Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare (realizare PT, DE, elaborare DA autoriz. si asistenta tehnica) si Executie lucrari Modernizare drum comunal DC30 Munteni de jos - Minjesti - Tarzii, alimentare cu apa si retea canalizare - epurare in satele Bacaoani si Secuia


Anunt de participare numarul 72622/24.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MUNTENII DE JOS
Adresa postala: COMUNA MUNTENII DE JOS JUDETUL VASLUI, Localitatea: Muntenii de Jos, Cod postal: 737365, Romania, Punct(e) de contact: Sediul Primariei, Tel.0235313065, In atentia: Cretu Danut, Email: [email protected], Fax: 0235315865, Adresa internet (URL): www.munteniidejos.ro, Adresa profilului cumparatorului: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare (realizare PT, DE, elaborare DA autoriz. si asistenta tehnica) si Executie lucrari Modernizare drum comunal DC30 Munteni de jos - Minjesti - Tarzii, alimentare cu apa si retea canalizare - epurare in satele Bacaoani si Secuia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Muntenii de Jos, Judetul Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare (realizare PT, DE, elaborare DA autoriz. si asistenta tehnica) si Executie lucrari Modernizare drum comunal DC30 Munteni de jos - Minjesti - Tarzii, alimentare cu apa si retea canalizare - epurare in satele Bacaoani si Secuia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Lot1. Proiectare si executie Modernizare drum comunal DC30 Munteni de Jos - Minjesti - Tarzii. Proiectarea cuprinde: realizare PT, DDE, asistenta tehnica pe toata perioada executiei proiectului. Executia are ca obiectiv modernizarea 3 km de drum si podete. Valoarea estimativa fara TVA pentru LOT 1 (Proiectare si executie Modernizare drum comunal DC30 Munteni de Jos - Minjesti - Tarzii) este de 3.276.537 RON.
Lot2. Proiectare si executie Alimentare cu apa si retea canalizare - epurare in satele Bacaoani si Secuia.Proiectarea cuprinde: realizare PT, DDE, asistenta tehnica pe toata perioada executiei proiectului. Executia are ca obiectiv realizarea alimentarii cu apa prin retea de aductiune de 1000 ml si retea de distributie de 8070 ml. Lucrarile de canalizare cuprind realizarea unei retele de canalizare de 5575 ml, retele de pompare ape uzate de 1445 ml, camine de vizitare si camine de interventie. Valoarea estimativa fara TVA pentru LOT2 (Proiectare si executie Alimentare cu apa si retea canalizare - epurare in satele Bacaoani si Secuia) este de 3.494.155 RON.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 770, 692RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie pt participare: Lot1-60.000RON, Lot2-60.000RON(scrisoare de garantie bancara, OP vizat de banca sau numerar la casieria autorit contractante)pt fiecare.Garantie de buna exec 5% din val.fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala - Masura 322: Renovarea si dezvoltarea satelor prin Programul de Dezvoltare Rurala 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii dupa declararea ofgertei castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Cerinta obligatorie: declaratie pe propria raspundere completare formular A; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, Prezentarea certificatului emis de Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Bilant contabil la 31.12.2005,
Bilant contabil la 31.12.2006,
Bilant contabil la 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri: pentru Lot1 - minimum 9.800.000 leipentru Lot2 - minimum 10.400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Fisa de experienta similara, 2 recomandari din partea altor beneficiari, declaratie privind subcontractanti sau asociati, declaratie privind dotarea tehnica de care dispune operatorul economic, declaratie privind personalul, cadrele tehnice de conducere, responsabilul tehnic al lucrarii, Declaratie privind principalele servicii realizate in ultimii 3 ani, declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Copii contracte de servicii si lucrariRecomandariAtestarea executantului de catre de catre ANREE pentru proiectarea si executia racordurilor electrice exterioareAtestate ISO: ISO-9001;ISO-14001; OHSAS 18001/2004 sau echivalent atat pentru servicii de proiectare cat si pentru lucrarile de executie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
oferta tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2009 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria unitatii sau cu OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2009 12:00
Locul: Sediul Primariei Muntenii de Jos, judetul Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii care participa la deschiderea ofertelor trebuie sa aiba imputerniciri din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala - Masura 322: Renovarea si dezvoltarea satelor prin Programul de Dezvoltare Rurala 2007-2013
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STr. Stavropoles, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr.25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Email: [email protected], Fax: 0232255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei Muntenii de Jos
Adresa postala: Muntenii de Jos, Localitatea: Muntenii de Jos, Cod postal: 737365, Romania, Tel.0235313065, Email: [email protected], Fax: 0235315865, Adresa internet (URL): www.munteniidejos.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2009 17:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer