Licitatie Publica - Servicii de proiectare ?realizare proiect tehnic, detalii executie, caiete de sarcini, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei si garantiei lucrarilor pentru DJ 543 Corabia Izbiceni
Anunt de participare numarul 123547/15.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: SIMILICA BALDIN, Tel. 0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare ?realizare proiect tehnic, detalii executie, caiete de sarcini, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei si garantiei lucrarilor pentruDJ 543 Corabia Izbiceni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul Consiliului Judetean Olt , BD. A.I CUZA NR.14, SLATINA, JUD.OLT
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare ?realizare proiect tehnic, detalii executie, caiete de sarcini, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei si garantiei lucrarilor pentruDJ 543 Corabia Izbiceni - The accesibility improvement in theOlt-Plevenborder areathrough thereabilitation ofDJ 543 CorabiaIzbiceni , Olt county and the rehabilitation of theRoad III 3402 Slavianovo-Pordim, cod MIS- ETC 546
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 555, 661RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 11113leiGarantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-fonduri structurale PO Cooperare Transfrontaliera RO-BG 2007-2013-buget local-buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind calitatea de participant la procedura-declaratii privind eligibilitatea
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata ? original sau copie conform cu originalul- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original sau copie conform cu originalulCertificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului original sau copie conform cu originalulDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul , la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie egala sau mai mare decat1.000.000lei- BilanturiContabileaferente anilor 2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate de organele competente, in copie certificata conform cu originalul .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani : Ofertantul a prestat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, unul sau 2 contracte de servicii proiectareproiecte de infrastructura drumuricu finan?are europeana in valoare cumulata de 550.000 lei, fara TVAPrestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor contracte in copie, recomandari din partea beneficiarilor in original sau copie conform cu originalul .Informatii referitoare la personal: Documente :
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- Angajamentul ofertantului precum ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru realizarea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei- Lista personalului calificat ( experti cheie) ;
- CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;
- Copii ale diplomelor, certificatelor, atestatelor mentionate in CV ?uri-extras cartea de munca/contract de munca/ colaborare sau alte documente de referinta conform CV
- Declaratii de disponibilitateCerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii - se solicita ISO 9001/2008Cerinte privind prezentarea de standarde de protectiea mediului- se solicita ISO 14001/2005Cerinte privind prezentarea de standarde de protectia muncii? se solicitaISO 18001/2008Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2011 12:00
Locul: sediul CJ OLT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali ai ofertantilor , pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de Cooperare Transfrontaliera RO-BG 2007-2013, axa prioritara 1, domeniul major de interventie 1.1
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Olt
Adresa postala: B-dul A.I.Cuza , nr.14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Tel. 0249431080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2011 15:30