Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru proiectul integrat "Modernizare strazi si modernizare, extindere si dotare Camin Cultural Cassian Munteanu, localitatea Vermes, judetul Caras-Severin"


Anunt de participare numarul 73236/05.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VERMES (CONSILIUL LOCAL VERMES)
Adresa postala: VERMES NR. 152, Localitatea: Vermes, Cod postal: 327425, Romania, Punct(e) de contact: Vermes nr. 152, Tel.0255526401, In atentia: d-lui Petrisor Ciresan, Email: [email protected], Fax: 0255526603, Adresa internet (URL): www.vermes.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Proiect integrat Masura 322
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru proiectul integrat "Modernizare strazi si modernizare, extindere si dotare Camin Cultural Cassian Munteanu, localitatea Vermes, judetul Caras-Severin"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Vermes, judet Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract are ca obiect realizarea serviciilor de proiectare (PT+CS+DDE, documentatii avize si asistenta tehnica) pentru realizarea unui proiect integrat format din doua obiective de investitie:
1.Modernizare strazi
2.Modernizare, extindere si dotare Camin Cultural Casian Munteanu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prezentul contract are ca obiect realizarea serviciilor de proiectare pentru realizarea unui proiect integrat format din doua obiective de investitie:
1. Modernizare strazi
2. Modernizare, extindere si dotare Camin Cultural Casian Munteanu
Principalele activitati: - Intocmirea documentatiilor tehnico-economice fazele P.A.C., P.T., D.D.E., caiete de sarcini;
- Intocmirea documentatiei pentru avizele, acorduri, autorizatii necesare pentru ambele obiective de investitie, inclusiv a avizului I.S.C. si a avizului O.A.R., faza P.T., pentru Caminul Cultural;
- Asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului, pe toata perioada de executie a lucrarii;
Valoarea estimata fara TVA: 285, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 3.500 RON;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin PNDR - masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca este cazul, Asociere legalizata;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completarea si prezentarea formularului 12A Declaratie privind eligibilitatea.
2. Completarea si prezentarea formularului 12B privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
3. Ofertantul va prezenta Certificat de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele fizice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar / declaratie pe propria raspundere /declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
4. Ofertantul va prezenta Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar / declaratie pe propria raspundere /declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
5. Imputernicire de semnatura Formular nr. 21 -pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul.
6. Certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului, in original, valabil la data deschiderii ofertelor;
7. Certificat de inregistrare, in copie;
8. Statutul societatii si actele aditionale, la zi, in copie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2005, 2006, 2007, vizate si inregistrare de organele competente, in copie certificata pentru conformitate cu originalul;
2. Completarea si prezentarea Formularului nr. 30 -Identificarea financiara. Daca ofertantul are mai multe conturi va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte.
3. Completarea si prezentarea Formular nr. 29 Informatii generale;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007) trebuie sa fie de cel putin 285.700 RON;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completarea si prezentarea Formular nr. 12E Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani;
2. Proces verbal de receptie, contract si recomandare din partea beneficiarului pentru fiecare contract de prestari servicii inclus in formularul 12E;
3. - Completarea si prezentarea Formularului nr. 12H Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
4. Completarea si prezentarea Formularului nr. 12I Declaratie privind efectivele medii al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani;
5. Completarea si prezentarea Formularului nr. 32 Experti cheie; Conform caietului de sarcini, ofertantul are obligatia de a asigura urmatorii experti cheie: Arhitect cu drept de semnatura - minim 3 ani experienta profesionala; Inginer constructor - minim 3 ani experienta profesionala; Inginer instalatii - minim 3 ani experienta profesionala; Inginer proiectant infrastructura de transport - minim 3 ani experienta profesionala; Inginer proiectant constructii hidrotehnice - minim 3 ani experienta profesionala.
6. Pentru personalul de conducere si pentru expertii cheie se vor prezenta Formular nr. 20 Curriculum Vitae, impreuna cu copii dupa diplomele de studii, certificatele sau atestatele profesionale si dovada angajarii (copie certificata a contractului de munca valabil vizat de catre ITM).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani cel putin unul un contract similar de proiectare drumuri cu o valoare de minim 205.700 RON (exclusiv TVA) si un contract similar de proiectare cladiri publice cu o valoare de minim 80.000 RON (exclusiv TVA); Pentru fiecare proiect similar se vor prezenta: Formular nr. 31 Experienta similara; Copie dupa contract si procesul de predare-primire/documentul care atesta finalizarea contractului; Formular nr. 34 Recomandare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara
60%
Descriere:
2.
Termenul de executie
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2009 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata in numerar la caseria autoritatii contractante din Vermes nr. 152, judet Caras-Severin.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2009 12:00
Locul: Vermes nr. 152
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin PNDR, masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Vermes
Adresa postala: Vermes nr. 152, Localitatea: Vermes, Cod postal: 327425, Romania, Tel.0255 526401, Email: [email protected], Fax: 0255 526603
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2009 19:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer