cu perioada minima de valab. a ofertei, resp.180 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalit. de constituire, pe fiecare lot(conf. preved. art. 86 alin (1) din HG nr.925/2006, cu modif. si complet.ulterioare): virament bancar/O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trez. Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 din Sectiunea Formulare).Nota: Avand in vedere valoarea estimata pe fiecare lot in parte, se va retine contestatorului contravaloare din garantia de participare in cazul in care CNSC respinge contestatia, in conditiile art. 278¹din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM.Pentru o garantie de participare depusa in euro echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie, pe fiecare lot in parte: 10% din valoarea contractului (exclusiv TVA).Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 alin (1) , alin (3), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006. In situatia in care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.1 din Sectiunea Formulare;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.2 din Sectiunea Formulare;
2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr. 12C din Sectiunea Formulare;
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;
4. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.a) Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lia Olguta Vasilescu - Primar, Nedelescu Gheorghe ? Administrator Public, Miulescu Nicoleta - Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Stefan Lucia, ? Pt. Director executiv adjunct economic, Predus Dorina - Director Dir. Elaborare si Implementare Proiecte, Cristiana Ghitalau, Carmen Andreescu, Popescu Andrei, Florescu Viorel, Nicoleta Podeanu, Cristina Cretu, Elena Ungureanu, Chesoiu Vasile, Dole Teodora, Mihalcea Gabriela, Ileana Bica.
b) Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) care aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cilibiu Mihai, Dindirica Lucian Costin, Cherciu Dan Adrian, Cotescu Nicusor, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Dinca Marinica, Marinescu Dorel-Cosmin, Radu Marin Traian, Pana Ionel, Pirvu Gheorghe, Stefanescu Dragota Silviu Cristian, Popescu Nicoleta Laura, Predescu Bianca Maria, Socoteanu Razvan Florentin, Toader Vergil, Voicu Dorel, Sas Teodor Nicusor, Stefarta Emilian, Tudor Florentin, Vasile Marian, Nanu Andrei Gheorghe.
5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata:
-Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte:
a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;
b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.
Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional:
- Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Nota: Prin depunerea Certificatului constatator Ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Nota: Prin depunerea acestor documente Ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile. Ofertantul va prezenta bilanturile contabile sau extrasele de bilant pentru ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, documente in copie lizibila ?conform cu originalul?, inregistrate de organele competente. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare membru al asocierii.
2. Informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani.
Se va completa Anexa nr. 11- Informatii generale din Sectiunea Formulare, cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr. 11 din Sectiunea Formulare.
Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin egal cu: - pentru LOT 1:900.000 lei (exclusiv TVA); - pentru LOT 2:1.400.000 lei (exclusiv TVA); - pentru LOT 3:600.000 lei (exclusiv TVA);
- pentru LOT 4:1.200.000 lei (exclusiv TVA); - pentru LOT 5:500.000 lei (exclusiv TVA); - pentru LOT 6:1.600.000 lei (exclusiv TVA). Pentru conversia lei/euro se vautiliza cursul de schimb mentionat in casuta din dreapta.
2. Informatii generale - continuare
In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.
3. Tert sustinator (daca este cazul).
In conf. cu prev. art. 186, alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), lit.c1) si lit. d) din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani: Se va completa Anexa nr. 15 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani din Sectiunea Formulare.
Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Pentru confirmarea prestarii serviciilor, autoritatea contractanta poate solicita prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr. 15 din Sectiunea Formulare.
2.1. Experienta similara
Ofertantul are obligatia de a face dovadaprestarii in ultimii trei ani, de servicii similare cu serviciile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit (Servicii de expertiza tehnica a cladirilor, Studiu de fezabilitate si Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de cladiri), inclusein cadrul unui/unor contract(e) prezentate ca experienta similara, servicii duse la bun sfarsit, cu o valoare cumulata mai mare sauegala cu:
- pt. LOT 1:400.000 lei (exclusiv TVA); - pt. LOT 2:700.000 lei (exclusiv TVA); - pt. LOT 3:300.000 lei (exclusiv TVA);
- pentru LOT 4:600.000 lei (exclusiv TVA); - pentru LOT 5:250.000 lei (exclusiv TVA); - pentru LOT 6:800.000 lei (exclusiv TVA).
Pentru conversia lei/euro se vautiliza cursul de schimb mentionat in casuta din dreapta.
2.2. Experienta similara - continuare
Pentru contractul/contractele de prestari servicii declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, din care sa rezulte valoarea, perioadaprestarii serviciilor si care precizeaza daca au fost duse la bun sfarsit, respectiv:
- Formular nr. 5 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare;
- proces verbal de receptie partiala a serviciilor prestate/proces verbal de receptie a serviciilor la sfarsitul prestarii;
- recomandare din partea beneficiarului, din care sa rezulte modul de indeplinire a serviciilor prestate.sau- certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.
3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
-se va completa Anexa nr. 13 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
Nota: - Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant. Eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.
4.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
- Completare anexa nr. 14- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr.14 din Sectiunea Formulare.
5.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.- completare anexa 17- Informatii referitoare la personalul de conducere.
6.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente:
- CV, in original, semnat si datat (Formular nr. 6);
- documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului;
- angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/ angajate astfel de persoana/ persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, atestari, etc.
7.Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii.
Ofertantul va prezenta:
- declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului, si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de prestari servicii.
8. Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (Daca este cazul).
Se va completa Anexa nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti, cu subcontractantii si specializarea acestora.Subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese din Sectiunea Formulare.
In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.
9. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul
In conformitate cu prevederile art. 190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.
Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionalanu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
1.Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, respectiv activitati de arhitectura, inginerie si servicii de consultanta tehnica legate de acestea (ISO 9001:2008 sau echivalent)
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
40/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2013 12:00
Locul: Primaria Municipiului Craiova, Str.A.I.Cuza, nr.7, Craiova, Centrulde Informare pentru Cetateni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane omputernicite in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care preturile ofertate pentru ofertele clasate pe primul loc sunt egale, iar ofertele tehnice indeplinesc specificatiile tehnice minime considerate obligatorii, atunci se va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile, in conformitate cu prevederile art. 256^2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova- Directia Juridica, Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. A.I.Cuza, nr.1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel. +40 251416235, Fax: +40 251411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2012 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer