Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare Reabilitari termice blocuri


Anunt de participare numarul 141551/20.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala: Iasi, B-dul Stefan cel Mare si Sfant, nr.11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700064, Romania, Punct(e) de contact: Magdalena Popa, Catalina Plaiu, Tel. +40 0232/258190, Email: [email protected], Fax: +40 0232/258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare Reabilitari termice blocuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciilor de proiectare la nivel de Expertiza Tehnica Structura de Rezistenta (ET), Raportul de Audit Energetic (RAE), Documentatia de Avizare a Lucrarilor de Interventii (DALI) + documentatii pentru obtinere avize, inclusiv obtinerea avizelor conform Certificatului de Urbanism (CU), Proiect Tehnic, inclusiv Verificare proiect, Detalii de Executie, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor, Documentatie aviz Comisia Municipala de Urbanism si Amenajarea Teritoriului (CMUAT), Documentatie Tehnica pentru Autorizarea Constructiei (DTAC), Documentatie pentru achizitia publica a lucrarilor (DL) realizate in domeniul lucrarilor de reabilitari termice a unor blocuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia serviciilor de proiectare la nivel de Expertiza Tehnica Structura de Rezistenta (ET), Raportul de Audit Energetic (RAE), Documentatia de Avizare a Lucrarilor de Interventii (DALI) + documentatii pentru obtinere avize, inclusiv obtinerea avizelor conform Certificatului de Urbanism (CU), Proiect Tehnic, inclusiv Verificare proiect, Detalii de Executie, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor, Documentatie aviz Comisia Municipala de Urbanism si Amenajarea Teritoriului (CMUAT), Documentatie Tehnica pentru Autorizarea Constructiei (DTAC), Documentatie pentru achizitia publica a lucrarilor (DL) realizate in domeniul lucrarilor de reabilitari termice, astfel: lot 1-20 de blocuri, lot 2-20 de blocuri, lot 3-20 de blocuri, lot 4-22 de blocuri
Valoarea estimata fara TVA: 2, 114, 231RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original(pentru lot 1=garantia de participare este 10.000 lei, lot 2=garantia de participare este 10.000 lei, lot 3=garantia de participare este 8.000 lei, lot 4=garantia de participare este 12.000 lei). Contul in care se poate vira garantia de participare este RO45TREZ4065006XXX000460 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi. Valabilitatea garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare sume prevazute la art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006. In cazul in care garantia de participare se constituie in alte monede decat moneda nationala, pentru echivalenta lei/alta valuta se va lua in considerare cursul BNR din data publicarii in SEAP a anuntului de participare. 5% din valoarea contractului fara TVA(2, 5% in cazul IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 12A, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Prezentare Formular 12B-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati, pentru tert sustinator-declaratie art.181 lit.a), c1)si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 12C-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din OUG nr. 34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Primar?Gheorghe Nichita, Viceprimar?Mihai Chirica, Viceprimar?Marius Sorin Danga, Secretar?Denisa Liliana Ionascu, Director Executiv Directia Dezvoltare si Proiecte Europene-Cosmin Iuliu Coman, Director Executiv Directia Tehnica si Investitii-Petru Dumitru Tomorug, Director DAPPP ? Letitia Palaga, Director General DEFPL?Maria Simionescu, Sef Serviciu Juridic-Doina FlorescuLista consilieri locali: Anghel Ficu, Antipa Gabriela, Aur Marius Catalin, Bejan Victor, Boca Adrian Florin, Boisteanu Paul Corneliu, Bulgariu Catalin, Buraga Sandu, Birhala Constantin, Chirica Mihai, Danga Marius Sorin, Gavrila Camelia, Ghibu Cristian, Grigoras Gheorghe, Grigore Gabriel, Harabagiu Gabriel, Leonte Constantin, Matasaru Petru Daniel, Navodaru Laurentiu, Ostaficiuc Marius Eugen, Preda Anca, Rudnic Erica, Sandu Vasile, Scripcaru Calin, Vranceanu Simona Elena.
Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator;Cerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular 3-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art. 186 din OUG nr. 34/2006) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Se va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Lot 1, 2, 3, 4 Cerinta nr. 1 Fisa de Informatii generale - Se solicita prezentarea unei cifre de afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani fiscali. Cifra de afaceri globala trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu: -pentru lotul 1?1.027.802 lei; -pentru lotul 2?1.017.586 lei; -pentru lotul 3?883.330 lei; -pentru lotul 4?1.299.744 lei. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul. .Operatorul economic care depune oferta pentru mai multe loturi va face dovada ca are cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau cel putin egala cu valorile minime solicitate pentru loturile pentru care oferteaza .
Lot 1, 2, 3, 4 Cerinta nr. 1 - Dovedirea cerintei minime se va face prin prezentarea de copii ale bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare ale ultimilor 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente sau a altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile.Pentru echivalenta in euro se va tine cont de cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR: 2010 1 euro=4, 2099 lei, 2011 1 euro=4, 2379 lei, 2012 1 euro=4, 4560 lei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul nr.8 Informatii generale, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Nota: In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea de 50% a cerintei privind cifra de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA TEHNICA SI PROFESIONALA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art.190 din OUG 34/2006)Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. prev. art. 180 si art.181 lit.a), c^1) si d)
Lot 1, 2, 3, 4 Cerinta nr. 1 Se vor avea in vedere prevederile art. 188 alin. (2) lit. a) din OUG nr. 34/2006. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar. Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor persoane fizice sau juridice de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Lot 1, 2, 3, 4 Cerinta nr. 2 Experienta similara-Pentru fiecare din cele 4 loturi ofertantul/ofertantii va/vor prezenta Declaratia cu anexa privind lista principalelor contracte similare prestate in ultimii 3 ani, avand ca obiect prestarea serviciilor de proiectare reabilitari termice realizate in domeniul lucrarilor de reabilitare termica a unor cladiri, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala a acestora, perioade de prestare si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractelor respective. Lista principalelor prestari de servicii privind experienta similara va fi insotita de copia unor parti relevante ale contractului declarat sau de proces-verbal de receptie sau de recomandare din partea beneficiarului.
Lot 1, 2, 3, 4 Cerinta nr. 2 Experienta similara-Lista principalelor prestari de servicii privind experienta similara va fi insotita de copia unor parti relevante ale contractului declarat sau de proces-verbal de receptie sau de recomandare din partea beneficiarului. Aceste documente (contract sau proces-verbal de receptie sau recomandare din partea beneficiarului) trebuie sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de minim: -513.901 lei fara TVA pentru lotul 1;
-508.793 lei fara TVA pentru lotul 2;
-441.665 lei fara TVA pentru lotul 3;
-649.872 lei fara TVA pentru lotul 4. In cazul in care ofertantul prezinta oferta pentru mai multe loturi, valoarea lucrarilor similare din contractul/contractele prezentate va fi egala sau mai mare decat valoarea cea mai mare dintre valorile minime solicitate pentru loturile ofertate. In cazul prezentarii ofertelor pentru cele 4 loturi, experienta similara nu se dovedeste prin insumarea contractelor prezentate ca experienta similara.
Lot 1, 2, 3, 4 Cerinta nr. 3 Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se solicita o declaratie cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari si atestate. Prestatorul este obligat sa prezinte informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor.
Cerinta nr. 3 - Oferta depusa pentru un singur lot va contine minim: -un inginer proiectant cu specializare C.C.I.A.; -un expert tehnic atestat in rezistenta constructiilor; -un auditor energetic (A.E.), grad I, clasa I.c. atestat de catre MTCM; -responsabil pentru asistenta tehnica din partea proiectantului: minim 1 persoana - inginer proiectant C.C.I.A.
Cerinta nr.3 - Oferta depusa pentru 2 sau 3 loturi va contine minim: -doi ingineri proiectanti cu specializare C.C.I.A.; -un expert tehnic atestat in rezistenta constructiilor; -un auditor energetic (A.E.), grad I, clasa I.c. atestat de catre MTCM; -responsabil pentru asistenta tehnica din partea proiectantului: minim 1 persoana - inginer proiectant C.C.I.A.
Cerinta nr. 3 - Oferta depusa pentru 4 loturi va contine minim: -doi ingineri proiectanti cu specializare C.C.I.A.; -doi experti tehnici atestati in rezistenta constructiilor; -un auditor energetic (A.E.), grad I, clasa I.c. atestat de catre MTCM; -responsabil pentru asistenta tehnica din partea proiectantului: minim 1 persoana - inginer proiectant C.C.I.A.
Cerinta nr. 3 - Nota: Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate responsabil pentru prestarea serviciilor de proiectare se va face pe baza urmatoarelor documente: - copii xerox dupa contractele individuale de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul) certificate pentru conformitate cu originalul, contracte de colaborare sau prestari servicii pentru acestia, declaratie de disponibilitate sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii, certificate pentru conformitate cu originalul; - CV-uri in format Europass datate si semnate in original si copii xerox dupa diplomele de studii absolvite, certificate pentru conformitate cu originalul; - copii xerox certificate pentru conformitate cu originalul ale atestatelor/autorizatiilor pentru auditor energetic si expert tehnic in rezistenta constructiilor.
Lot 1, 2, 3, 4-Cerinta nr.4 Informatii despre subcontractanti-daca este cazul-Declaratie privind partea/partile care sunt indeplinite de subcontractanti; Declaratie privind partea/partile care sunt indeplinite de
subcontractanti Resursele materiale si umane ale subcontractantilor
declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente
relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie
indeplinit. Nota : In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica
urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci
autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie
publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre intre viitorul
contractant si subcontractantii nominalizati in oferta .
Lot 1, 2, 3, 4-Cerinta nr. 5 Informatii despre asociati-daca este cazul-Prezentare Formularul Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii.
Lot 1, 2, 3, 4-Cerinta nr. 6 Dotari tehnice Ofertantii trebuie sa asigure logistica necesara indeplinirii contractului de servicii, autoritatea contractanta solicitand: - lista cu echipamentele tehnice, soft-uri, instalatii si mijloace de transport de care dispun operatorii economici si pe care urmeaza sa le utilizeze pentru prestarea serviciilor de proiectare aferente lotului/loturilor ofertate; - dovada detinerii in dotare proprie, prin inchiriere, leasing, contract de comodat, prestari servicii sau alte forme echivalente de punere la dispozitie a instalatiilor, soft-urilor, echipamentelor tehnice si a mijloacelor de transport mentionate in lista se va face prin prezentarea copiilor xerox dupa contractul de vanzare-cumparare, contractul de leasing, contractul de inchiriere, factura fiscala de procurare si certificatul de inmatriculare pentru autovehicule, sau echivalent.
Lot 1, 2, 3, 4 Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001 sau echivalent copie lizibila certificata conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2013 12:00
Locul: Primaria Municipiului Iasi, B-dul Stefan cel Mare si Sfant nr. 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta recomanda vizitarea si inspectarea locului viitorului santier de lucrari si imprejurimile acestuia in scopul evaluarii din punct de vedere al cheltuielilor, al riscurilor si al tuturor datelor necesare pregatirii unei oferte fundamentata tehnic si conforma cu datele reale din teren. Raspunsurile la eventualele solicitari de clarificari ale operatorilor economici vor fi publicate ca atasamente la anuntul de participare de pe www.e-licitatie.ro. Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin.(4)din HGR nr. 925/2006 de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (vezi Formularul nr.4). Ofertantul va evidentia valoarea totala ofertata pentru prestarea serviciilor, defalcata pe fiecare tip de documentatie asa cum s-a solicitat in Caietul de sarcini. Termenul limita de depunere a ofertelor precum si termenul limita de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntul de participare publicat in SEAP. In cazul in care vor exista doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari prin care operatorul economic/operatorii economici sa prezinte documente care contin o noua reofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700060, Romania, Tel. +40 0232258190, Email: [email protected], Fax: +40 0232258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2013 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer