Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare (proiect tehnic, detalii de executie, elaborare documentatii, pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului) si executie lucrari pentru obiectivele: Modernizare DC4:DJ248 (Sasova ? Draxeni ? limi


Anunt de participare numarul 109146/07.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA REBRICEA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI REBRICEA VASLUI)
Adresa postala:  Comuna Rebricea, judetul Vaslui, Localitatea:  Rebricea, Cod postal:  737455, Romania, Punct(e) de contact:  Valerica Radu, Tel. 0235.457050, In atentia:  Luchian Laurentiu, Email:  [email protected], Fax:  0335.819630, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare (proiect tehnic, detalii de executie, elaborare documentatii, pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului) si executie lucrari pentru obiectivele: Modernizare DC4: DJ248 (Sasova ? Draxeni ? limita comunei Danesti); Alimentare cu apa sat Draxeni; Sistem canalizare ? epurare ape uzate sat Draxeni; Construire gradinita noua cu 3 (trei) grupe, centrala termica si put forat in comuna Rebricea, judetul Vaslui.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Rebricea, judetul Vaslui.
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare (proiect tehnic, detalii de executie, elaborare documentatii, pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului) si executie lucrari pentru obiectivele: Modernizare DC4: DJ248 (Sasova ? Draxeni ? limita comunei Danesti); Alimentare cu apa sat Draxeni; Sistem canalizare ? epurare ape uzate sat Draxeni; Construire gradinita noua cu 3 (trei) grupe, centrala termica si put forat in comuna Rebricea, judetul Vaslui.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului este indeplinirea activitatilor de proiectare si executie lucrari.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 483, 732RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 180.000 lei si garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR si bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea este necesara sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentare Declaratie privind eligibilitatea
- prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006
- prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- prezentare Certificate de atestare a platii impozitelor si taxelor
- prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
- prezentare Copie dupa Certificat Unic de Inmatriculare emis de Registrul Comertului
- prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare si apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Copii dupa bilanturi contabile la 31.12.2007; 31.12.2008; 31.12.2009 cu viza institutiilor abilitate.
- Informatii generale ce contin si declaratie/lista cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
- Istoricul incidentelor majore de plati inregistrate la CIP, eliberat de CENTRALA INCIDENTELOR DE PLATI cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent contractului servicii de proiectare tehnica, executia de lucrari (constructii de drumuri, aductiuni de apa, instalatii de tratarea a apelor, canalizari de ape reziduale, constructii de cladiri furnizare de echipamente si utilaje), trebuie sa fie egala sau mai mare de 18.000.000 lei.Ofertantul va prezenta dovada accesului la linii de credit sau alte resurse reale negrevate de datorii disponibile, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru o valoare de 2.800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se solicita asigurarea cu cel putin urmatoarele utilaje si echipamente, necesare pentru indeplinirea contractului: excavator, motocompresor, compactor pe pneuri, compactor vibrator mixt, compactor cu crampoane, incarcator pe pneuri cu cupa, autogreder, buldozer pe senile, repartizator - finisor pentru mixturi asfaltice, instalatie de aplicare a emulsiilor sau alte utilaje similare care rezulta din lista de utilaje prezentata de ofertant in cadrul ofertei tehnice.
- Ofertantii vor face dovada inspectiei utilajelor si echipamentelor de catre un Organism de Inspectie pentru Echipamente Tehnologice pentru Constructii si Gospodarire Comunala ? acreditat.
- Ofertantul va face dovada ca dispune de echipament specific activitatii de proiectare.
- Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
- Echipamentele si utilajele pot fi proprietatea ofertantului, proprietatea persoanei fizice sau juridice care sustine ofertantul sau pot fi inchiriate de la firme terte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat in: lucrari de constructii civile, lucrari de constructii edilitare, lucrari de constructii de drumuri.Cel putin un responsabil cu controlul tehnic de calitate in: lucrari de constructii civile, lucrari de constructii edilitare, lucrari de constructii de drumuri.Cel putin urmatorii specialisti: un sef de proiect absolvent sectia: CFDP, CC, Instalatii, Hidrotehnica, un inginer proiectant absolvent sectia CFDP, un inginer proiectant absolvent sectia CCIA, un inginer proiectant absolvent sectia Hidrotehnica sau Edilitare.Cel putin un electrician autorizat ANRE grad IIA si IIB cu vechime minima de 3 ani angajat al ofertantului, asociatilor sau subcontractantilor. Se admit si contracte de colaborare cu persoane fizice autorizate.Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin: 1 contract de lucrari de constructii sau modernizare, infrastructura si suprastructura de drumuri si retele de apa si canalizare in valoare minima de 3.350.000 lei (fara TVA);1 contract de proiectare si executie lucrari de drumuri in valoare minima de 4.800.000 lei (fara TVA);1 contract de executie lucrari de constructii civile valoare minima de 900.000 lei (fara TVA) sau cate un contract de executie lucrari de: constructii (modernizari) drumuri, constructii sau reabilitari retele de apa, constructii sau reabilitari retele de cenalizare si statie de epurare, si constructii civile, fiecare in valoarea minima de cel putin valoarea estimata pentru executia fiecarui obiectiv in parte. Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin: 1 contract de proiectare tehnica pentru lucrari de constructii: drumuri, retele de apa, retele de canalizare si constructii civile, in valoare minima de 125.000 lei(fara TVA);1 contract de proiectare tehnica pentru lucrari de constructii: drumuri, retele de apa si retele de canalizare, in valoare minima de 125.000 lei(fara TVA); sau cate un contract de proiectare pentru: constructii (modernizari) drumuri, constructii sau reabilitari retele de apa, constructii sau reabilitari retele de canalizare, si constructii civile, fiecare in valoarea minima de cel putin valoarea estimata pentru proiectarea fiecarui obiectiv in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
52%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de indeplinire a serviciilor de proiectare
16%
Descriere: Termen de predare a proiectelor tehnice
3.
Termenul de indeplinire a lucrarilor de constructii montaj
16%
Descriere: De la ordinul de incepere pana la semnarea PV
4.
Raportul cost / eficienta a statiei de epurare
16%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2010 11:00
Locul: Sediul Primariei comunei Rebricea, localitatea Rebricea, judetul Vaslui.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Responsabili legali sau imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR - Masura 3.2.2. - Renovarea si dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  Str. Atanasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232-260600, Email:  [email protected], Fax:  0232-255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor sau instanta judecatoreasca, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Primariei comunei Rebricea
Adresa postala:  Comuna Rebricea, judetul Vaslui, Localitatea:  Rebricea, Cod postal:  737455, Romania, Tel. 0235.457050, Email:  [email protected], Fax:  0335.819630
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2010 18:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer