Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare (Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor) pentru investitiile: colectarea si epu


Anunt de participare numarul 88232/07.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SACUIEU (PRIMARIA SACUIEU CLUJ)
Adresa postala: Com. Sacuieu nr 129, Localitatea: Sacuieu, Cod postal: 407495, Romania, Punct(e) de contact: AUREL POTRA, Tel.0264 257672, Email: [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare (Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor) pentru investitiile: colectarea si epurarea apelor uzate menajere, modernizare drum comunal si extinderea sistemului de alimentare cu apa in comuna Sacuieu.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: - La sediul Prestatorului se va elabora documentatia.
- Pentru documentare si masuratori in vederea elaborarii PT si DE, prestatorul se vadeplasa in comuna Sacuieu, jud. Cluj
- Asistenta tehnica va fi asigurata la locatia de executie a lucrarilor, comuna Sacuieu, jud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare (Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor) pentru investitiile: colectarea si epurarea apelor uzate menajere, modernizare drum comunal si extinderea sistemului de alimentare cu apa in comuna Sacuieu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop prestarea de servicii de proiectare tehnica conform Caietului de sarcini, in vedereaachizitiei de lucrari publice pentru obiectivele de investitii mentionate mai sus, precum si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de derulare a contractului de lucrari. Se vor elabora Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Documentatii pentru obtinerea de avize si autorizatii pentru obiectivele de investitii: Extinderea sistemului de alimentare cu apa in comuna Sacuieu, judetul Cluj, Colectarea si epurarea apelor uzate menajere in comuna Sacuieu, jud Cluj si Modernizare drum comunal, comuna Sacuieu, jud Cluj. Prestatorul va asigura asistenta tehnica pe toata durataexecutiei lucrarilor pentru cele 3 obiective de investitii.
Valoarea estimata fara TVA: 374, 599RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 7490 leiGarantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara tva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 9 - original
- Declaratie privind eligibilitatea- Formular 10- original- Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006- Formular 11-original- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. - original sau copie legalizata
-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local ( pentru toate punctele de lucru)- original sau copie legalizata;
- Certificat de inregistrare eliberat de ORC- copie legalizata
- Certificat constatator, complet, inclusiv lista actionarilor , emis de ORC-original sau copie legalizata;Pentru Persoane juridice /fizice straine: -Documente eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte doc.echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local- original sau copie legalizata- traducere legalizata in limba romana-Doc.care sa dovedeasca o forma de inreg. ca persoana juridica sau de inreg. / atestare /apartenenta d.p.d.v. profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident- traducere legalizata in limba romana
Pentru Persoane fizice romane - Autorizatie de functionare, (copie legalizata), cu viza la zi
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul pe anii 2006, 2007, 2008 insotit de contul de profit si pierdere , vizate siinregistrate de organele competente pentru fiecare ofertant, asociat - in copie
2.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani(2006, 2007, 2008 )- Formular 12 -in original(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente si in acest caz ofertantul va prezenta un Centralizator al punctului 9 din Formularul 12, ca anexa la acest formular )
3. Identificarea financiaraFormular 13-pentru toate conturile, inclusiv Trezorerie (In cazul unei asocieri, fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Se solicita Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim740000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani- Formular 14
2.Fisa/fise de informatii privind experienta similara - Formular 15 (In cazul unei asocieri, conditia se va indeplini in mod cumulativ. Ofertantul/aociatii va prezenta in acest sens - Formular 15 -Experienta similara si Formular 16 -Centralizator pentru experienta similara ).Se vor prezenta Copie a contractelor nominalizate ca experienta similara , copie dupa procesul verbal de predare-primire a documentatiei si Recomandare de la beneficiari-Formular 17- in original sau copie legalizata.
3. Informatii privind resursele umane : Formularul 19 Declaratie privind informatiile de personal; Formularul 20 Centralizator privind informatiile de personal; Formularul 18 Declaratie privind personalul pentru contract( insotit de CV pentru personalul nominalizat-Formular 21; declaratie de disponibilitate - Anexa la Formular 21;Diplome, atestate, certificate in copie;
- Cartea de munca si/sau Contracte de munca vizate la ITM /de prestari servicii in copie)
4.Resurse tehnice-declaratie pe propria raspundere ca are dotarea necesara indeplinirii contractului(se solicita asigurarea din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere de la operatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului de servicii: calculatoare , imprimante, programe etc.)
5. Acord de asociere Formularul 7
6.CompletareFormular 23 - subcontractantii si specializarea acestora daca e cazul
7. Certificat SR EN ISO 9001:2001 (2000)sau echivalent, in copie legalizata (In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de catre liderul asocierii)
8.Certificat SR EN ISO 14001:2005, sau echivalentin copie legalizata ( In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de catre liderul asocierii)
9. declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.(In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de catre liderul asocierii)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, indeplinirea, in ultimii 3 ani, a minim 3 contracte nominalizate ca experienta similara pe tipuri de sevicii (un contract proiect tehnic drum, un contract proiect tehnic canalizare si un contract proiect tehnic alimentare apa). Nu se accepta ca experienta similara prezentarea de contracte pe SF. Valoarea cumulata a celor 3 contracte trebuie sa fie de minim 374000 Lei.2.Cerinta minima: se va prezentat personal cu studii superioarecu specialitatile: instalatii sanitare, hidrotehnica, constructii civile, constructii de cai ferate drumuri si poduri (CFDP), arhitect membru OAR, instalatii electrice cu autorizatie ANRE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
65zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2009 12:00
Locul: Sediul Primariei Sacuieu - Comuna Sacuieu, Str. Principala, nr. 129, jud Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant poate asista la deschiderea ofertelor conform art.33(2) HG 925/2006 , membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor, observatorAPDRP, membrii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Proiectul este finantat din Programul National de Dezvoltare Rurala - Axa III Calitatea vietii in zonele rurale si diversificarea economiei rurale; Masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Dorobantilor, Nr.2-4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264-596110, Email: [email protected], Fax: 0264-595844, Adresa internet (URL): www.tribunalulcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Sacuieu
Adresa postala: Str Principala, nr 129 , ,Localitatea: Sacuieu, Cod postal: 407495, Romania, Tel.0264-257672, Fax: 0264-257672
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2009 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer