Licitatie Publica - Servicii de proiectare REABILITARE DRUM JUDETEAN DJ 108 A, AGRIJ ROMINASI SI PUNERE IN SIGURANTA POD PE DJ 108 R, PESTE VALEA PE VALE, LOCALITATEA AGRIJ, JUDETUL SALAJ
Anunt de participare numarul 85430/27.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Maria Vultur, Tel.0260614120, Email: [email protected], Fax: 0260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare REABILITARE DRUM JUDETEAN DJ 108 A, AGRIJ ROMINASI SI PUNERE IN SIGURANTA POD PE DJ 108 R, PESTE VALEA PE VALE, LOCALITATEA AGRIJ, JUDETUL SALAJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1: Contractul are ca scop elaborarea documentatiilor tehnice care sa permita autorizarea executarii lucrarilor si executia propriu-zisa a lucrarilor pe sectorul de drum sus amintit, avand in vedere ca pe suprafata de rulare si in structura drumului au aparut degradari, ceea ce face ca traficul rutier sa se desfasoare cu riscuri. Este necesara realizarea unor lucrari de reabilitare prin care sa fie adus la nivelul de exploatare normala pentru un drum judetean care asigura legatura cu DN 1F, deschis traficului european.
LOT 2: Contractul are ca scopelaborarea documentatiilor tehnice care sa permita autorizarea executarii lucrarilor si executia propriu-zisa a lucrarilor de punere in siguranta a podului si aducerea lui in starea tehnica presupusa de un pod situat pe un drum judetean si a documentatiei de intretinere ulterioara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare defalcate pe urmatoarele loturi:
LOT 1: Elaborarea documentatiei tehnice faza: proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii pentru obtinerea avizelor acordurilor si autorizatiei de construirepentru proiectul REABILITARE DRUM JUDETEAN DJ 108 A, AGRIJ ROMINASI
LOT 2: Elaborarea documentatiei tehnice faza: studiu de fezabilitate, proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii pentru obtinerea avizelor acordurilor si autorizatiei de construirepentru proiectul PUNERE IN SIGURANTA POD PE DJ 108 R, PESTE VALEA PE VALE, LOCALITATEA AGRIJ, JUDETUL SALAJ
Valoarea estimata fara TVA: 130, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare LOT 1 = 2.200 lei, LOT 2 = 400 lei;garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat
Declaratie privind calitatea de participant
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcifra de afaceri
Bilant la data de 31.12.2006, 31.12.2007si31.12.2008
Informatii privindcapacitatea financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa a cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani este pentru: LOT 1:220.000 leiLOT 2:40.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindpersonalultehnic de specialitate
Declaratie privind echipamente tehnice
Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani
Lista cu experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta cate trei contracte de servicii de aceeasi natura si complexitate, pentru fiecare lot, a caror valoare cumulata sa fie minim: - 55.000 lei fara TVA pentru LOT 1- 10.000 lei fara TVA pentru LOT 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
tehnic
40%
100
Descriere:
2.
financiar
60%
150
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
49/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2009 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Dovada garantiei de participare se va prezenta in original la registratura CONSILIULUI JUDETEAN SALAJ, str Piata 1 Decembrie 1918 nr. 12, Zalau, jud. Salaj, pana in data de 14.09.2009, ora 10°°.Ofertele prezentate in SEAP pentru care nu a fost depusa garantia de participare vor fi respinse.Oferta (, ,Documentele de calificare, , Propunerea tehnicasi Propunerea financiara) se va prezenta prin mijloace electronice in SEAP pe site-ul www.e-licitatii.ro, respectand prevederile HG. 1660/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL SALAJ
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450067, Romania, Tel.0260/613850, Fax: 0040-260-611551
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catrea contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din carul Consiliului Judetean Salaj
Adresa postala: Pta 1 Decembrie 1918, nr 12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Tel.0260-614120, Email: [email protected], Fax: 0260-661097, Adresa internet (URL): www.cjsj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2009 16:18