Licitatie Publica - servicii de proiectare pentru reabilitare Colegiu tehnic Tomis din mun. Cta, Bd. Tomis nr. 153
Anunt de participare numarul 26723/07.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Exploatarea Domeniului Public si Privat Constanta
Adresa postala: Bd. 1 Mai nr. 21, bl. H18, parter, Localitatea: Constanta, Cod postal: 901123, Romania, Punct(e) de contact: Elena Mumin, Tel.0241-520523, Email: [email protected], Fax: 0241520523
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
READPP-DIRECTIA INVATAMANT
Adresa postala: STR. UNIRII DIN 1907 NR. 4, IN SPATELE PIETEI UNIRII, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900727, Romania, Tel.0241520255, In atentia: BIROULUI ACHIZITII PUBLICE, Fax: 0241520255
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
RAEDPP-DIRECTIA INVATAMANT
Adresa postala: STR. RASCOALEI DIN 1907 NR. 4, IN SPATELE PIETEII UNIRII, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900727, Romania, Tel.0241520255, In atentia: BIROULUI ACHIZITII PUBLICE, Fax: 0241520255
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
RAEDPP-DIRECTIA INVATAMANT
Adresa postala: STR. RASCOALEIDIN 1907 NR. 4, IN SPATELE3 PIETEI UNIRII, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900727, Romania, Tel.0241520255, In atentia: BIROULUI ACHIZITII PUBLICE, Fax: 0241520255
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de proiectare pentru reabilitare Colegiu tehnic Tomis din mun. Cta, Bd. Tomis nr. 153
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Colegiul Tehnic tomis din mun. Cta, Bd. Tomis nr. 153
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de proiectare pentru reabilitare Colegiu Tehnic Tomis din mun. Cta, Bd. Tomis nr. 153, cuprinzand studiu geotehnic, studiu de fezabilitate pentru reabilitare Colegiu Trhnic Tomis din mun. Cta, proiect tehnic si detalii de executie pentru reabilitare Colegiul tehnic Tomis din mun. Cta, conform temei de proiectare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 730, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 7000Rongarantia de buna executie rep 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. de eligibilitate, decl. de neincadrare in art. 181, decl priv. calitatea de participant la procedura, certif emis de ORC, certi fiscale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. de bonitate bancara, decl. priv cifra medie de afaceri pe ult. 3 ani-cerinta minima-cifra medie de afaceri pe ult 3 ani sa fie mai mare de 300000Ron sau 94381 Euro(curs Euro la 03.08.2007=3, 1751)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. priv lista principalelor servicii similare prestate in ult 5 ani, decl. priv efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ult 3 ani, decl cu personalul de specialitate strict necesar pt indepl contractului de servicii, personalul de conducere si pers propus responsabil pentru executia lucrarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: se va plati la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2007 12:00
Locul: directia invatamant, str. rascoalei din 1907 nr. 4, in spatele pietei Unirii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatorii UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
contractul va fi finantat din fonduri de la bugetul de stat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL RAEDPP
Adresa postala: BD. 1 MAI NR. 21, BL. H18, PARTER, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900123, Romania, Tel.0241580523, Fax: 0241580523
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2007 14:25