Licitatie Publica - Servicii de proiectare: Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea Autorizatiei de Construire, Asistenta tehnica din partea proiectantului, Verificare tehnica, consultanta in domeniul managementului executiei investitiei pentru pr
Anunt de participare numarul 88619/13.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GIRLA MARE MEHEDINTI
Adresa postala: COMUNA GIRLA MARE, MEHEDINTI, Localitatea: Garla Mare, Cod postal: 227210, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU BAICU, Tel.0252-393012, Email: [email protected], Fax: 0252-393059
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare: Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea Autorizatiei de Construire, Asistenta tehnica din partea proiectantului, Verificare tehnica, consultanta in domeniul managementului executiei investitiei pentru proiectul Alimentare cu apa si canalizare menajera in comuna Garla Mare, judetul Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: comuna Garla Mare, judetul Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Preastarea serviciilor de proiectare Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea Autorizatiei de Construire, Asistenta tehnica din partea proiectantului, Verificare tehnica, consultanta in domeniul managementului executiei investitiei pentru proiectul Alimentare cu apa si canalizare menajera in comuna Garla Mare, judetul Mehedinti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Operatorii economici vor depune oferta pentru intreaga cantitate de servicii
Valoarea estimata fara TVA: 405.61RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: 4.500 lei; Garantia de buna executie este de 5 %
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin programul FEADR, Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateEligibilitateDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, completarea formularului 12A, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, completarea formularului 12B, si 12C.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate de max. 30 zile fata de termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens;
Prezentarea Certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate de max. 10 zile fata de termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul pe ultimii 3 anicifra medie de afaceri realizata in ultimii trei ani sa fie 800.000lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- lista principalelor prestari de servicii, efectuate in ultimii 3 ani - Completare Formular 12 E
- Experienta similara- prezentarea a cel putin 1 contract similarrealizat in ultimii trei ani, in copie, proces verbal de predare-primire/finalizare si recomandare din partea beneficiarului; Valoarea contractului prezentat ca experienta similara va fi de cel putin 200.000 lei fara TVA pentru proiectare si 100.000 lei fara TVA pentru consultanta.
- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea seviciilor, prezentarea de CV-uri si diplome pentru minimum: 1 inginer electrotehnic, 1 inginer hidrotehnician, 1 inginer instalator, 2 ingineri mecanici, 1 inginer chimist, 1 manager de proiect care sa detina o diploma de Management de proiect, 1 expert contabil, verificatori tehnici pentru domeniile cerute.
- Standarde de asigurarea calitatii - ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitate. Nu sunt acceptate firmele in curs de certificare. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de asociere.
- Standarde de protectia mediului - ISO 14001 sau echivalent, in termen de valabilitate. Nu sunt acceptate firmele in curs de certificare. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de asociere.
- Sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale - OHSAS 18001 sau echivalent, in termen de valabilitate. Nu sunt acceptate firmele in curs de certificare. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de asociere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
. Oferta financiara
60%
Descriere:
2.
Termen de executie
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2009 11:00
Locul: La sediul Primariei Garla Mare, Comuna Garla Mare, sat Garla Mare, judetul Mehedinti, CP 227210
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegatii imputerniciti ]n prevederile legale
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2009 21:06