Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE PENTRU PROIECTUL DE CONSOLIDARE, MODERNIZARE, COMPARTIMENTARE SI RECONFIGURARE A SPATIILOR EXISTENTE, PRECUM SI INTERVENTII LA INSTALATIILE AFERENTE CORP A
Anunt de participare numarul 126936/22.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON
Adresa postala: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011863, Romania, Punct(e) de contact: MARIETA SIMION, Tel. 0760669955, Email: [email protected], Fax: 0318057374, Adresa internet (URL): https: //www.parhon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie Publica Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE PENTRU PROIECTUL DE CONSOLIDARE, MODERNIZARE, COMPARTIMENTARE SI RECONFIGURARE A SPATIILOR EXISTENTE, PRECUM SI INTERVENTII LA INSTALATIILE AFERENTE CORP A
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Institutul National de Endocrinologie C.I.Parhon, Bd. Aviatorilor nr. 34-36, sect.1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE PENTRU PROIECTUL DE CONSOLIDARE, MODERNIZARE, COMPARTIMENTARE SI RECONFIGURARE A SPATIILOR EXISTENTE, PRECUM SI INTERVENTII LA INSTALATIILE AFERENTE CORP A din cadrul Institutul National de Endocrinologie C.I.Parhon, conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE PROIECTARE PENTRU PROIECTUL DE CONSOLIDARE, MODERNIZARE, COMPARTIMENTARE SI RECONFIGURARE A SPATIILOR EXISTENTE, PRECUM SI INTERVENTII LA INSTALATIILE AFERENTE CORP A din cadrul Institutul National de Endocrinologie C.I.Parhon, conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 239, 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare de 1% din valoarea estimata in suma de 2392.60 RON. Garantia de buna executie de 5% din valoarea fara TVA a Contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. OAP 314/2010
Certificate constatatoare privind obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxele catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat
Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- C.U.I (cod unic de inregistrare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil sau extrase de bilant intocmite corespunzator exercitiilor financiare incheiate in ultimii ani (2008, 2009, 2010), vizate si inregistrate de organele competente; copii semnate si stampilate ?conform cu originalul?
Informatii privind cifra de afaceri, nivel specific minim necesar 478.000 lei, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nivel specific minim necesar 478.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listaserviciilor de proiectare similare prestate in ultimii 3 ani, prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniInformatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii serviciilor de proiectare; declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul confirma asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractuluiInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului; se vor atasa CV-urile persoanelor responsabile cu indeplinirea serviciilor de proiectare copii dupa diplome, adeverinte , autorizatii, certificate, atestate sau alte documente edificatoaredetinute de personal , care confirma competentele declarate in CV prezentate
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze; declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora
Copie Certificat SR EN ? ISO 9001/2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nivel specific minim necesar: sef de proiect-studii superioare in domeniul tehnic;arhitect coordonator-studii superioare in domeniul arhitecturii, dovada ca este membru OAR cu drept de semnatura;inginer de rezistenta-studii superioare in domeniul tehnic;inginer instalatii-studii superioare in domeniul tehnic;un verificator tehnic atestat in domeniul constructii si arhitectura si verificator tehnic atestat in domeniul instalatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 2281
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2011 11:00
Locul: Institutul National de Endocrinologie C.I.Parhon-Biroul Achizitii Publice, Contractare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare sicate un reprezentant imputernicit al ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incapand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Endocrinologie C.I.Parhon
Adresa postala: Bd. Aviatorilor nr.34-36, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011863, Romania, Tel. 0213172041/261, Email: [email protected], Fax: 0318057374, Adresa internet (URL): www.parhon.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2011 11:16