Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE-PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE PENTRU REABILITARE ACUSTICA SI ESTETICA,EXECUTIE REABILITARE ACUSTICA SI ESTETICA, MONTARE ECHIPAMENTE DE LUMINI, VIDEO SI SUNET LA OBIECTIV: SALA DE SPECTACOLE A CASEI DE CULTURA A STUDENTILOR DI
Anunt de participare numarul 43913/18.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CASA DE CULTURA A STUDENTILOR CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: P-TA LUCIAN BLAGA, NR.1-3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400013, Romania, Punct(e) de contact: RITI GINA/ MOCA OLIMPIA, Tel.0264-595114, In atentia: RITI GINA/ MOCA OLIMPIA, Email: [email protected], Fax: 0264-597457
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE-PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE PENTRU REABILITARE ACUSTICA SI ESTETICA, EXECUTIE REABILITARE ACUSTICA SI ESTETICA, MONTARE ECHIPAMENTE DE LUMINI, VIDEO SI SUNET LA OBIECTIV: SALA DE SPECTACOLE A CASEI DE CULTURA A STUDENTILOR DIN CLUJ-NAPOCA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: LA SEDIUL INSTITUTIEI, P-TA LUCIAN BLAGA, NR.1-3, CLUJ-NAPOCA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE; SERVICII DE EXECUTIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74840000-9 - Servicii de proiectare specializata (Rev.1)
28633200-0-Montaje (Rev.1)
45453100-8-Lucrari de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 319, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE -7% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA, CU SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CREDITE BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare in conditiile legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii priv.eligibilitatea (Formular A);Declar.priv.calit.de participant (Form.12C);Declaratie priv.neincadrarea in prev.art.180 (Formular A si B);Declaratie priv.neincadr.in prev.art.181 (Formular BB);Certificat constatator emis de Ofic.Reg.Comert.de pe langa Camera Comert; Certif.de inreg.la Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil vizat la 30.06.2007;Fisa de informatii generale- Declaratie in conformitate cu formularul C;
Insusirea modelului de contract prin semnare si parafare cu/fara obiectiuni;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari conformformularului C 4;
Prezentare documente care sa certifice faptul ca operatorul respecta standardele calitatii serviciilor ce urmeaza a fi efectuate ( ISO 9001 sau echivalent)
Inform.priv.pers.angaj.Form.F;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2008 11:00
Locul: Casa de Cultura a Studentilor, Piata Lucian Blaga 1-3, Cluj-Napoca, etaj II sala 26
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici care se vor prezenta cu imputernicire semnata de catre reprezentantii legali .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel, sectia Contencios administrativ si fiscal pe raza caruia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264593865, Email: [email protected], Fax: 0264593866
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ( CNSC)
Adresa postala: Stravopoleus, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun la Cons.Nat.de Solutionare a Contestatiilor in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2008 16:32