Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE PT. OBIECTIVUL RECONVERSIE FUNCTIONALA SI MODIFICARI INTERIOARE LA CLADIREA CORP H, FAZE: PT+DE+DL+PAC
Anunt de participare numarul 66020/10.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga, Nr. 11-13, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510009, Romania, Punct(e) de contact: Aurica Trifan, Tel.0258/810861, Email: [email protected], Fax: 0258/810861, Adresa internet (URL): www.uab.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE PT. OBIECTIVUL RECONVERSIE FUNCTIONALA SI MODIFICARI INTERIOARE LA CLADIREA CORP H, FAZE: PT+DE+DL+PAC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: str. Al. Serca Sulutiu, nr. 3, loc. Alba Iulia, jud. Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita elaborarea urmatoarelor documentatii tehnice: PROIECT TEHNIC (PT); DETALII DE EXECUTIE (DE); DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE (D.A.) SI CAIET DE SARCINI PT LICITATIA DE EXECUTIE A LUCRARII; DOCUMENTATIE FAZA PAC; OBTINEREA AVIZELOR SI ACORDURILOR PREVAZUTE PRIN CERTIFICATUL DE URBANISM NR. 106/2007 SI CARE NU AU FOST REZOLVATE PANA LA DATA PREZENTEI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform studiului de fezabilitate elaborate in anul 2007 de catre S.C. UTILITAS S.R.L. Cluj Napoca spatiul existent se foloseste pentru activitati de invatamant universitar : sali de curs, sali de lucrari si seminarii, sali de conferinte, laboratoare etc cu dotarile si utilitati proprii. Pentru realizarea lucrarii Reconversie functionala si modificari interioare la cladirea corp H se prevede obtinerea unor avize si a autorizatiei de construire conform solicitarilor din tema de proiectare anexa nr. 1 din cadrul documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 650, 000 si 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garabtia de participare solicitata este in valoare de 7.000 Ron.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Finantarea se face din surse bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea Formular A.
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 Formular B. Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat la data de 31.10.2008.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
- Ofertantii vor prezenta atestatul Ministerului Culturii si Cultelor pentru lucrari de monumente istorice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
- Bilantul contabil la 30.06.2008, vizat conform prevederilor legale in vigoare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani -Formular C2.- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Formular D (daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: - la casieria Universitatii sau in CONT: RO88TREZ0025005XXX000146, cod fiscal: 5665935, Trezoreria Filiala Alba, Fax: 0258/810861
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2008 00:00
Locul: - la Sediul Universitatii "1 Decembrie 1918 Alba Iulia", str. N. orga, nr. 11-13, Alba Iulia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- Pot participa la deschiderea ofertelor reprezentantii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATILOR
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il contesta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA "1 DECEMBRIE 1918 ALBA IULIA"
Adresa postala: str. N. Iorga, nr. 11-13, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510009, Romania, Tel.0258/810861, Email: [email protected], Fax: 0258/810861, Adresa internet (URL): www.uab.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2008 13:07