Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE: PROIECT TEHNIC SI REALIZARE CAIET SARCINI REFACTIE LINIE CFI
Anunt de participare (utilitati) numarul 5643/14.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN DAVIDOIU, Tel.0253-212109, 0725531117, 0725531150, 0725531171, 0725531120, 0725531170, In atentia: Ing. Maria Davidoiu, [email protected], 0725/531161, Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE: PROIECT TEHNIC SI REALIZARE CAIET SARCINI REFACTIE LINIE CFI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: BATS MOTRU, EMC BERBESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INTOCMIRE PROIECTE TEHNICE SI REALIZARE CAIETE SARCINI: REFACTIE 2 KM LINIE CFI MOTRU-ROSIUTA SI 2 KM LINIE CFI DEPOZITELE BERBESTI SI OLTET - ALUNU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74142120-3 - Servicii de elaborare de proiecte altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTE TEHNICE SI CAIETE SARCINI PENTRU REFACTIE 2 KM LINIE CFI MOTRU-ROSIUTA SI REFACTIE 2 KM LINIE CFI SI A 2 APARATE CALE DIN DEPOZITELE BERBESTI SI OLTET - ALUNU
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GAR PARTICPARE - LOT 1=200 LEI, LOT 2=200 LEI, OF INTEGRALA (LOT 1+LOT 2)= 400 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
MODALITATI LEGALE DE PLATA IN FUNCTIE DE DISPONIBILITATI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
IN CAZUL ASOC MAI MULTOR OFERT, ASOC VA FI LEGALIZATA CU DESEMNAREA UNUI LIDER FARA OBLIGATIA CA PRIN ACEASTA ASOC SA SE FORMEZE O NOUA PERSOANA JURIDICA.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECL PE PROPR RASPUNDERE SAU ALTE DOC ECHIV DIN CARE SA REZULTE CA OP EC NU SE AFLA IN SIT DE LA ART 180, 181 DIN OUG34/2006, CALITATE PARTICIPAMT, CERTIFICAT CONSTATATOR SI CERTIF DE INREGISTRARE - EMISE DE ORC, AUTORIZARE SI AGREMENTARE AFER, VALABILE LA DATA LICITATIEI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SUBCONTRACTARE, DUPA CAZ
INF. GEN.
EXP SIM: OF PARTIALA-IN ULTIMII 3 ANI CEL MULT 3 CONTR SIM SAU IDENTICE EXECUTATE INTEGRAL CU VAL INSUMATA DE MINIM 10.000 LEI, OF INTEGRALA-IN ULTIMII 3 ANI CEL MULT 3 CONTR SIM SAU IDENTICE EXECUTATE INTEGRAL CU VAL INSUMATA DE MINIM 20.000 LEI, INSOTITE DE RECOMANDARI, CERTIFICARI, RESURSE UMANE SI TEHNICE, CERTIF SAU IN CURS DE CERTIF ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
5822-608
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: FACTURA FISCALA, DIRECT LA CASIERIA SNLO SA TG JIU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2007 12:00
Locul: Sediul SNLO SA, str Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, Targu Jiu - sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In conf cu art. 77 din HG 925/19.07.2006, este permisa depunerea a maxim 3 documente, in termen de 72 de ore de la deschiderea ofertelor, dar numai a celor care se refera la sit pers a ofertantului, cap de exercitare a activ profesionale, cap tehnica si prof
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: STR. NICOLAE TITULESCU NR 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA SA TG-JIU- DEPARTAMENTUL JURIDIC - COMPARTIMENTUL LEGISLATIE COMERCIALA
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, Localitatea: TG JIU, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0725/531014, Email: [email protected], Fax: 0253/222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2007 16:05