Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare (Proiect tehnic, Detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor, asistenta din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor) pentru obiectivele de investitii ale proiectului integra


Anunt de participare numarul 76104/23.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Microregiunea Vladeasa Huedin
Adresa postala: str. Horea nr. 1, Localitatea: Huedin, Cod postal: 405400, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Popa, Tel.0264354066, Email: [email protected], Fax: 0264354066, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Comunei Calatele
Adresa postala: Localitatea: Calatele, nr. 100, Judetul Cluj, Localitatea: Calatele, Cod postal: 407135, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii, Tel.0264/352560, In atentia: Santa Florin Calin, Fax: 0264/352560
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Comunei Calatele
Adresa postala: Localitatea: Calatele, nr. 100, Judetul Cluj, Localitatea: Calatele, Cod postal: 407135, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii, Tel.0264/352560, In atentia: Santa Florin Calin, Fax: 0264/352560
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de Dezvoltare Intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: Servicii de dezvoltare intercomunitara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare (Proiect tehnic, Detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor, asistenta din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor) pentru obiectivele de investitiiale proiectului integrat: Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local din Comunele Manastireni, Rasca, Calatele precum si pentru alimentarea cu apa si canalizarea menajera inclusiv statie de epurare in comuna Calatele.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul Prestatorului se va elabora documentatia.- Pentru documentare si masuratori in vederea elaborarii PT si DDE, prestatorul se va deplasa in comunele Manastireni, Rasca, Calatele, jud. Cluj- Asistenta tehnica va fi asigurata la locatia de prestare a lucrarilor, comunele Manastireni, Rasca, Calatele, jud. Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop prestarea de servicii de proiectare tehnica conform Caietului de sarcini, servicii necesare in vedereaachizitiei de lucrari publice pentru obiectivele de investitii mentionate mai sus, precum si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de derulare a contractului de lucrari.
Nu se accepta oferte partiale ale proiectului integrat.
Solutia tehnica aprobata la faza studiului de fezabilitate nu poate fi modificata de catre ofertant.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
, ,Servicii de proiectare(Proiect Tehnic, Detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor) pentru investitiile de baza a proiectului integrat Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local din Comunele Manastireni, Rasca, Calatele precum si alimentarea cu apa si canalizare menajera inclusive statie de epurare in comuna Calatele
Valoarea estimata fara TVA: 455, 218RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
50 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de: 2.276 leiCuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect/program finantat din fonduri comunitare: Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare RuralaMasura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul V/a1
- Declaratie privind eligibilitatea - Formularul V/a 5
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile art. 181/OUG 34/2006 -Formular V/a 4- Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat - Formular V/a 6- Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - Formular V/a 7
-Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului in copie
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil vizat si inregistrat la organele competente, insotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008 ( - Profitul net pozitiv . Raportat la faptul ca valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuit va fi achitata din fonduri FEADR, ceea ce presupune sustinerea financiara a contractului din partea ofertantului pana la data realizarii in procent de 20% din intregul proiect integrat ( aproximativ 6-8 luni), autoritatea contractanta solicita: - Lichiditatea generala (active circulante/datorii curente x 100)>=(mai mare sau egal) 100 %- Solvabilitatea patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) mai mare sau egala cu 70 % ;)- Caziere fiscale sau echivalent- Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii- Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani- Identificarea financiaraFormular V/c1
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani - Valoarea minima 1.300.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale - Formularul V/d 1.1
- Declaratie privind lista +serviciile prestate in ultimii 3 ani -Formularului V/d 1.3.
- Declaratie privind personalul pentru contract - Formularul V/d 1.4
- Situatia resurselor care se vor aloca pentru contract - declaratie pe propria raspundere.
- Centralizator cu servicii executate de asociati si subcontractanti - Formular V/d 1.5
- Experienta similara - Formular V/d 2.1.siFormular V/d 2.2
- Copie a contractelor nominalizate ca experienta similara- Reconandare - Formularul V/d 2.3
-dotari necesare calculatoare , imprimante, programe etc. -completarea unei declaratii pe propria raspundere ca are dotarea necesara indeplinirii contractului
- Declaratie privind informatiile de personal - Formularul V/d 4.1
- Centralizator privind informatiile de personal - Formularul V/d 4.2
- Curriculum vitae - Formularul V/d 4.3
- Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2000; sau echivalent
- Declaratie prin care se va specifica de catre ofertant faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a experientei similare: - incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani, a cel putin un contract si a maxim 3(trei) contracte cu o valoare egalasau mai mare decat valoarea estimata a contractului si al carui obiect a fost prestarea unor servicii similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
65zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2009 11:00
Locul: Primaria Comunei Calatele, Localitatea: Calatele, nr. 265, Judetul Cluj, Cod Postal 407135
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii;Reprezentantul din partea CRPDRP Satu Mare;Reprezentant UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare RuralaProiectuleste finantat din Programul National de Dezvoltare Rurala - Axa III Calitatea vietii in zonele rurale si diversificarea economiei rurale; Masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2009 16:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer