Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de proiectare (PT, DDE, CS, intocmire documentatii obtinere avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor) si executie lucrari pentru investitiile: alimentare cu apa in localitate


Anunt de participare numarul 112297/29.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Panticeu (Primaria)
Adresa postala:  Str. Panticeu nr.92, Localitatea:  Panticeu, Cod postal:  407445, Romania, Punct(e) de contact:  Bugner Cristian, Tel. 0264227840, Email:  [email protected], Fax:  0264227840, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de proiectare (PT, DDE, CS, intocmire documentatiiobtinereavize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor) si executie lucrari pentruinvestitiile: alimentare cu apa in localitatea Cublesu, canalizare in localitatea Cublesu, modernizare drum comunal DC155 Panticeu- Cublesu Somesan, modernizare si dotare camin cultural in localitatea Sarata, infiintare centru after school in localitatea Sarata, comuna Panticeu, jud. Cluj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Locatia lucrarilor: Actiunea.1: Localitatea Cublesu Somesean, Comuna Panticeu, judetul Cluj
Actiunea.2: Localitatea Cublesu Somesean, Comuna Panticeu, judetul Cluj
Actiunea.3: Localitatiile Panticeu, Cublesu Somesean, Comuna Panticeu, judetul Cluj
Actiunea.4: Localitatea Sarata, Comuna Panticeu, judetul Cluj
Actiunea.5: Localitatea Sarata, Comuna Panticeu, judetul ClujPrincipalul loc de prestare:
- La sediul Prestatorului se vor elabora documentatiile.
- Pentru documentare si masuratori in vederea elaborarii PT si DE, CS prestatorul se va deplasa in Comuna Panticeu, jud. Cluj.
- Asistenta tehnica va fi asigurata la locatia de executie a lucrarilor
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop prestarea de servicii de proiectare tehnica (P.T.+D.E.+Doc.obtinere avize) si executie lucrari publice (inclusiv dotari) pentru obiectivele de investitie: , ,Alimentare cu apa in localitatea Cublesu Somesean? Actiunea 1), , ,Canalizare in localitatea Cublesu Somesean? (Actiunea 2), , ,Modernizare drum comunal DC155 Panticeu-Cublesu Somesean? (Actiunea 3), , ,Modernizare si dotare camin cultural in localitatea Sarata? (Actiunea 4), , ,Infiintare centru after school in localitatea Sarata? (Actiunea 5) precum si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de derulare a contractului de lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop prestarea de servicii de proiectare tehnica (P.T.+D.E.+C.S.+ Doc.obtinere avize) si executie lucrari inclusiv dotari pentru obiectivele de investitie: Actiunea 1: , ,Alimentare cu apa in localitatea Cublesu Somesean?, Actiunea 2: ?Canalizare in localitatea Cublesu Somesean?, Actiunea 3: , ,Modernizare drum comunal DC155 Panticeu-Cublesu Somesean?, Actiunea 4: , ,Modernizare si dotare camin cultural in localitatea Sarata?, Actiunea 5: , ,Infiintare centru after school in localitatea Sarata? precum si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de derulare a contractului de lucrari
Caracteristicile principale ale lucrarilor
Actiunea 1: Lungime retea alimentare cu apa :4, 68 km;Actiunea 2: Lungime retea canalizare: 4, 7 km
Actiunea 3 : Lungime drum modernizat 6, 78 km;Actiunea 4: Modernizare si dotare Camin cultural in Sarata- Suprafata construita desfasurata 226 mp;Actiunea 5: Modernizare si dotare Centru After School in Sarata- Suprafata construita desfasurata 204, 22 mp
Valoarea estimata fara TVA: 9, 870, 576RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 196000lei ;Garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului fara tva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind calitatea de participant la procedura- Form.9;Decl privind eligibilitatea-Form.10;Decl privind neincadrarea la art.181 din OUG 34/2006-Form.11;Decl privind neincadrarea la art.69¹ din OUG 34/2006 Form.11A;Cert de participare la licitatie cu oferta independenta Form.11B;Cert de atestare fiscala eliberat de D.G.F.P-original sau copie legalizata;Cert de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bug local(pt toate punctele de lucru)-original sau copie legalizata;Cert de inreg ORC-copie legalizata;Cert constatator, complet, incl lista actionarilor, emis de ORC-original sau copie legalizata Atestat ANRE pt proiect inst. electr. Atestat ANRE pt exec de lucrari de inst. electr ptfirmele ce executa partile de proiect si exec ce vizeaza partile electr.;Pt Pers juridice /fizice straine: -Doc eliberate de autoritati ale tarii de origine (cert, caziere judiciare, alte doc.echivalente) prin care sa dov ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local- original sau copie legalizata- traducere legal in limba romana-Doc.care sa dovedeasca o forma de inreg. ca persoana juridica sau de inreg. / atestare /apartenenta d.p.d.v. profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident- traducere legalizata in limba romanaPentru Persoane fizice romane - Autorizatie de functionare, (copie legalizata), cu viza la zi
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul pe anii 2007, 2008, 2009 insotit de contul de profit si pierdere , vizate si inregistrate de organele competente pentru fiecare ofertant, asociat - in copie2.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani(2007, 2008, 2009 )- Formular 12 -in original (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente si in acest caz ofertantul va prezenta un Centralizator al punctului 9 din Formularul 12, ca anexa la acest formular )3. Solvabilitatea patrimoniala si lichiditatea generala-Formularul 12A4.Scrisoare de bonitate in valoare de 3 000 000 lei - in original sau copie legalizata5.Identificarea financiara?Formular 13-pentru toate conturile, inclusiv Trezorerie (In cazul unei asocieri, fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita: 1.Profitul net conform bilant contabil pentru anual 2007, 2008 si 2009 trebuie sa fie pozitiv pentru fiecare din grupul de asociati. 2.Lichiditatea generala sa fie de minim 98% pe 2009 . 3. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min.: 19700000Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani - Form.14;2.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Form.15 ;3.Fisa/fise de informatii privind experienta similara - Form.17(In cazul unei asocieri, Ofertantul/aociatii va prezenta - Form.17 - Experienta similara si Form.18 - Centralizator pentru experienta similara ).Se vor prezenta : Copie a contractelor nominalizate ca experienta similara pe proiectare si pe executie lucrari;Copie dupa procesul verbal de receptie a serviciilor si copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor;Recomandare de la beneficiari-Form.19- in original sau copie legalizata;4. Informatii privind resursele umane : Form.21 ? Declaratie privind informatiile de personal; Form.22 ? Centralizator privind informatiile de personal; Form.20 si Form.20/a ? Declaratie privind personalul pentru contract( insotit de CV pentru personalul nominalizat-Form.23; declaratie de disponibilitate - Anexa la Form.23;Diplome, atestate, certificate in copie;
- Cartea de munca si/sau Contracte de munca vizate la ITM /de prestari servicii ? in copie);5.Informatii privind resurse tehnice-declaratii privind utilajele, instalatiile si echipamentele- Form.24;6.Acord de asociere ? Form.7;7.Completare Form.25 - subcontractantii si specializarea acestora ? daca e cazul;8. Standarde: Certificat SR EN ISO 9001, in copie legalizata(In cazul unei asocieri, toti asociatii sunt obligati sa prezinte aceste documente);Certificat SR EN ISO 14001 , in copie legalizata(In cazul unei asocieri, toti asociatii sunt obligati sa prezinte aceste documente) ;Certificat OHSAS 18001 , in copie legalizata(In cazul unei asocieri, toti asociatii sunt obligati sa prezinte aceste documente);Certificat SA 8000:2008 pentru executie lucrari pentru domeniile de activitate care fac obiectul achizitiei in copie legalizata 9. Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.(depusa de liderul asocierii)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Exp.similara Actiunea 1:1contr.PT alim. cu apa .val.65.000 lei si 1 contr.lucr. retele alim cu apa val. 1.600.000 lei; Actiunea 2:1contr.PT canalizare val.89.000 lei si 1 contr.lucr. sistemecanalizare val. 2.370.000 lei; Actiunea 3:1 contr.PT drum val.90000lei si 1 contr.lucr.constr./reabilitare drum val. 4.550.000lei; Actiunea 4 si 5 :1 contr.PT constr./reabilitare cladiri val.16.000lei si1 contr.lucr.constructie/reabilitare cladiri val.450.000 lei; Personal: Actiunea 1:1 sef proiect studii sup.experienta 5 ani proiectare constr.instal.sau constr.hidrotehn., 1 instalator studii sup.experienta 3 ani in proiectare, 1 hidrotehnist studii sup.experienta 3 ani in proiectare, 1 specialist autorizat in proiectare instal.electr., Sef santier studii sup.constr.hidrotehn.sau constr.instal.vechime in specialitate 5 ani, RTE cu atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate, Resp.calitate(CQ)experienta 3 ani in domeniu, Resp.tehn.cu sudura , min.2 sudori autorizati(otel si polietilena), Resp.prot.muncii experienta in domeniu 5 ani. Actiunea 2: Idem Actiunea 1. Actiunea3:1 sef proiect studii sup.CFDP vechime 5 ani proiectare drumuri, 1 proiectant studii sup.CFDP vechime 3 ani proiectare drumuri, 1 topograf/geodez vechime 1 an in domeniu, 1 Sef santier ing.constr.rutiere vechime 5 ani in domeniu, RTE cu atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate, Resp.calitate(CQ)experienta 5 ani in domeniu, Resp.prot.muncii experienta in domeniu 5 ani; Nr mediu de 25 angajati proprii in ultimii 3 ani; Actiunea 4:1 sef proiect arhitect membru OAR experienta 3 ani in domeniu, 1 pers.studii sup.constr.civile si ind.experienta 5 ani in domeniu, 1 pers. studii sup.autorizat pt.proiectare instal.electr.experienta 3 ani in domeniu, 1 pers.studii sup.instal.sanit.experienta 3 ani in domeniu, Sef santier studii sup.constr.civile si ind.vechime in specialitate 5 ani, RTE cu atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate, Resp.calitate(CQ)experienta 3 ani in domeniu, Resp.prot.muncii experienta in domeniu 5 ani; Actiunea 5: Idem Actiunea 4,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.12.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2010 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI PANTICEU, Comuna Panticeu, nr.93 jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant poate asista la deschiderea ofertelor conform art.33(2) HG 925/2006 , membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor, observatorAPDRP, membrii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Proiectul este finantat din Programul National de Dezvoltare Rurala - Axa III ? ?Calitatea vietii in zonele rurale si diversificarea economiei rurale?; Masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Dorobantilor, Nr.2-4, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400117, Romania, Tel. 0264-596110, Fax:  0264-595844
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare celei in care s-a luat la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Panticeu
Adresa postala:  Localitatea Panticeu, str.Principala, nr.93, judetul Cluj, Localitatea:  Panticeu, Cod postal:  407445, Romania, Tel. 0264/227840, Fax:  0264/227840
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2010 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer