Licitatie Publica - Servicii de proiectare: reamenajare si modernizare Pavilion F- camin studentesc.
Anunt de participare numarul 6990/23.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative
Adresa postala: Str. Povernei nr. 6-8, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010643, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Postamentel, Tel.3140383, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 3127094, Adresa internet (URL): www.snspa.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare: reamenajare si modernizare Pavilion F- camin studentesc.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare SNSPA: Locatia Cernica, B-dul Biruintei, nr. 25, Com. Pantelimon, Jud. Ilfov.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare documentatie de proiectare: expertiza tehnica, proiect tehnic si detalii de executie, verificare proiect, intocmire documentatie pentru acorduri si avize.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare documentatie tehnica pentru reamenajare si modernizare Pavilion F in suprafata desfasurata de 3430 mp si un regim de inaltime S+P+2E.
Valoarea estimata fara TVA: intre 130, 000 si 240, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 2400 ron, garantia de buna executie 10 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie privind neancadrarea in conditiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, certificate de atestare DGFP si certificat fiscal emis de DFPL, privind indeplinirea obligatiilor de plata la data de 28.02.2007. Certificat constatator emis de ORC, certificat de inregistrare fiscala emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2006, bilant sau balanta de varificare la 31.12.2006 si balanta de verificare la 28.02.2007. Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 400000 ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor contracte de servicii prestate in ultimii 3 ani. Certificat conform SR EN ISO 9001-2001. Declaratie cu efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3 contracte similare cu valoare minima de 40000 ron fiecare. Desemnarea a cel putin o persoana cu studii de profil pentru fiecare specialitate aferenta contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
70%
Descriere:
2.
oferta tehnica
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria SNSPA, str. Povernei nr.6-8, corp B, Et. 2.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2007 12:00
Locul: La sediul SNSPA, corp A1, Et. 1, Cam.111.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti- Sectia a VIII-a de contencios administrativ si fiscal.
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 107-111, sector 4., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021-3323564, Fax: 021-3321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Tehnic, Investitii si Achizitii
Adresa postala: Str. Povernei nr. 6-8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010643, Romania, Tel.021-3140383, Fax: 021-3127094, Adresa internet (URL): www.snspa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2007 10:51