Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru proiectul ?Reabilitare si consolidare corp central Colegiul National Carol I si Teatrul Liric?- DALI+PT


Anunt de participare numarul 145863/20.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. +40 251415907, In atentia: Sef Serviciu, Email: [email protected], Fax: +40 251411561, Adresa internet (URL): www.primariacraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Craiova-Centrul de Informare pentru Cetateni
Adresa postala: str. A.I.Cuza nr. 7, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. +40 251415235, In atentia: Sef Serviciu, Fax: +40 251411561
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru proiectul ?Reabilitare si consolidare corp central Colegiul National Carol I si Teatrul Liric?- DALI+PT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Colegiul National Carol I si Teatrul Liric
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru proiectul ?Reabilitare si consolidare corp central Colegiul National Carol I si Teatrul Liric?- DALI+PT, conform cerintelor caietului de sarcini(Tema de proiectare) nr. 94914/19.07.2013.
Obiectul contractului de servicii:
- Expertiza tehnica cladire anexa si cladire corp administrativ;
- Expertiza acustica pentru sala de spectacole a Teatrului Elena Teodorini;
- Audit energetic;
- Documentatii privind avizele/acordurile solicitate prin certificatul de urbanism;
- Documentatie de avizare a lucrarilor de interventie (DALI);
- Analiza cost-beneficiu;
- Documentatie tehnica pentru autorizatie de construire;
- Proiect tehnic;
- Detalii de executie;
- Asistenta din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor.
Avand in vedere ca pana la aceasta data nu a fost intocmit si aprobat Devizul general al investitiei, nu sunt aplicabile prevederile art. 28, alin.(7) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71314300-5-Servicii de consultanta in eficienta energetica (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
79314000-8-Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare pentru proiectul ?Reabilitare si consolidare corp central Colegiul National Carol I si Teatrul Liric?- DALI+PT, conform cerintelor caietului de sarcini (Tema de proiectare) nr. 94914/19.07.2013
Valoarea estimata fara TVA: 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 17.000 lei Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 180 zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire (conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): virament bancar/O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 din Sectiunea Formulare). Nota: Avand in vedere valoarea estimata, se va retine contestatorului contravaloare din garantia de participare in cazul in care CNSC respinge contestatia sau isi retrage contestatia, in conditiile art. 278 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Echivalenta unei garantii de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din dataanterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice. - Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost si completata ulterior) si dorescsa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului (exclusiv TVA ). Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (2) din H.G. 925/2006. In situatia in care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr. 12C din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;5. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: a) Lia Olguta Vasilescu - Primar, Nedelescu Gheorghe ? Administrator Public, Miulescu Nicoleta - Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Stefan Lucia?Director executiv adjunct economic, Fetoiu Mihaita-Director executiv Directia Elaborare si Implementare Proiecte, Floarea Cojan, Alina Rosca, Elena Petrisor, Anamaria Mihaela Covaci-Director Investitii, Achizitii si Licitatii, Cristina Cretu, Bica Ileana, Elena Ungureanu, Chesoiu Vasile, Teodora Dole, Gabriela Mihalcea, Ramona Badea, Monica Culcea, Mioara Paduraru, Viorel Florescu.
b) Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) care aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cherciu Dan Adrian, Cilibiu Mihai, Cotescu Nicusor, Dasoveanu Dan, Dindirica Lucian Costin, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Marinescu Dorel-Cosmin, Nanu Andrei Gheorghe, Pana Ionel, Pirvu
Gheorghe, Popescu Nicoleta Laura, Predescu Bianca Maria, Radu Marin Traian, Sas Teodor Nicusor, Socoteanu Razvan Florentin, Stefanescu Dragota Silviu Cristian, Stefarta Emilian, Toader Vergil, Tudor Florentin, Vasile Marian, Voicu Dorel.
6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: -Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?. Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Se va completa Anexa nr. 11- Informatii generale din Sectiunea Formulare, cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).
Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egal cu: 1.700.000 lei.
Pentru conversia lei/alta valuta, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an.
In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.
Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
2.Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).
Ofertantul va prezenta bilanturile contabile sau extrasele de bilant pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, inregistrate la organele competente.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Tert sustinator (daca este cazul).
In conf. cu prev. art. 186, alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a
dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform
prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), lit.c1) si lit. d) din OUG nr.34/2006
cu modificarile si completarile ulterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Anexa nr.11- Informatii generale din Sectiunea Formulare.-Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).-Anexa nr. 19 ? Angajament Tert sustinator financiar;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 ? Anexa nr. 10.3;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 Anexa nr. 10.4;
- Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese -Formular nr.1.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani: Se va completa Anexa nr. 15 ? Declaratie privind lista principalelor prestari
de servicii in ultimii 3 ani din Sectiunea Formulare.Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca
acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Pentru confirmarea prestarii serviciilor, se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr. 15 din Sectiunea Formulare.
2. Experienta similara.Ofertantul are obligatia de a face dovadaprestarii in ultimii 3 ani, de servicii similare cu serviciile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit (Servicii de expertiza tehnica a cladirilor, Studiu de fezabilitate, Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice, Servicii de consultanta in eficienta energetica, Servicii de asistenta tehnica), inclusein cadrul unui/unor contract(e) prezentate ca experienta similara, servicii duse la bun sfarsit, cu o valoare cumulata mai mare sauegala cu850.000 lei. Pentru contractul/contractele de prestari servicii declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, din care sa rezulte valoarea, perioadaprestarii serviciilor si care precizeaza daca au fost duse la bun sfarsit, respectiv:
- Formular nr. 5 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare;
- certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, din care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii: beneficiarul, denumirea serviciilor prestate, valoarea, perioada de prestare.
Contractul/contracteledeclarat(e) ca experienta similara va/vor fi cuprins(e) obligatoriu in Anexa nr. 15.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta minima privind experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Prestarile de servicii declarat(e) ca experienta similaravor fi cuprins(e) obligatoriu in Anexa nr. 15. Prin ?servicii duse la bun sfarsit? se intelege: - servicii receptionate partial;
- servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie).
3. Informatii referitoare la echipamentele tehnice, utilaje, instalatii echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
-se va completa Anexa nr. 13 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
4.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
- Completare anexa nr. 14- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr.14 din Sectiunea Formulare.
5.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
-completare Anexa nr. 17-Informatii referitoare la personalul de conducere din Sectiunea Formulare, cu persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului.Avand in vedere specificulcontractului, ofertantul trebuie sa faca dovada ca in echipa de lucru a inclus specialisti atestati de catre Ministerul Culturii si Cultelor cu respectarea exigentelor specifice domeniului monumentelor istorice si a cerintelor privind calitatea lucrarilor in constructii (conform Legii 422/2001)
6.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
Obligatoriu in echipa de lucru trebuie sa fie inclus urmatorul personal:
- ARHITECT, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut. Experienta profesionala specifica: participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;
- INGINER CONSTRUCTII CIVILE, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut. Experienta profesionala specifica: participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;
- INGINER INSTALATII CONSTRUCTII, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut. Experienta profesionala specifica: participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente:
-CV, in original, semnat si datat.-documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut,
-angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), in original, semnat si datat.
7.Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii.
Ofertantul va prezenta:
- declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului, si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de prestari servicii.
8.Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (daca este cazul):
-Se va completa Anexa nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti din
Sectiunea Formulare, cu subcontractantii si specializarea acestora, partea din contract care va fi subcontractata si procentul de subcontactare.
Subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 - Declaratie privind
neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese.
In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa
indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea
contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor
incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta
in oferta, care se constituie in anexa la contract.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Anexa nr. 18 - Lista cu subcontractantii si specializarea acestora.
8.Tert sustinator tehnic si profesional-daca este cazul In conformitate cu
art. 190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea
tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la
dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.
Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se
afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.
1.Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent).
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Anexa nr. 15 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani din Sectiunea Formulare.Pentru conversia lei/alta valuta, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare dintre anii 2010, 2011, 2012.Pentru anul 2013 se va lua in considerare cursul de referinta comunicat de BNR in data de 31.07.2013Nota: Numarul de ani solicitati in vedereademonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Pentru anul 2013 se va lua in considerare cursul de referinta comunicat de BNR in data de 31.07.2013-se va completa Anexa nr. 13 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice- completare anexa nr. 14- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din Sectiunea Formulare.-completare Anexa nr. 17-Informatii referitoare la personalul de conducere din Sectiunea Formulare, cu persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului---Se va completa Anexa nr. 18 ? Model declaratie subcontractantidin Sectiunea Formulare;
-Formularul nr. 1-Declaratie privind neincadrarea intr-o situatiede conflict de interese din Sectiunea Formulare.-Anexa nr. 20 ? Angajament privind sustinerea tehnica siprofesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici din Sectiunea Formulare; -Anexa nr. 21 si Anexa nr. 22 ? Declaratii Tert sustinator tehnic si profesional dinSectiunea Formulare; - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 ? Anexa nr. 10.3 din Sectiunea Formulare; -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea indispozitiile art. 181 Anexa 10.4 din Sectiunea Formulare; -Formular nr.1 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese din Sectiunea Formulare.-certificate, documente si alte dovezi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propuneri privind restaurarea elementelor arhitecturale ale cladirii si punerea in valoare a acestora, cu pastrarea aspectului si stilului arhitectural initial al cladirii:
20%
Descriere: Propuneri privind restaurarea elementelor arhitecturale ale cladirii si punerea in valoare a acestora, cu pastrarea aspectului si stilului arhitectural initial al cladirii:
3.
Propuneri privind elementele tehnice
20%
Descriere: Propuneri privind elementele tehnice pentru asigurarea unei acustici optime a salii de spectacole a Teatrului Liric Elena Teodorini, inclusiv analiza dispunerii tratamentelor acustice , fonoizolatie, integrarea optima a tehnologiei in structura functionala existenta, inclusiv aplicarea masurilor privind siguranta in exploatare si a normativelor P.S.I. in vigoare
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
32
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2013 12:00
Locul: Primaria Municipiului Craiova-sala Gheorghe Chitu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere conform Anexei nr.44, care va include, obligatoriu, si urmatoarele clauze: toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiusunt obligati sa ramana in asociatie/consortiu pe intreaga durata a contractului. In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului contractant legalizarea acordului de asociere. 2. In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu "punctaje egale", modalitatea de departajare va fi factorul de evaluare "Pretul ofertei" caruia i-a fost alocata ponderea cea mai mare. In cazul in care preturile ofertate pentru ofertele clasate pe primul loc sunt egale, atunci se va solicita acestor ofertanti o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut 3. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire disponibila in SEAP, trebuie utilizata o aplicatie care permite deschiderea si verificarea oricarui tip de document semnat electronic, indiferent de furnizorul certificatului si aplicatiei cu care au fost semnate documentele, in conditiile respectarii prevederilor Legii 455/2001 privind semnatura electronica. Spre informare, puteti consulta site-ul www.certsign.ro, sectiunea Noutati/14.11.2011 ?Toate fisierele semnate electronic incarcate in SEAP pot fi deschise acum cu o singura aplicatie: shellSAFE Verify?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile, in conformitate cu prevederile art. 256^2 din OUG 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova- Directia Juridica, Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala: str. A.I.Cuza nr.7, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel. +40 251416235, Fax: +40 251411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2013 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer