Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru realizarea obiectivului de investitii "Restaurarea si refunctionalizarea Castelului Huniade al Muzeului Banatului"


Anunt de participare numarul 58767/17.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: RALUCA ANDRADA MURESAN, Tel.0256406425, In atentia: Compartimentului Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0256406424, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru realizarea obiectivului de investitii "Restaurarea si refunctionalizarea Castelului Huniade al Muzeului Banatului"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Timisoara, Muzeul Banatului Timisoara, Piata Huniade nr. 1.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile de proiectare pentru realizarea obiectivului de investitii "Restaurarea si refunctionalizarea Castelului Huniade al Muzeului Banatului" constau in: expertiza tehnica, documentatie de avizare a lucrarilor de interventii(studiu de fezabilitate), proiect tehnic si caiet de sarcini, detalii de executie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74232210-9-Servicii de estimare pentru lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare: expertiza tehnica, documentatie de avizare a lucrarilor de interventii(studiu de fezabilitate), proiect tehnic si caiet de sarcini, detalii de executie.Ofertele vor fi depuse pentru toate serviciile de proiectare solicitate.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 049, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2008 pana la 30.09.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 10.000 lei.Se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in contul CJT.Garantia de buna executie: 7% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul multianual Asistenta tehnica pentru sprijinirea Autoritatilor Administratiei Publice Locale in pregatirea tehnica a proiectelor de investitii publice, finantate din POR 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Grupul de operatori economici isi va prezenta asocierea sub forma unui contract de asociere, iar in cazul in care oferta este castigatoare, sub forma legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigible de plata;Certificat constatator ORC;Copie CUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil;Declaratie privind cifra medie de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil la 31.12.2007;Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii 3 ani sa aiba o valoare cel putin egala sau mai mare decat 1.500.000 lei sau 412.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;Informatii privind subcontractantii;Certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii prestate;Standarde de asigurare a calitatii;Obligatii contractuale in desfasurare;Avizul emis de Ministerul Culturii si Cultelor conform Legii nr. 422/2001 republicata;Declaratie privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin un contract constand in prestarea de servicii similare a carui valoare sa fie cel putin egala sau mai mare decat 345.000 euro sau 1.255.938 lei;Cel putin doua recomandari pentru cele mai importante servicii prestate;Certificat ISO 9001:2000 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea financiara
50%
Descriere:
2.
Propunerea tehnica
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2008 11:00
Locul: Consiliul Judetean Timis, Sala Consilierilor-camera 310, Bv. Revolutiei din 1989 nr. 17, Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la deschiderea ofertelor cu imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul multianual de Asistenta tehnica pentru sprijinirea Autoritatilor Administratiei Publice Locale in pregatirea tehnica a proiectelor de investitii publice, finantate din POR 2007-2013
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040/21/3104641, Email: [email protected], Fax: 0040/21/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Revolutiei din 1989 nr. 17, camera 327-328, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Tel.0040/256/406425, Email: [email protected], Fax: 0040/256/406424, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2008 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer